Jump to content
Sign in to follow this  
brusli

Motorizari Cielo/Nexia

Recommended Posts

Pe cielo s-au montat urmatoarele motoare:

 

1.5 SOHC 75 cp

1.5 SOHC 80 cp

 

intrebare de baraj - intre 1,5 sohc de 75 si 80 cp care ar fi diferentele? de unde sunt acesti 5cp in plus?

si dpdv al cuplului care este diferenta?

Share this post


Link to post

Pai e diferenta in primul rand ca cel de 75 s-ar putea sa se mai fi pierdut in timp vreo 5-10 cai in 10 ani si xx km :P

Daca ambele sunt in stare foarte buna eu nu am observat vreo diferenta. Din ecm e diferenta, harti diferite, fireste.

Diferenta vizibila e fata de cel in 16v, care intr-adevar trage mai bine.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Motoarele daewoo au pierdut din caluti prin acomodarea la normele euro 2 si 3. Motorul de 1.6 16v de pe nubira euro 2 avea 106 CP, iar pe euro 3 doar 103 CP. Similar s-a intamplat si cu cielitto.

Share this post


Link to post

Motorul montat pe Cielo Euro 3 este luat de la Lanos ( inclusiv ECM-ul cu mapele lui ) , asa ca e normal sa fie o pierdere de putere , Lanosul este o masina mai usoara .

Koreenii nu au dezvoltat Cielo mai sus de Euro 2 , varianta Euro 3 fiind dezvoltata integral la Craiova .

Share this post


Link to post
Motoarele daewoo au pierdut din caluti prin acomodarea la normele euro 2 si 3. Motorul de 1.6 16v de pe nubira euro 2 avea 106 CP, iar pe euro 3 doar 103 CP. Similar s-a intamplat si cu cielitto.

 

Ce legatura are raspunsul tau cu intrebarea lui madkat?

1.Se discuta de motorizarile cielo-nexia.

2.Non-euro are 75 cp si euro 3 are 80 cp.

Share this post


Link to post

Am presupus ca diferenta de putere provine din adaptarea la norma euro 3, nu stiam ca s-a optat pentru alt motor. Si raspunsul era on topic.

Share this post


Link to post
Motoarele daewoo au pierdut din caluti prin acomodarea la normele euro 2 si 3.

 

 

Cielo a castigat 5 cp de la non-euro la euro 3 :)

Share this post


Link to post

Da, pentru ca nu s-a dezvoltat motorul existent, ci a fost inlocuit cu cel de lanos, am aflat si eu intre timp.

Share this post


Link to post

Toate motoarele au fost dezvoltate trecand de la familia 1 la familia 2.

Motorul fizic este acelasi.Difera admisia,evacuarea,injectia,aprinderea si controlul.

Trecerea a fost asa :

cielo 1,5 sohc(noneuro-euro1-euro2)

lanos 1,3 sohc si 1,5 sohc (euro2)

cielo 1,5 sohc si kalos 1,4 sohc( euro3 si 4)

Ultimele 2 sunt identice constructiv si au acelasi ECM MR140.Din pacate nu e dezvoltat nimic la craiova si au pus totul de pe daewoo-chevrolet kalos.

Share this post


Link to post

multumesc de lamurire

oricum e prima masina de care aud ca a castigat in putere la trecerea la norma de poluare superioara, de obicei e invers

dar, fiind vorba de "alt motor" este de inteles

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Dilema!

Masina mea este un Cielo, an 1995, HB, model GL dar nu sunt sigur(nu are geamuri electrice si turometru).

Am incercat sa-mi dau seama din discutiile anterioare daca:

1. are sonda lamda (si unde este plasata) ?

2. are injectie mono sau multi punct ?

Pana acum nu am gasit informatia concreta.

Multumesc.

Share this post


Link to post

1.Poate sa fie cu sonda lambda dar pentru benzina cu plumb si tot non-euro ramane.Sonda lambda se afla pe galeria de evacuare.

2.Are injectie multipunct.

Share this post


Link to post

Conform celor scrise de cineva mai sus, in momentul in care am desfacut motorul la Cielo, scrie clar si pe bloc si pe chiulasa 1,6. Cum de este trecut la 1498cm, e o mare enigma. Diametrul pistonului e 76,8 parca iar la Logan are 77 motorul de 1,6. Are alta cursa pistonul de Logan fata de Cielo?

Share this post


Link to post

Pai cilindreea reiese din alezaj x cursa.

Ce daca sunt diferite diametrele pistoanelor de la 2 motoare de aceeasi capacitate cilindrica de la fabricanti diferiti?

Fiecare fabricant isi alege alezjul si cursa cum vrea, pentru un anumit motor, difera raportul de compresie, regimul de turatie, etc.

Edited by bebelushu

Share this post


Link to post

Stie cumva ce euro sunt Daewoo Nexia aduse din germania ,fabricatie 1995-1996 ,motor 1.5 sohc sau 1.5 dohc.Sunt euro 1 sau euro 2?Sau sunt si euro 1 si euro 2 dar depinde de lot?a inmatriculat cineva de pe aici vreun nexia?ce euro a fost scos?Eu am un vecin care a inmatriculat un daewoo nexia 1.5 dohc si a fost scos ca euro 1.Cum e pana la urma ?Cei care le aduc din afara se bat cu pumnul in piept ca sunt euro 2..Ms si astept un raspuns

Edited by aysmen

Share this post


Link to post

Apropo de noxe spunea cineva pe aici ca sonda lambda a aparut cu euro2.

In acest caz unul fara sonda poate fi euro 1 sau noneuro. Cum poti sa-ti dai seama de diferenta?

Share this post


Link to post

Salut , am si eu o intrebare : exista motoare de 1.6 pe Cielo Nexia anii 97-98 ?

Concret , cineva are un Cielo Nexia , anul 1998 si pretinde ca are motor de 1.6 i ! Precizez ca nu am vazut masina sau actele , discutia purtandu-se prin telefon ! De mentionat este faptul ca este primul proprietar al masinii , din 1999 , din pacate neputand imi da mai multe relatii pt. ca este in varsta si nu se pricepe deloc !!

Deci , este posibil asa ceva ? daca NU , ce motoare exista pe modelul , strict : Daewoo Nexia , anul 1998 ?? Multumesc !

Share this post


Link to post

Un cielo din 2007 cumparat de la Craiova...poate avea motor Sohc ?????? din fabrica ?

Eu stiu ca incepand cu `00 s-au fabricat numai Executive

Share this post


Link to post

da

sunt sohc-uri Euro3 - fara delcou

Share this post


Link to post

Si exista si Executive cu sohc,E3, la fel cum sunt si executive dohc 16v, E2.

Share this post


Link to post

Se pare ca a existat o versiune, probabil foarte limitata, de Nexia cu motor 1.8. Nu este in TECDOC, dar am gasit-o pe site-ul Bosal si K&N:

post-4414-0-74435900-1304538519_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Aia pot fi pe dinafara, si eu am gasit Espero cu motorizare diesel intr-un catalog.

Share this post


Link to post

Nu am auzit pana acum de 1.8 pe Nexia, dar intr-un manual de reparatii apare si motorizarea 18SE

 

Conform traducerii din rusa in romana folosind Google translate :

 

Maşină "Daewoo Nexia". Manualul de utilizare, reparaţii şi întreţinere. b electrice /.

Acest manual este un ghid de întreţinere şi reparare a autoturismelor Daewoo «Nexia» G15MF modele cu motoare şi A15MF în întruchipări «GL», «GTX», «GLX» cu organismele de tipuri de H şi 5 uşi "hatchback" şi "Sedan" .

A fost considerat în detaliu 18SE motor model, şi o descriere a sistemului de injecţie de combustibil cum ar fi «LE3-Jetronic», firma «Bosch» (Germania).

Ghidul este destinat pentru angajaţii de centre şi staţiile de benzină şi atelierelor de reparaţii, precum şi pentru conducătorii auto punct de vedere tehnic calificat. </span>Prin urmare, în unele cazuri, unităţile de unitate, mecanismele şi sistemele descrise, fără detalii inutile, şi menţinerea ordinii şi repararea devine uşor de înţeles atunci când citesc sau studiază desene.

</span>Ghidul realizat specificaţiile tehnice detaliate ale tuturor unităţilor, mecanisme şi sisteme de maşină şi face recomandări pentru punerea în aplicare de întreţinere şi reparaţii. </span>Manual reflectă designul de automobile, în cazul de bază.

Anexa conţine fire momentelor principale.</span>

 

Link

post-13547-0-82445400-1304549873_thumb.jpg

Edited by George_Paraschiv

Share this post


Link to post

Aia pot fi pe dinafara, si eu am gasit Espero cu motorizare diesel intr-un catalog.

 

Posibil, dar e interesant ca e mentionata pe ambele site-uri. Si apoi nici versiunea de Cielo DOHC produsa in Romania nu e prezenta in TECDOC, adica cea cu aprindere electronica si fise de Aveo (si cine stie ce alte modificari).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...