Jump to content
Sign in to follow this  
daniel21

Dupa Cati Km Parcursi Un Cielo Este Depasit?

Recommended Posts

Dupa cati Km parcursii un Cielo este depasit si incepii sa bagii banii la greu in el?

Pe la cati km vine vremea sa bagi banii in motor, chiuloasa CV si alte deastea.

Share this post


Link to post
Depinde

 

Salut John.

Da-mi si mie mai multe detalii, te rog.

Share this post


Link to post

De obicei dupa ce iese din garantie pe la 100.000. Daca ai tinut la masina te tine si ea daca nu...

Share this post


Link to post

Vorba americanului ...daca nu e defect nu-l repara :) )

Deci de fapt ce vrei tu sa afli ?

Sunt Cielo care au si 300k km si merg fara probleme ...unele au fost segmentate altele nu ...unele au avut vibrochenul schimat altele nu ...deci depinde de cum a fost intretinuta ...unde a mers ...etc etc .

De obicei la un Cielo de Bucuresti problemele incep dupa 150.ooo km ..aici ma refer la ciupit ulei ...si se rezolva cu segmentare eventual semeringuri de supapa ...dupa 170.ooo km pot aparea probleme la vibrochen si trebuie schimbat ...la chiuloasa nu stiu sa fie probleme in afara de semeringuri ...CV no problem la fel si ambreiajul .

Share this post


Link to post

Al meu are 170.000 si l-am cumparat de la un prieten. Stiam ca a avut grija de el si drept urmare sunt foarte multumit.

 

Deci se poate! Dupa cum s-a mai spus toate astea depind si de cum ai grija de el.

Share this post


Link to post

vechiul cielo l-am luat la 118 mii km pe bord (nu stiu cat de reali erau).

primii 20 mii km a mers fara probleme, doar consumabile. la un moment dat incepuse sa scape ulei pe la garnitura de chiuloasa. in acelasi timp a inceput sa tacane si axa cu came. cand am schimbat-o am observat o uzara de 1-2 mm! s-au schimabat multe piese printre care si pompa de ulei. asta s-a intamplat vara. in iarna a scazut compresia pe primul cilindru, deci urma o segmentare. costisitoare operatie drept urmare am vandut-o.

in concluzie masina tine cat ai grija de ea si cat ai norc sa te tina. nu stiu cat de relevant este exemplul meu pentru ca nu stiu cat de reali erau km.

 

edit: uleiuri folosite in cei 30 mii km cat am tinut masina au fost shell helix, mobil si aral toate 5W40. da am facut 3 schimburi, fiecare la ~10 mii km (risipa de bani).

Edited by cipo

Share this post


Link to post

cielo 250.000km. motorul original, nu papa nici un gram de ulei, am schimbat doar ambreiajul la 245.000 km

Share this post


Link to post

Ce tip de ulei ai folosit si la cat timp il schimbai/schimbi (6 luni sau 10.000km? )

Share this post


Link to post

@jeffe Nu exista locatie in profil dar presupun ca nu in Bucuresti nu?

 

:ontopic:

 

Ca idee a mea (espero) are 120.000 si am schimbat doar distributie si pompa de apa pana acum, urmeaza ambreiajul cat de curand, garnituri, baie, tacheti si simeringuri (iesire priza motor si intrare cutie) asta ca idee..set pana acum nu, anul trecut a iesit ok la noxe pe bune.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

EXE: pana pe la 220.000km am facut reviziile la Radacini, la fiecare ~8.000Km, ulei Daewoo, standard. Acum tocmai am trecut de al doilea schimb de ulei Mobil.

Dt_dark: Bucuresti, minim 100Km/zi

Share this post


Link to post

Depinde foarte mult de cine conduce masina si ce stil de condus a fost abordat. Masina mea are 105.000 km si mare lucru nu a fost schimbat la ea, dar primii 90.000 km au fost facuti de o femeie si reviziile la zi. La 90.000 km am facut revizie generala unde s-a verificat tot ce se poate defecta si schimbat toate consumabilele. Nu am schimbat decat amortizoarele si arcurile pe spate(unul din ele avea o spira rupta).

aaa ... si am schimbat si injectoarele ... cred ca din cauza benzinei a fost!

Edited by Mad MAX

Share this post


Link to post

Pe mine mă seacă treaba asta cu ”a fost condus de o femeie... şi mai e şi doctoriţă”!

 

Vreţi să spuneţi că femeile au mai mare grijă de maşină decât bărbaţii? Eu nu cred... chiar m-am ferit să cumpăr ”maşină condusă de o femeie” deşi am avut două variante (un Cielo şi un Golf).

 

Ştiţi ce mi-a spus tanti cu Golf-ul când am întrabat-o ce a schimbat pe la ea? Că nu a schimbat nimic pt. că merge, nu are nimic defect.

