Jump to content

danytm

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About danytm

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Euro 3 GPL
  • An
    2006
  1. Salut, Și eu am același joc la brațul din dreapta de la pasager, are o bucșa acolo care nu se poate repara decât prin înlocuirea ansamblului metalic care face mișcarea eliptică de sub grila de aerisire de lângă partbriz. Momentan l-am fentat o perioadă prin îndoirea brațului ștergătorului din dreapta ca să apese mai tare pe partbriz.
  2. Revin cu detalii: dacă pornesc AC-ul și aștept câteva minute să se răcească în mașină atunci nu mai sare de pe gaz indiferent ce i-aș face (testat de 3 ori atunci când este foarte cald afară și când sare de pe gaz aleator), deci problema se află undeva la electricul GPL-ului din interiorul mașinii: comutatorul M223 de sub bord sau cel cu leduri de lânga schimbator. Testele vor continua...
  3. Și la mine se manifesta la fel de aproape 2 ani, iarna merge foarte bine, doar vara cand îi foarte cald afară îmi sare de pe gaz pe benzină, posibil să fie un contact electric imperfect sau una dintre electrovalvele gpl să nu mai funcționeze la parametri normali. Dacă o rezolv într-un fel sau altul sigur o să vă țin la curent pe acest forum.
  4. mecanismul de la sofer ingheata cel mai repede din cauza umezelii care se pune pe mecanism, eu am rezolvat problema cu instalarea unei alarme cu pornire motor din telecomanda, de 2 ani o folosesc si va zic ca face toti banii, de atunci nu am mai avut probleme de inghetare a incuitorilor
  5. Am montat si cele 2 folii de incalzire (le-am gasit noi si le-am lipit pe spatele oglinzilor), am montat un releu de actionare a circuitului electric al oglinziilor, care este actionat de firul +12v care merge la dezaburirea lunetei, suplimentar se poate monta un intrerupator de actionare a releului de la oglinzi (pentru drumuri lungi pe vreme umeda sau ploaie mocaneasca) PS: pe circuitul de actionare de +12v continuu de la alarma cu pornire motor am legat si actionarea releului de la ventilatorul cu treapta maxima a aerului din interior, toata iarna trecuta am folosit optiunea respectiva(pornire motor din telecomanda) si va zic ca merita toti banii
  6. Am vorbit cu ei, stoc zero si nu stiu pe cand o sa primeasca, o sa incerc cu ceva second de pe oglinzile cu incalzire de la dacia logan.
  7. Gata, instalat, testat si functional 100%. Deci releul de temporizare dezaburire luneta este actionat prin impuls crescator, singurul inconvenient este ca nu poti sa opresti dezaburirea cat timp motorul este pornit din telecomanda, dar dupa ce treci din nou pe contactul cheie al masinii totul revine la normal. Mai am de montat 2 folii de incalzire oglinzi laterale (care nu le-am gasit inca de cumparat), consum 2 * 12 W. Intrebarea mea este daca rezista relelul la un consum suplimentar de 24 W, adica sa leg incalzirea oglinzilor pe circuitul lunetei.
  8. De acord cu tine, maine montez alarma (12 grade maxim afara, alta zi mai calduroasa nu cred ca mai prind iarna asta) si va anunt cum functioneaza partea cu dezaburirea lunetei si a oglinzilor laterale, care normal ca nu vor fi legate pe circuitul electromotorului.
  9. Buna Vreu sa activez dezaburirea la pornirea motorului din telecomanda, atunci trimit un + 12v in continuu, nu va fi doar un impuls ca la apasarea unui buton, intrebarea mea este daca releul stie sa functioneze nu doar cu impulsuri de tensiune. Se va arde ceva, va functiona sau releul va astepta sa scada tensiunea si apoi va activa contactul de dezaburire.
  10. Sal All Am un Cielo cu GPL din fabrica, cu instalatie GPL Lovato, vreau sa modific pragul turatiei de comutare de pe benzina pe GPL, stiu ca se poate face doar cu ajutorul butonului cu leduri de comutare intre benzina si GPL, eu am gasit documentatia de mai jos, dar nu functioneaza: Setarea manualã a turatie-prag pentru comutarea benzinã-gaz De fiecare datã când este necesarã setarea manualã a turaþiei de comutare se vor respecta urmãtorii paºi: 1. se pune contactul (fãrã a porni însã motorul); 2. se trece contactul pe „OFF”; 3. þinând apãsat butonul comutatorului se porneºte motorul (led-ul de stare pâlpâie ºi are culoarea roºie); 4. þinând apãsat butonul comutatorului se tureazã motorul la turaþia doritã (se recomandã 2.500rpm); 5. cu motorul ajuns la turaþia doritã se elibereazã butonul; 6. pentru a verifica pragul comutãrii, urmãtoarele indicaþii ale led-ului de stare au semnificaþiile date. portocaliu, fãrã pâlpâire - comutarea nu este permisã portocaliu, cu pâlpâire - comutarea este permisã Daca are cineva o idee rog raspuns
  11. Buna tuturor Am tot cautat pe forum dar nu am gasit o solutie la problema mea legata de functionarea pe gpl a unui cielo din sept 2005, cu instalatie Lovato din fabrica, are 40 000km, reviziile la zi, dar de aprox 2000 km am probleme in zilele calduroase(peste 30 grade) trece de pe gaz pe benzina singura(nu conteaza daca ii in turatie sau ii la relanti), daca pornesc clima sau alti consumatori electrici se subtureaza la relanti si trece pe benzina, apoi o turez la 2000 si ceva de ture, trece pe gpl, merge ce merge si apoi iara is pe benzina. Schimbat filtru de gaz, filtru de ulei, bujii, ulei motor, toate la revizia de 40 000; ce nu am facut este sa curat membrana de la vaporizator, poate are mizerie, sau cand ii f cald afara nu are amestecul de oxigen corespunzator. Masina in rest merge foarte bine, ex: drum tm pana la targu mures, dus intors aprox 750 km, plecarea dupa-amiaza pe la 6, la inceput probleme trecea singura de pe gaz pe benzina la relanti, la fel si in sarcina, nu conteaza cum ii, dar pe la 9 seara, cand sa mai racorit si pana dimineata la 7, nu am mai avut nici o problema. Cei de la service mi-au zis ca nu stiu ce are, cica s-ar putea sa fie comutatorul de trecere de pe benzina pe gaz, voi ce spuneti? Mersi
 

×
×
  • Create New...