Jump to content
Sign in to follow this  
MR_A

Masini Germania

Recommended Posts

Salutare.

Vreau sa ma duc luna aceasta pana in Germania sa aduc o masina.

O chestie care nu o inteleg totusi...

Am vazut la multe masini..(fabricatie sub 2000 ) ca au euro 3. Ex: opel Astra 1998 cu Euro 3.

Masinile acestea sunt vandute la parcuri auto.

I mi poate spune cineva cand a aparut Euro 3?Si daca se poate monta euro 3 la ei..pe o masina cu euro 1 s au 2?

Multumesc :lavolan:

Share this post


Link to post

Ce euro 3 sa montezi =)) cred ca tu faci o confuzie mare de tot ...euro 3 este clasa de poluare in care se incadreaza masina nu tine doar de catalizator este un ansamblu complet ...masina poate fii euro 3 sau nu ...nu dai din degete si zici gata este Euro 3 nu confunda cu D3 care este o norma de impozitare in functie de poluare.

 

Masini cu Euro 3 din 98 exista ...dar cel mai bine te verifica lista .Liste_euro3.pdf

 

Din cite stiu eu primele motoare Euro 3 a aparut de prin 95-96 dar obligativitatea a inceput din 01.01.2000 in Germania .

 

Opel ASTRA B NU ESTE EURO 3 ...desi neamtu zice ca DA ...RARul zice ca NU ,numai de la ASTRA G in sus se poate inmatricula si atentie la cumparare trebuie sa-ti dea o hartie care certifica faptul ca masina este facuta in comunitate ...se numeste EUR 1 fara el se platesc taxe de 30% .

 

Succes la cumparaturi si fara forja spre tara ca pierzi tablele pe drum :D

Share this post


Link to post

atentie, d3 sau d4 pe care le declara dealerii din Germania nu echivaleaza cu euro3. poate sa fie sau nu.

cred ca nu esti inca pregatit sa pleci asa ca mai bine ai mai sta si te-ai informa!

Share this post


Link to post

germanya ?!

 

eu zic sa nu mai descurajati omul si sa-l lasati sa indeplineasca visul oricarui roman. sa-si ia masina sh din germania. goooo planet !

Share this post


Link to post

Euro 3 a devenit obligatorie la masinile "proaspat constuite" la 1 ian 2000. Si la toate masinile aflate la prima imatriculare la 1 ian 2001. Adica, dealerii au avut un an sa dea masinile construite euro 2. Daca inmatriculata dupa 2001 e sigur euro 3, insa inainte ar putea fi, sau ar putea sa nu fie. Cel mai bine consulti lista aia, ca si RAR*ul face la fel, iar daca masina nu apare acolo, nu o poti inmatricula indiferent cat e de ecologica.

Share this post


Link to post

La majoritatea pe care am pus ochii scrie clar . D3 ,Euro 3 :) .

Ma informat cineva aseara... In legatura cu lista euro 3 (ca daca nu corespunde cu lista...desi are euro 3 nu poate fi inmatriculata).

Share this post


Link to post

Bai fratilor e teapa mare sa cumperi acum masina euro3 !!! prietenii stiu de ce ! :P

Share this post


Link to post

fii mai explicit daca ai vreo informatie, nu ne lasa in ceata! :-W X(

Share this post


Link to post

lucian, daca te referi la posibila aderare la UE, nu fii asa optimist.

ai nostri guvernanti au zis ca o sa faca orice ca sa nu se intample ca in polonia, unde au intrat extrem de multe sh-uri dupa aderare.

Share this post


Link to post

Hmm de ce? Pt ca din vara nu va mai fi necesar euro 3?.

Chiar daca..diferenta mare de pret nu este.

Nu vor da romanii navala pe masini mai vechi (majoritatea vor ceva peste 2000).Probabil e si frica..de a cumpara o masina mai veche (buna intradevar) dar..sa nu apara probleme,etc.

Pe langa asta..am inteles ca la masinile mai vechi de 8 ani..s au cevas de genul asta..se va plati destul de mult pt a o aduce in tara.

Daca ai ceva informatii mai concrete ..pls tell us :)

Share this post


Link to post
Bai fratilor e teapa mare sa cumperi acum masina euro3 !!! prietenii stiu de ce ! :P

Cea mai tare gluma pe ziua de azi =))

Tu nu te uiti in jurul tau nu mergi pe strada si vezi multe masini noi ...oare importatorii de masini din RO nu au si ei o parere :) ) .Hai ca-ti raspund tot eu ...au o parere de 2 miliarde de euro .

Share this post


Link to post

Absolut o sa intre multe vechituri dar o sa intre si masini f. bune (chiar daca au euro 2)

Sa ne gandim la masini nemtesti sau japoneze facute in jurul lui 2000 care sunt beton...

dealerii de masini noi asteapta deja recesiunea cu mainile incrucisate

O sa fie niste taxe mai mari la inmatriculare (ptr masini "poluante") dar pretul tot mic va ramane

Stiti cat e un matiz euro2 sau 1 in germania? 500 euro

 

Lui Bogdan pot sa-i raspund doar... schimbati meseria frate, treci pe second hand!!!altfel o sa cam faci foamea :) )

Edited by lucian14

Share this post


Link to post
... Stiti cat e un matiz euro2 sau 1 in germania? 500 euro ...

Care-i Matizul acela euro1 ? La data la care s-a creat Matizul era obligatoriu euro2 si din 2000 este obligatoriu euro3 !

 

Un stat responsabil n-ar trebui sa fie de acord ca masinile poluante sa-si mute teava de esapare pe teritoriul lui, doar ca niste iresponsabili cu 2000 de euroi sa aiba impresia ca se dau cu masina pe drum ? Apelul la dreptul saracului la masina este patetic si nu face decat sa perpetueze starea de saracie si un parc auto cu serioase probleme tehnice. O masina occidentala sub norma euro3 va fi in 2007 cel putin mai veche de 7 ani, iar in situatia asta, vanzatorul si-a facut un calcul foarte precis: costurile remedierilor necesare promovarii unei ITP si costurile taxelor de utilizare devin comparabile cu valoarea ramasa a masinii. Daca saracii lor nu mai pot duce masinile acelea, cum isi inchipuie saracii nostri ca vor putea in exact aceleasi conditii ? Sau poate ca unii isi inchipuie ca noi aderam, dar ramanem la stadiul actual ? O fi UE un fel de forum, e suficient sa te inscri si apoi sa postezi orice ?

Share this post


Link to post

De ce eu ca persoana fizica sa nu-mi pot deduce cheltuielile, cum e in state?

Puteti spune ce vreti, mie 20k eur pentru o masina cu ESP si cateva airbaguri

mi se pare un pret nesimtit de mare, pentru nivelul de trai in romania.

Las ca e Logan cu rate pe 8 ani.

Daca tot e un Eden mare si frumos d-l UE asta, si trebuie pastrat curat,

corect e sa fie obligatorie norma Euro 3, si peste cativa ani Euro 4, dar fara taxe vamale!

Astea intra in contradictie conceptuala cu notiunea de UE.

E curata .u.e.

Share this post


Link to post

@Tolin

Masini vechi nu inseamna in mod necesar masini terminate. Multi occidentali schimba masinile pentru ca s-au demodat, si nu pentru ca devin scump de intretinut. Mie mi se pare gresita dogma conform careia oamenii sunt niste idioti care nu se gandesc la intretinere inainte sa arunce cateva mii de euro, si e nevoie sa vina APIA sa ne invete ce sa facem cu ei si sa ne apere de noi insine. Insa nu asta e important.

 

Problema e ca "inchiderea granitelor" printr-o metoda sau alta ajuta la ecologie doar intr-o mica masura, si doar pe termen scurt. Ce faci cu rablele deja inmatriculate? Un Punto Euro2 e mai poluant decat un Cielo non-euro sau o dacia berlina, care in Romania costa dublu?

In al doilea rand, populatia tot saraca ramane. Bun, presupunem ca acum in Romania nu se vor cumpara decat masini noi. Insa peste 7 ani, masinile astea vor deveni vechi si nu vor fi conforme cu Euro5 sau 6. Ce faci atunci? Pui alte taxe ca sa obligi oamenii care au facut jdemii de credite, sa le caseze? (de multe ori inainte sa termine sa le plateasca)

De ce APIA vehiculeaza ideea ca jafurile vin doar de afara, si se lupta sa inchida granitele? Ce faci cu jafurile produse in interior (adica Pejeuri importate noi si torturate de bastinasi, local)?

Eu cred ca eliminarea rablelor se face prin alte metode, nu prin construirea zidului chinezesc la Nadlac. Una, trebuie sa creasca venitul populatiei, si a doua, controlul tehnic sa se faca pe bune.

Share this post


Link to post

@Tommy: nu o sa fie taxa vamala, ci taxa la prima inmatriculare in romania.

Share this post


Link to post

Toate taxele, corect, la ele m-am referit. Din moment ce e taxa si o platesc, mi-e totuna cum le boteaza.

Share this post


Link to post

@mr_ > era vorba de masini de 500 - 2000 euro, asta se vantura pe aici.