Edited by alexmohora

Share this post


Link to post

:-W ..si n-are dreptate?!

Share this post


Link to post

Macar uleiul...

 

Dar cred ca asta era si ideea, daca a tinut 90k km la o femeie masina asta e nemuritoare :uff: .

 

@jeffe. Felicitari pt kilometrajul fara probleme, cred ca ai trecut-o si gropile in brate...

Share this post


Link to post

prin 2003-2004 am mers cu un executive (dohc) cu 700 k km la bord. Soferul mi-a spus ca motorul era nedesfacut :o . S-au scimbat la acea masina 3 kit-uri de ambreiaj, de 3 ori amortizoarele si consumabile cat cuprinde. Masina apartinea SRP-ului.. facea cam de 3-4 ori pe saptamana drumul C-ta-Buc. si service-ul se facea in service-ul SRP-ului...

Regimul de exploatare al masinii: mers 90km/h localitati - 120-130 exterior in linii drepte si undeva in jur de 100 pe drumuri usor virajate... deci o utilizare fara excese de turati...se schimbau vitezele la 3000 - 3500 rpm (asta am observat pe un drum C-ta - Buc si retur cu aceasta masina).

 

Si nu este o exceptie.. sunt f. multe taxiuri cu multe mii de km la bord.

Share this post


Link to post

@alexmohora: Frate te seaca, nu te seaca asta e realitatea! ... si nu e doctorita, e directoare de scoala,da? Vreau sa spun ca masina mea o stiu de noua si cea care a condus-o nu a trecut de 3000 de ture cu ea si nici nu a bruscat-o, dovada fiind faptul ca la testul de compresie a iesit super bine si axa cu came nu are nici un fel de problema. Oricum ... e bine de stiut ca la cielo pe la 100.000 incep sa cada injectoarele si evacuarea.

Share this post


Link to post

@alexmohora: sunt multe femei care-si i-au masini de noi si au grija de ele mai mult ca barbatii. In general femeile se duc si fac reviziile doar la reprezentate chiar din cauza faptului ca nu se pricep. SI in plus le fac si la timp. O alta caracteristica ar fi ca nu trag de ele. Sunt multe femei care conduc chiar bine, iar prin condus bine nu ma refer la viteze ametitoare scartiait de roti, etc, ci sunt in stare sa mearg intr-o plaja de turatii corecta fara sa bruscheze masina.

Share this post


Link to post
am mers cu un executive (dohc) cu 700 k km la bord. Soferul mi-a spus ca motorul era nedesfacut. ...o utilizare fara excese de turati...se schimbau vitezele la 3000 - 3500 rpm (asta am observat pe un drum C-ta - Buc si retur cu aceasta masina).

 

Waaaaw deci cel mai bine pentru motor (DOHC) e sa se mearga cu el mai turat (eu schimb treptele superioare a 4-a la 2800-3000rpm asta in ultimul timp, inainte schimbam pe la 2500 ture, a 2-a si a 3-a pe la 2500-2700rpm) . O sa tin minte.

Edited by EXE

Share this post


Link to post

Pompa de ulei nu difera de la sohc la dohc?

Din cate am inteles e rezolvata problema ungerii la dohc

si nu mai e nevoie sa mergi ceva mai turat pentru a urca uleiul bine.

Si de alte depuneri nu am auzit sa fie cazul.

Share this post


Link to post

Nu conteaza numai cum a fost intretinut, ci si cum a fost rulat. Un motor chinuit in Bucuresti trece mai repede in lumea celor drepti decat unul folosit aproape extraurban sau pe autostrada. Evident, fara excese.

Share this post


Link to post

Da, intr-adevar conteaza mult si stilul de condus pentru motor.

Share this post


Link to post

Surprinzator, dar nestiutorii omoara mai repede ambreiajul, ca asta-i veriga slaba de pe lant.

Altfel, pornirile dese, la rece si parcurgerea distantelor scurte, cu mult ralanti sunt mai daunatoare decat rulajul la viteze si turatii mari.

Share this post


Link to post

Salut la toata lumea sunt nou pe forum si sunt incantat ca exista asa ceva.ce sa spun masinuta mea are aproape 210000 km in 3 ani facuti si sunt super multumit , e pe gaz de la 20000 km si de atunci in afara de problemele cauzate de drumurile incantatoare ale patriei nu am avut probleme.trb sa spun ca fac revizia la 10000km fara exceptie .singura problema e rugina care ma omoara :) )

Share this post


Link to post

M-ati secat cu stilul de condus...

Eu de cand ma stiu i-am dat talpa la deal si in depasiri si am mers domol la vale...

Daca am un deal puternic merg in a III la 4000 ture (100km/h) pana sus de nu sta nimic in fata ... si

eu cred ca-i mai bine pt. motor asa decat sa o chinui in a IV-a la 2000 ture la 60km/ora

 

 

Cum e mai bine ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...