Jump to content

tzepesch

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About tzepesch

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/08/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    tzepesch2003

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Drive-ing and maintenance
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Dacia
  • Model
    1310 Delta-Galidi
  • An
    1982
  • Nr. Inmatr.
    B-xx-xxx
  1. si totusi concluzionez, lamela(-) e - si lamela (|) e +?
  2. mai oameni bun... nu contrazic pe nimeni, in special pe cei care au si cunostinte in domeniu electronici... am luat un set de rezerva beru, si a scos rezistenta de pe bobina. merg perfect platinile actuale, de vreo 200km. porneste la prima, nu tuseste in mers. sunt doar afumate putin. ce am observat, beru au mai multa carne pe contactele platinate decat alte platini, cum ar fi cele Made In france, in blister albastru. eu doar am facut asta ca incercare. nu sfatuiesc pe nimeni sa faca la fel, decat pt experimentare daca n-are platini de rezerva. si bune!
  3. ESTE MULT MAI FIABILA CA CEA DE DACIE. o folosesc de aprope 6 luni si m-a convins!!!
  4. din bucuresti, la magazinele de piese Daewoo. cauta la Piese de Import. e cam 70lei bobina, dar sa fie Denso!. rezistenta e legata inainte de Plus Contact. e rezistenta ceramica de 2.2Ohm/17W. am folosit doua d-astea in paralel si mi-a rezultat una de 1.1Ohm/34W. 1.1+1.2 a bobinei, 2.3Ohm. Suficient pt dacie.
  5. ... deci... pe clasic, merg de aproape 3 luni, platina are mai bine de 1 an jumate. dar pe bobina asta vreo 5 luni. din pacate mi s-a dus tranzistorul final al aprinderii, pt ca, banuiesc eu ca am uitat la un moment dat contactu pus vreo 45 min. nu a cedat imediat, dar la scurt timp. am trecut pe clasic si merge foarte bine. platinile nu s-au impuscat deloc, si nici macar nu se afuma. porneste la prima cheie daca nu face probleme demarorul. mi-e frica sa scot rezistenta de pe circuitul bobinei ca sa nu o busesc. ea are doar 1.2Ohm in primar. si pe bob. de dacie, de IAME sf. gh. aveam tot 2.5ohm. nu 4. 4 e deja nasol. nomal e 3!!!!! daca stric bobina prin eliminarea rezistentei m-am scapat de 70lei, si alta de rezerva n-am! fise siliconice tesla, capac delcou beru, platini si rotor beru,condensator beru, bujii beru consumurile: 6.3% la drum lung, 600km, buc-voineasa-vidra-drumuri forestiere-voineasa-bucuresti. cauciucuri 175/70/13 bucuresti 8.8-9.5%
  6. deci exact ca in prima poza , dupa pozitionare, (|)+ si(-)-. merci fain... observati ca i-am pus i rezistente, astfel ca in total am 2.5Ohm in primar.
  7. salut... nu am masina daewoo, dar pe dacia mea folosesc bobina de tico denso... sa-i dea d-zeu sanatate producatorului!!!!! merge perfect si pe apr. clasica si pe electronica. intrebarea mea, este... care este mai + si - la baobina... unii zic una, altii invers. o borna e asezata (-) si al e (|). care cum sunt... am observat ca merge f bine si asa si asa... dar totusi e bine sa fie nimerita treaba. asa ca va rog pe voi sa-mi indicati si mie.. http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...p;id=1627457761 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...p;id=1627457819 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...p;id=1627457817 multumesc
 

×
×
  • Create New...