Jump to content

acn13_costel

Membru
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About acn13_costel

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/03/1976

Profile Information

  • Location
    piatra neamt
  • Din
    piatra neamt
  • Auto
    daewoo
  • Model
    espero
  • An
    1998
  1. Am facut procedura aia cu AC 10 secunde inchis apoi deschis, nui buna metoda? si totusi care ar fi problema mea totusi caci sincer nu mai stiu ce sai mai fac mai ales cand bagi in jur de 900ron intro masina si nu se intampla nimic cu ea.
  2. Am revenit din nou pe acest topic caci mai am putin si cred cai dau foc. Dupa aproximativ o luna de la schimbarea multor piese, la recomandarea vestitilor mecanici de la daewoo piatra neamt , am ajuns la aceeiasi problema cu care mam mai confruntat: ma leagana de zici ca vrea sa ma adoarma cand tin piciorul constant pe acceleratie pe la 50-60km/ora, sau incepe ase scutura cand dau sa o accelerez usor de zici ca ori nu se mai alimenteaza ori isi pierde curentul pe traseu. Am schimbat bujiile(bosch wrd7c sau cum o mai fi ele scrise acolo), fise originale , capac delcou, luleaua, bobina din delcou, supapa egr, motorasul pas cu pas dat jos injectoarele si curatate, plus schimbat sonda de temperatura a apei. REZULTAT: numi sta la relantiu dimineata cand vreau sa o pornesc cu toate ca o ia la prima cheie, iar daca o turez sau mai bine zis sa o tin putin din acceleratie parca merge in trei si greu isi revine, iar cand sant in mers scutura si se zgaltaie ca o covata la adormit copii. Va rog nu ma trimiteti la service daewoo caci astia din piatra nimic nu stiu despre date tehnice sau parametrii sau ceo mai fi aia. Reamintesc am un espero cu motor de 1,8; euro 2; si instalatie de gpl romano montata pe masina. Porneste tot timpul pe benz si trece la 1700rot/min pe gpl. Mai adaog ca numai dimineata imi face figura cu opritul si intreruptul la pornirea pe benz, ziua e excelenta pornirea numi da de cap chiar e f buna. Cand am fost la daewoo miau umblat si la surubul de la clapeta de acceleratie si am incercat la sfatul tau ovi sal dau inapoi pana aproape de maxim cum ai spus dar nici un efect de fapt nu se opreste numai ca parca tot numi merge asa cum ar trebui. Vreau sa spun ca trage de rupe nu da innapoi numai ca are un hop atunci cand dau sa accelerez scutura nitel si apoi prastie frate, numai sa nu o tin constanta acceleratia caci valurile dunarii scriu pa spatele masinii mele. Asa face si pe benzina si pe gpl am testato ieri toata ziua sa vad daca e de vina ceva separat dar aceiasi simptoma are si pe gas si benzina. Am facut si resetari si initializari ale iac dar nimic. S-o fi dus iar bobina aia din delcou asa de repede la numai 2000km sau ceo fi de zgaltie sau leagana caci eram asa multumit acu o luna ca mergea asa de bine de imi venea sa dau de baut la toata lumea.
  3. Deci sa inteleg ca e normal sa mearga numai unul, adica acel din interior ata timp cat motorul este cald, sau mai bine zis cand urca temp. Cel din afara porneste numai daca dau drumul ACului? E normal sa aprinda chekul?
