Jump to content

lauriciu

Membru
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

About lauriciu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/07/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    chirita_laur

Profile Information

  • Din
    Ploiesti
  • Auto
    cielo, 1.5 sohc 95'
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    PH-04-NDJ
  1. Eu de cate ori spal morotul, acopar delcoul cu o punga gen "carefuri" prinsa bine acolo sa nu decoleze din cauza jetului si inca una pe alternator. In rest mai nimic.
  2. Haripa dreapta fata o mai ai?In ce stare este?Ce culoare este?Am incercat sa sun pe nr de tel dar nu suna. Imi poti da un PM??Mersi
  3. Scaunele de pe un kadet gsi sunt cele mai bune, se potrivesc pe aceleasi gauri nu trebuie adaptat nimic. Am facut proba cu un scaun pe masina mea cu ale unui prieten care isi cumparase unele pt un olcit. Sunt minunate.Nush daca cele de pe astra f se pupa cu ce avem noi, am sa ma uit maine la un amic cu un astra f sa vad cum arata sina si prinderea.
  4. Nice headlights!!I want a pair too. daca afla careva ceva un pm va rog!!
  5. Mai BogdanG dar de un cielo care merge in blana la 200km ce zici ? Mers constant 180-200 de la Banesti pana la intrarea in Ploiesti de la Metro ce zici? Mers paralel cu un Nissan 240SX in mai tot timpul si pasagerii din dreapta comunicau tot timpul cu ajutorul telefoanelor??(deh era weekend,centu' sa traiasc, si un amic de-al nostru de la circulatie,care sarucu era de munca in seara aia). Din contra mie acul la temperatura o ia in jos cand trec de 150 si merg distante mai mari asa. Acum din pacate s-a cam dus smecheria,pe dn nu mai putem alerga,mama lor de camere . Am mai observat o chestie, cu toate ca la dus spre munte, cel putin bucata Ploiesti-Banesti si retur pare ca este doar campie(ma rog, nu ai impresia ca urci), insa masina simte acest lucru,la dus trage mai greu,la intors esti in usoara coborare. La mine ma gandesc ca mai este influentata viteza si din cauza jantelor si dim cauciucelor, 195/50/R15. Vitezometrul imi indica bine viteza,testat cu inca 2 cielo, tot mers paralel pe aceeasi distanta si vb la telefon+radarul din dotarea baietilor in albastru(verif soldata fara amenda ). Acul vitezometrului nu mai are acel capacel negru pe el din mijloc.Cu el pus imi arata cu 10km mai mult din cauza jantelor. Multi nu au crezut pana nu au mers in masina, inclusiv amicul de la circulatie. Mentionez ca Nissanul 240sx este limitat la 200 sau 210km nu mai stiu sigur,mers si ala paralel cu passatul si un A6, deci verificat si km nissanului. fftopic: Scuze de postul kilometric
  6. @calinrussu, scuze de intarziere dar m-a lasat compilataorul balta si am formatat,etc. acum am terminat. pai nu este complicat, sunt 6suruburi la vedere initial,cele care tin la locul lor plasticul, capacul de la volan si plansa pe care se afla butoanele: de avarie,proiectile,lampa ceata,etc. asta este primul pas.scoti apoi mufele din statele instrumentelor mentionate mai sus,au cleme la mufe, ajungi la plansa cu acele, acolo deasupra km-trajului chiar pe mijlocul lui, deasupra se afla un alt surub care tine practic cutia la locul ei,se desface si ala, apoi cu grija se scoate bordul,desfacand prima mufa din spatele lui,cablul km,si cea de-a doua mufa. acum se poate gresa ce cautai. spor la lucru si scuze pt postul kilometric, ca tot era vb de kilometraj .
  7. Si eu am avut o problema de genul asta, de fapt se repeta in fiecare an cand da frigul afara rau de tot. Si asta de 2ani. La mine dupa ce trecea de 50-60km/h o lua acul razna, se ducea undeva la 120 si mult mai sus aproape de 200km daca o calcam era cool . Rezolvarea mea?: simpla la inceputul fiecarei ierni,cand incepea cablul sa rontaie, dadeam bordul jos, si cu wd40+tevusca aia rosie de la recipient, dadeam 2-3jeturi pe camasa cablului de km,un jet foarte scurt pe mufa din spatele vitezometrului si pana in urmatoarea iarna nimic si fericire. Si asta o fac de 2ani in fiecare iarna.Asta este a 3-a iarna, si daca stau bine sa ma gandesc a cam inceput incet incet sa faca galagie. In rest numai bine , benzina si talpa.
  8. schimbat la 180.000 4 amortizoare, 2pivoti,2capete de bara, burduf planetara, cablu frana de mana, 2bielete directie, 2arcuri spate, 2bucsi punte spate. total 11.500.000. fara manopera, le-am schimbat la un amic de-al meu care are service si stand pt directie. :"> si imi poate pune un elevator la dispozitie si sculele aferente cand am nevoie
  9. asta inseamna consum de 12.5l/sutakm, este mult, mie in oras cu AC nu imi sarea de 10, de aceea sunt disperat. cu 7 litri am facut in jur de 74km in oras cu AC, mers batraneste =9.5l la sutakm, asta pana sa pice 2 injectoare.
  10. sa ma interesez, insa nu stiu ce service daewoo in ploiesti are si ITP
  11. Hmm, voi incerca si asta, chiar maine dimineata, zici tu 2-2.1? Ok asa am sa fac, va tin la curent. Am uitat sa va zic, in ziua cand am schimbat injectoarele, dimineata cand am plecat sa le iau, am dat la cheie si la finala a bubuit puternic, parca a aruncat cineva o petarda. