Jump to content

gheara

Membru
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About gheara

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Masini, Motoare
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1.4 16v sedan
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

1461 profile views
  1. Salutare! Vand bidon 5L ulei 5w-30 dexos2. Pret 90lei. Predare personala in Bucuresti. Pt alte detalii pm sau telefon 0723348408.
  2. Inca o informatie, consumul si-a revenit dar caldura nu. Cred ca la primavara, dupa revizie o sa ma dumiresc ce se petrece cu adevarat.
  3. Inca n-am reusit nimic sa fac in plus a aparut un nou simptom, masina consuma enorm. Eram obisnuit cu un consum de 10% in oras, as spune ca a ajuns acum undeva la 15% in oras. Va tin la curent cum aflu ceva. Bafta!
  4. Deocamdata n-am reusit nimic. Cred ca in week-end daca nu intervine altceva aflu mai multe. Intre timp orice sugestie este binevenita. Bafta!
  5. Da, ai dreptate. Merci pentru informatie, revin cu detalii imediat ce reusesc ori sa schimb garnitura ori sa fac chestia cu otet,
  6. Am cautat urme de lichid scurs pe la toate furtunele din compartimentul motor cat si pe dedesubt, nu curge nimic, nicio urma, nici macar de ulei scurs ori de pe la cutie ceva urme. Totul uscat, doar prafuit usor. La fel si prin habitaclu m-am uitat dar doar atat cat pot verifica vizual... n-am desfacut bordul. Sugestia ta cu garnitura este excelenta! Merci! Cum as putea face sa aflu, doar schimband garnitura, nu? Motorul mi se pare ca functioneaza foarte bine, n-am observat rateuri, ce-i drept acum ca a venit frigul observ la plecarea la rece o tacaneala a tachetilor. Incepe sa se contureze ceva aici...
  7. Va salut! Sunt posesorul auto din titlu, aveo 1.4/2007 modelul cu climatronic si acum vreo doua luni conduceam prin Bucuresti cand am observat ca acul indicator al temperaturii motorului a inceput sa urce catre maxim intr-un ritm alert. Am oprit si am saltat capota si surpriza, nu mai era lichid in vasul de expansiune. Am completat cu apa distilata si mi-am vazut de drum. Oaresce ingrijorare aveam dar nu semnificativa. Zilele trecute plecand dimineata pe frig observ ca desi motorul se incalzea si acul temperaturii motor indica corect masina nu face cald. Ma gandesc ca iar am ramas fara lichid de racire. Opresc, salt capota si aceeasi surpriza, in vasul de expansiune nu era nimic. Gol-pusca! Ma sa fie, in doua luni a papat toata apa distilata pe care o pusesem si nu era putina, vreo patru litri. In fine, aseara completez cu antigel si apa distilata 50%/50% (antigel DEX-COOL) din care 2 litri antigel/2litri apa distilata. In prealabil am inspectat vizual furtunele sist de racire la un amic care are rampa si ne-am bagat pe sub masina dar nu am observat nicio scurgere, la fel nici in habitaclu n-am observat infitratii pe sub mocheta sau in alta parte. V-as ruga sa-mi sugerati ceva solutii ori pe unde as mai putea investiga pierderea lichidului pentru ca mi se pare prea mult de completat in doua luni patru litri de lichid. Unde ma-sa sa fie? Radiatorul nu e spart, lovit sau gaurit, e uscat, la fel si vasul arata bine, furtunele la fel, am desfacut busonul de la motor si uleiul arata foarte bine, usor maroniu, (6000km de la schimb), nu mirosea dubios, cantitatea era corecta, deci nu pare sa fie acolo, la fel esapamentul nu miroase a altceva in afara benzinei, dar e posibil sa nu simt eu dar ma gandesc ca daca ar baga in galeria de admisie lichid de racire motorul s-ar balbai ca doar nu merge cu amestec cu apa si benzina, ar da in nas, s-ar opri, etc. Astazi venind spre birou, motorul nu s-a mai incalzit corect, acul indicator al temperaturii motorului varia intre normal si prima liniuta a cadranului de temperatura peste minim iar caldura..., adica face cat de cat cald, dar nu ca in iarna trecuta unde puteam merge si cu geamul deschis dupa ce se incalzea motorul si era cald inauntru. Va multumesc si astept sugestiile voastre!