  4. salutare OVI si celorlalti am observat de fapt citit cum ca ai spus ca se aprinde martorul chek daca porneste al doilea ventilator la 100 de grade. Ai habar cumva la un espero motor de 1,8 electroventilatorul dinspre motor are 2 turatii sau cel din afara trebuie sa porneasca atunci cand e prea fierbinte motorul? La mine cel de afara lam vazut pornind numai daca dau drumul la AC si pe cel din interior niciodata nu lam vazut mergand cu alta turatie mai mare decat cu cea care se invarte acum. Azi am dat blocul de sigurante jos din cauza ca se incalzea sig BLOWER HIGH si am slefuit bine ptr ca am obs. ca era cam ruginite si piciorusele sig si ale firelor ce tin sig. Dar nu astai ideea . La mine in tablou am alta sig BLOWER LOW si curios am ramas sa vad ca are numai un fir conectat in spate , nu 2 adica + si - . Ar trebui sa fie asa? De umblat nu a mai umblat nimeni si acu stau si ma intreb:E NORMAL SA NU AM 2 TURATII SI SA PLECE NUMAI ACEL VENTILATOR SA RACEASCA MOTORUL LA TURATIE MARE? IAR ACEL VENTILATOR DIN FATA SA FIE PA ACEASI SIG SSI SA PLECE NUMAI DACA E APASAT BUTONUL AC? Am uitat sa mentionez ca mi se mai aprinde din cand in cand chekul , o fi din cauza ca trece de temperatura de 93? Am schimbat si sonda de apa e colega cu ce am mai povestit pe alt topic, cum ca mau pus aia de la daewoo sa schimb o gramada de piese degeaba
  5. se pare ca sa rezolvat ovi. Azi am schimbat IAC si toate sant bune. Se pare ca ai avut dreptate cu chestia aia de nu recunoaste ECM turatia. Dar am mai avut asa cateodata , rar de tot chestia aia cu pornitul compresorului mai tarziu decat cand apas pe buton. Oricum sant foarte multumit de schimbare mai ales ca afara e iadul pe pamant. Nu mai spun ca am uitat cat am cheltuit cu astia de la daewoo [700 ron] [bujii, fise, capac delcou, lulea, bobina din delcou, supapa egr , stricat suruburile la rampa de injectoare ,dereglat corpul clapeta si intrun tarziu schimbat la sfatul unui coleg IAC , CARE ERA DE VINA .] Ce sa mai am uitat de astea mai ales ca acum merge bine. MULTUMESC COLEGILOR PTR RABDARE.
  6. Nu numai decupleaza, ramane normal. Am vazut astazi ca e de ajuns sa tin la o mie de rotatii si cupleaza compresorul dupa care baga aer de rupe. daca e la relantiu cand cupleaza cand decupleaza si bineinteles baga si nu baga rece. Am tot incercat sa fac iniatializarea si nu stiu daca se face din cauza asta caci tot aceeasi problema o am cu pornirea, adica nu creste cu 100-200rot/min la pornire. La drum dupa cum ti-am spus baga aer nui problema numai in ralantiu baga aer fierbinte Am uitat sa te intreb cum as putea sai reglez turatia caci dupa cum ti-am povestit intr-un alt topic mia umblat unul la surubul de la clapeta si lam dat inapoi dar imi tremura daca il dau cum miai spus si daca il dau sa atace putin cand se tureaza cand scade si mi se mai aprinde chekul din cand in cand. La fel facea si dupa cemi reglase ala din surub relantiul[mecanic de la daewoo] chiar de o facuse sa stea la relantiu constant. Banuiesc ca de acolo i se trage si cu aerul daca spui ca el ar citi daca este prea subturata. Nu stiu ce sai mai fac ,daca nici astia de la daewoo nu mai fac lucruri bune, vorba aia reprezentanta, apoi la cine sa ma mai duc caci la piatra nu mai are nimeni softul ptr espero. Nici nu stiu cum sa o mai aduc acum la adevar , macar sa mearga cum mergea, leganat sau smuncit.
  7. Multumesc ptr promptitudune ca intotdeauna ovi. TE ROG frumos trimitemi un pic pozitia furtunelor de sub corpul clapeta de la espero cu motor de 1,8 ;euro 2, si spunemi daca ar fi defect MAPul cum sar manifesta defectul. MULTUMESC ENORM OVI.
  8. Salutere. Eu am un espero 1,8 si atunci cand pornesc ACpleaca compresorul si baga aer cald. Numai daca il turez pe la 1300rot/min. se mai aude un tacanit si incepe sa vina aer rece. Normal cand dau drumul la ac si porneste sa bage aer nu ar trebuii sa fie rece? Instalatia a fost incarcata de 2 saptamani. Mentionez ca daca tin motorul turat la 1300 baga aer rece beton. Am facut initializarea odata la iac si am observat ca atunci cand apas butonul la AC sa aude ca pleaca iar in timpul a celor 10 sec cat sta pornit se mai aude cateodata ca ar mai porni ceva iar apoi sar opri. Deci ca o concluzie de ce atunci cand sta in ralantiu numi pleaca nu imediat la 3-5 sec si pleaca la poate si un minut de cand apas butonul. E normal sa se auda acel contactor in timp ce AC functioneaza? Parca lar decupla si iar lar cupla. MULTUMESC.
  9. Salutare natiune. Scuze daca am gresit topicul, am si eu o intrebare de fapt doua: 1 Mi-au umblat un mare meserias de la daewoo la surubul de la clapeta de la acceleratie si nu-mi mai merge cum trebuie la relanti. Relantiul era mic de fapt cadea la schimbari de viteze si tremura din cand in cand. A SPUS CA DACA UMBLA ACOLO IL DA MAI MARE. Prostii, VORBE SI NIMIC REZULTAT . A mers exact o zi si tot la fel am o variatie de turatie cand sta la o mie cand la 9 sute acul. Stie cineva cum se regleaza clapeta aia? 2 - eu sant din PIATRA NEAMT stie cineva un service daewoo la BACAU in care sant meseriasi? Mentionez am un ESPERO , MOTOR 1,8 ; EURO 2; 1998 am schimbat la daewoo service urmatoarele piese: bobina din delcou, luleaua, capac delcou, fise , bujii boch wr7 si nu mai stiu cum seria , supapa egr, scanata 2 zile la rand pe scaner la daewoo, stricat una bucata surub la rampa injectoare si nereusit sal scoata si ca rezultat: niste prosti cu cartea in mana care stiu sa ia bani de pe oameni si nimic rezultate bune. A cheltuit 500 ron si masina mea porneste binisor dimineata , tre sa o tin un pic turata sa nu se opreasca merge la relantiu cand cu turatie de 900 ,cand mai vrea ea si isi aduce aminte mai coboara iar ca rezultat mai bun trage foarte bine, nu-mi da in nas, consum bun.Mai am o mentiune de facut mie ziua cand o pornesc nu-mi mai face acea variatie de turatie de 2-300 de turatii in plus la pornire. MULTUMESC FRATILOR SI CARE SANTETI DIN PIATRA NU VA DUCETI LA REPREZENTANTA CA SANT DE BELEA
  10. Aveti idee sau o poza cu furtunasele ce vin sub corpul clapeta la un espero , euro2 . Unde vine scris PUR vine furtunasul de la acel vaporizator de sub aripa stanga fata sau furtunasul de la gaze ala micut? Daca ar fi defect acel MAP ce simptome ar avea masina ? multumesc ptr rabdare
  11. Da este adevarat ceea ce spui societatea se numeste NIFA COM parca . Sincer nu am avut probleme de genul a umbla la instalatie dar am in jur de 120mii km cu ea si ar cam trebui schimbate membranele alea ca am vazut caci sau cam intarit, in plus am fost odata la ei si iam explicat ca imi porneste greu si am miros de gas dupa ce o opresc si ei miau intarit arculitul de la supapa de pe plaman. Spunindu-mi ca totul e ok acum. Nu prea sant seriosi in ale reviziilor. Am probleme cu indicatorul de exemplu, am povestit mai sus: jocul de lumini intre ledul rosu si primul verde( parca e salvare asa fac) sun la ei povestesc ajung de la piatra acolo si imi schimba senzorul de pe butelie spunandu-mi caci ala e de vina. Bineinteles contracost 50ron. Am plecat de acolo bucuros fac plinul si cand ajung la piatra neamt ce sati mai spun la fel. Nu stiu ce sa mai cred despre ei inainte erau mai promti, au fost multi colegi din oras si au montat la ei dar acum la fel ca si mine nu mai au incredere. Mie miau spus sec : pai vino inapoi sal schombam cu altulde parca as sta la 5 metrii de ei. Asta e ce mai dar nici aici la piatra la japcarii astia ca nimic nu stiu. Am dat acest anunt am zis ca poate mai sant colegi care stiu ce se poate potrivi sau poate mai este si alta reprezentanta cu instalatii romano. Multumesc oricum. SALUTARE COLEGULE. Tot ce iti pot spune e sa verifici un pic sigurantele alea de la instalatia de gas sau vezi poate ti-au sarit vreun fir de pe la o electrovalva, am patit si eu odata. Mai poti verifica daca nu cumva e infundat filtru de gas sau am mai vazut la cineva, fusese pe un drum de tara si a rupt firele de pe sub masina ce fac legatura de la butelie si calc. sau plaman. Si asta poate fi o solutie. Oricum tre sa te duci totusi la cineva care cunoaste caci cu electricul nu e de jucat.
  12. SALUTARE . Tot am asteptat un raspuns colegilor. Va rog stie cineva unde gasesc un set de garnituri ptr. o instalatie de gas tip ROMANO? Saudaca cumva stiti daca se potrivesc de la alte instalatii? A mea este montata la RAMNICU SARAT si sun la astia de o luna si ma tot amana ca saptamana viitoare ca nu a venit comanda si tot asa povesti. A.m un espero 1,8; euro 2; din 1998. Multumesc si scuze de deranj.
  13. Stie cineva unde gasesc setul de garnituri de instalatie romano? Sun de o luna la ramnicu sarat si ma tot amana ca saptamana viitoare si tot asa. Masina mea e un espero din 1998 cu instalatie romano si cu euro 2.Cu cesul ala de pe butelie mam lamurit ca am dat si o gramada de bani pe el 50 ron si nici numi merge cum trebuie. Tre sa calculez tot timpul cat gaz pun cati km merg si tot asa. Aveam o parere foarte buna despre astia de la ramnicu sarat dar miam schimbat parerea sincer. Pai le explic la tel. ca am urmatoarea cauza cum am explicat mai sus vin de la piatra neamt la ei imi ia banii merge piesa o juma de zi ajung la piatra si face la fel fratilor. daca stie cineva undeva unde se pot gasi setul de garnituri pentru instalatia mea va rog datimi un raspuns. am vreo 3 clienti disperati sa si le schimbe. Sau sar potrivi de la alta instalatie ?
  14. Salutare natiune. Azi sau dus ceva banuti am cumparat tot ce inseamna aprindere : luleaua, capac delcou, fisele si bujiile recomandate de tine OVI. Deci automobilul meu sa mai innoit nitel. MERGE SUPER. Nu mai balangane si nici nu mai zvacneste dupa cum am mai povestit. MULTUMIRI membrilor si sfatuitirilor nostri care stiu sa ne mai ajute. Dar mai am o intrebare ptr tine OVI sau celorlalti care stiu: De ce totusi numi porneste pe benzina cand ii dau la automat cu acea turatie de max. 300rot/min. peste cele normale de 850 cat sta in ralantiu? Sau cand schimb viteza de acul la turometru numi coboara usor ca la altele, asta indiferent ca e pe benzina sau gpl. Stati stati ca am uitat la porniri se opreste dupa 5-7 sec. imediat , tre sa o tin nitel turata. Asta numai pe benzina caci pe gas e ok . MULTUMESC INCA ODATA
  15. da frate deci eu pun de 50 ron gpl la pretul de 1,70 ron adica 29,60 litri si mie ar trebui sa mi se aprinda 3 leduri verzi . totul e ok cand pun contactul se aprinde numai rosu apoi dupa ce dau la demaror si o pornesc se aprind toate 3 pe rand. bun. apoi plec si numai imediat dupa ceva timp incepe cand e rosu cand e primul led verde aprins adica rapid cand pe unl cand pe altul iar mai tarziu isi revine iara si tot asa se repeta procedeul. cred ca e de la cablaj cum spui da nu stiu cum sal verific frate, dar majuscule n-ai in tastatura, sa pui unde-i nevoie de ele ?
 

×
×
  • Create New...