Share this post


Link to post

@Lucian14 faci o confuzie foarte mare ...mergi in Germania si o sa-ti dai seama ...o fi un matiz 500E dar te costa 500E numerele mai bagi benzina pina in RO +taxa de inmatriculare care o sa coste ...si ajungi tot pe acolo ...deci tot masinile cu Euro 3/4 o sa merite de adus stai linistit .

Si apropo nu am de ce sa-mi schimb meseria pt ca eu ma ocup cu altceva :) )

O sa merite de adus si masini adevarate gen Jaguar Bentley S-klasse ...masini mai vechi dar care intorc capete desi au 20 ani ...alea intra in alta categorie .

MR_ ai dreptate un Punto cu Euro 3 nu este mai poluant desi este la acelasi pret cu un Cielo =))

Share this post


Link to post

Avantajele vor fi la taxe. Vei plati mai putin pe masina, dar diferitele taxe adiacente vor fi invers proportional cu pretul. De fapt la rovigneta asa este si astazi. Eu am platit putin peste jumatate pe cat platesc la dacia berlina non euro. Si mi se pare foarte corect. Pentru ca daca cineva investeste o suma mai mare pentru a-si achizitiona o masina noua si automat mai putin poluanta, trebuie incurajat macar din punctul de vedere al taxelor.

De altfel toti ne plangem de "tigaile" care ne afuma pe sosele, ce-i drept marea majoritate indigene, mertzanuri bot de cal, golfuri 1 etc. Peste cativa ani vor intra in arena golfurile luate AZI de romani, fabricatie 2000-2002, ca nu degeaba scapa nemtii de ele dupa 4-6 ani si 200-300k la bord, cu "doar" 7000-8000 EUR. Dar daca tot esti sarac si nu-ti permiti sa dai mai multi bani pe o masina, macar sa fie WW ca altfel de faci de KKt vezi Doamne. Ce daca are 6 ani 300k?

 

@lucian> daca e asa ieftin Matizul euro 2 (500 €), de ce nu aduce nici un samsar Matiz din Germania? Sigur este o explicatie pe care eu unul nu o stiu.

Edited by Moshu

Share this post


Link to post

Daca chiar vrei se poate rezolva ,gasesti Matiz din 98 cu 1200E acolo +350 drum +250 acte iese pe la 1800 +285E TVA+acciza =2085E deci daca dai 2500 E iti aduc eu matiz .

 

Si ce daca are 6 ani si 300.ooo km ...eu chiar nu vad problema ...daca merge pe rotile ei trasa de motorul ei pentru mine e super OK .

 

PS> Golful 1 este super masina asa ca nu sunt de acord cu ce ai spus tu mai sus :(

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Stiu ca ai Golf 1 si ma asteptam la raspuns din partea ta. Numai ca eu nu am spus-o la modul personal, ci ca politica dpdv a parcului auto. Si eu am o Lada 1200 si consider ca e o masina super (doar e a mea). Dar asta nu o intinereste cu nimic... Este din '80. Si arata SUPER. Si fii sigur ca polueaza mai mult decat ar fi necesar la motorul ei, in comparatie cu E3. Dar inca o data, este pusa la punct, este tinuta numai in garaj etc. Tot baba e... ce sa mai vorbim.

Cam asta e si cu Golful tau. Oricat de super ar fi, parca un Tuareg arata altfel.

Iar cu Matizul, te contrazici. Ziceai mai sus ca nu merita adus... Dar chiar sa fie 500 euro? Lamureste-ma daca esti in tema. Si tine cont te rog ca n-am nici cea mai vaga idee de preturile SH in Germania. Dar convenabil se pare ca este, mai ales pentru cei care le aduc si le vand.

Edited by Moshu

Share this post


Link to post

As dori si eu sa aflu toate etapele achizitionarii unei masini din Germania,daca e cineva care si a cumparat o masina de acolo cum a procedat pas cu pas.

Share this post


Link to post

@moshu in Germania sunt taxele destul de mari si sunt foarte cautate masinile de mic litraj care au un pret destul de mare

Matizul incepe de pe la 1300E ,la fel si FIAT seicento,Reno twingo .

VW Lupo incepe de la 2000E la fel si Pejo 106 .

Marile afaceri daca vrei sa aduci masini care se pot inscrie se fac cu masinile italiene ,un Punto din 2002 ajunge cu tot cu inmatriculare si drum pe la 4500E si e FULL la fel merita Lancia Lybra Wagon 1.9 Jtd si mai sunt multe alte italiene care se pot aduce .

La noi se merge foarte mult de Astra si Golf 4 dar sunt sute de masini ieftine care se pot aduce .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...