  8. In week-end am apucat să ajung cu mașina la service și am rezolvat problema. Aripa a fost atinsă de vreun deștept prin parcare și era ușor înfundată dar nu se observa, adică eu nu am observat ușor. Mi-au readus-o la starea inițială și acum totul este în regulă, nu mai freacă. Am avut noroc și că nu s-a ros decât vopseaua; a rămas la vedere șpriț-chit-ul. Deci nu e pericol momentan de ruginire, dar la toamnă o duc să revopsesc zona. Va mulțumesc tuturor pentru ajutor! Bafta!
  9. Dupa inca niste cercetari, pare ca aripa este plecata de la locul ei si nu usa cum mi s-a parut initial. Zilele astea o sa ajung la service si voi afla exact ce se intampla. Va tin la curent!
  10. Da, masina a fost lovita, dar in partea stanga, in aripa, nu in dreapta unde se prezinta problema acum. Accidentul s-a produs in 2008 deci s-ar fi vazut mai devreme problema, nu cu trei ani intarziere.Asa as zice. Vizual distanta pare corecta si egala de sus pana jos N-am observat miscarea balamalelor. Voi investiga daca par miscate de la locul lor.
  11. Salutare la toata lumea! De ceva vreme tot auzeam o trosneala cand se urca cineva in dreapta in masina. Initial am crezut ca este una din cele nenumarate zgomote pe care le face masina, zgomote(scartaieli, chitaituri, trosnituri, cunoasteti problemele) cu care m-am obisnuit deja. Dar acum vreo doua zile, nevasta-mea zice: ai observat ca usa loveste in caroserie? Eu: fugi ma de-aici, n-are cum, ti se pare, a mai aparut un nou zgomot la masina, nu te-ai obsnuit deja? Si ma cheama sa-mi arate! Intr-adevar, usa freaca in aripa fata. S-a dus vopseaua, dar nu s-a indoit nimic deocamdata. Ce parere au domnii? In ce directie sa apuc eu acum? Sa ma duc la service ori se pot strange balamalele sau alte suruburi de reglare a usii sa-mi rezolv singur problema. Oricum ar fi, va tin la curent cu progresul. Va multumesc!
  12. Desi e vechi subiectul il aduc in actualitate pentru ca m-am lovit de problema iar rezolvarea a fost schimbarea marcii de ulei. In garantie masina a mers cu ulei GM 5W40. Dupa ultimul schimb, a inceput sa tacane motorul ca in descrierea de mai sus iar solutia a fost sa schimb uleiul cu Motul 100% sintetic 5W40 si instant a disparut zgomotul. Bafta!
  13. Noroc! Cum scriam si mai inainte, nu merge sa pui orice roata care sa depaseasca cu mai mult de max 1% dimensiunea rotii intiale. Uite un exemplu: 185/55/R15 -> 205/50/15 (abatere sub 1%, de fapt 0.3%) Nu puneti roti aiurea, fara socoteli pe masina ca va da abatere la kilometraj, poate sa loveasca in caroserie la incarcarea masinii, etc si din cate stiu eu nu se potriveste roata de golan pe chevrolet. De fapt poti sa pui ce vrei tu, atata timp cat diametrul rotii se pastreaza in limita de +/- 1% fata de original. Latimea nu conteaza, adica poate fi oricat de lata permite caroseria fara modificari. Uite si link pt viitor unde sa va socotiti mai usor rotile: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html Bafta!
 

×
×
  • Create New...