Jump to content

grasuxxl23

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About grasuxxl23

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2001-decedat aprilie 2009

Recent Profile Visitors

1068 profile views
  1. Salut, In primul rand imi cer scuze daca nu am postat in locul potrivit (daca am deranjat rog incadrarea topic-ului in sectiunea potrivita). Doresc sa achizitionez si eu un Matiz ca si an de fabricatie dupa 2002, de preferat versiune full.Care sunt diferentele dintre un Matiz made in Romania si unul coreean?(care e mai bun)? La ce ar trebui sa ma uit inainte de achizitionare(mai mult parte de motor), sau mai bine zis care sunt partile problematice la un Matiz ce necesita atentie "majora". Va multumesc, O zi buna! Am gasit asa ceva: http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?subcategorie=1&caroserie=0&Marca=6&Model=79&An=&Carburant=0&PMin=&PMax=&moneda=E&Putere=&judet=25&automata=0&airbaguri=0&supl=&OOrdine=Pret&categorie=1&sens=DESC&Submit=++++Cauta+%21+++
  2. Salut, Inca un motiv in plus sa nu achizitionati Tico
  3. Salut, Vreau sa imi cumpar si eu un Matiz ce are o mica problema(zic eu). Matizu e din 2003 cu inchidere centralizata,alarma, proiectoare. Ca si problema, nu porneste sau porneste dimineata sau seara(cand e mai racoare dupa spusele proprietarului). Recent a incercat sa o impinga si o ia dupa catziva metri.Bateria nu e dusa(sau cel putin nu de tot),pe loc- casetofonul functioneaza, farurile la fel, alarma, claxonul(pot functiona chiar daca bateria e descarcata?) Proprietarul sustine ca sunt periile/carbunii de la electromor(doar din experienta lui). Atunci cand e pus contactul se aprind si se sting indicatorii din bord(incidcatorul check se aprinde si se stinge, martorii de baterie, presiune ulei si frana raman aprinsi). Contactul spune el ca nu e dus, cheia facand cursa obisnuita si opunand rezistenta pe final, dar de la motor nu se aude nici un zgomot/click/clanc...nu invarte de nici un fel... Ce credeti ca e dus? cine a mai intampinat o astfel de problema? Cat costa periile/carbunii...poate fi si alternator? rog ajutor. Multumesc,
  4. Multumesc, Am dat shi eu azi de magazinul respectiv, momentan nu mai au pe stoc-maine aprovizioneaza...oricum au anvelope Tico de iarna KUMHO: 155 70 R12(110 RON), si all season 155 70 R12 HANKOOK-136 RON-asta asha ca informatie pentru alti doritori de anvelope de Tico din Iasi.
  5. Ma ajuta si pe mine cineva din Iasi...pls.. Multumesc,
  6. Salut, As dori sa va intreb care stie prin Iasi un magazin de unde pot lua si eu anvelope pentru Tico 155 70 R12(all season sa fie, un pret) Multumesc,
  7. Salut, Am fost azi dimineatza(26.09.2008) dupa cum era programarea pentru diagnosticare. Service-ul SERMECOM Iasi-Valea Lupului. Incep cu avantajele de a apela la acest service: problema mea era cu podul pedalier(pedala ambreiaj+pedala frana)....care pana la urma dupa demontare am aflat ca e rupt(varza, distrus). Un alt avantaj e ca se pot inlocui anumite piese(depinde de masina si stocul lor), cu piese din dezmembrari(dupa cum a fost si la mine-pod pedalier de la alta masina-stare ff buna). Personalul de service foarte amabil si atent(husa de protectie pentru scaun cand a urcat in masina), cauta solutii cat mai adecvate pentru fiecare problema in parte(cel putin asa a fost azi pentru problema mea) Timpul cat a stat masina in service : 2 ore 45 minute(de la sosire+prezentare problema+test in curte dupa lucrare+achitare la birouri), timpul efectiv de lucru 2 ore(am stat langa el). Dezavantaje: s-a scumpit ora de manopera(daca e bine zis asha)...de la 40 RON..la 90 RON (cu tot cu TVA). Pret total lucrare: 2 ore de munca(s-a taxat doar o ora)= 89.25 RON+pret pod pedalier(piesa lor)= 80 RON in total 169,25 RON-se merita zic eu...Tico Rico-ul meu misca (o sa atasez si factura sau devizul). Un plus pentru cum lucreaza si modul de abordare si un minus MARE pentru manopera(se plang si angajatii ca nu mai au clienti). Sper sa fie de ajutor pentru cei din Iasi. Multa bafta si la cat mai multi km.
  8. De service-ul Sermecom(iesire Iasi, Pacurari aproape de Valea Lupului), stie cineva detalii(pret piese, manopera, cum lucreaza?) am maine dimineata(26.09.'08) programare pentru "diagnosticare"(daca poate indrepta ambreiajul/schimbat pod pedalier ) Multumesc,
  9. Salut, Sunt nou pe acest forum, si de asemenea posesorul unui Tico din 2000 model SL, 79.000 km(luat la 60.000 septembrie 2007). Schimbat la el pana acum doar consumabilele(ulei, filtru de ulei pe la 69-70.000 km, 1 bec far). Foarte multumit de el, mai ales din punct de vedere al consumului (5L/100 urban, maxim 4L/extra), pana astazi cand s-a rupt/deviat/indoit pedala de ambreiaj(s-a indoit din sistemul de prindere). Atunci cand calc pedala de ambreiaj este deviata sub pedala de frana, pedala ce nu mai poate fi apasata, sau se apasa foarte greu(incaleca pedala de ambreiaj, sau se freaca de ea). Alte probleme : "macaraua" geamului stanga fata nu mai ridica bine(ridica inclinat cand in interior sau exterior) si tzeava de esapament ce intra in toba rupta din imbinare/sudura. Mentionez ca sunt din Iasi, rog ajutor in solutionarea acestor probleme(cine stie service-uri in Iasi unde se poate schimba, suda, indrepta ambreiajul). Tico SL prezinta bec indicator in bord de rezervor gol/lipsa combustibil ???( sa fie ars la mine?, un cablu rupt?) Va multumesc,
 

×
×
  • Create New...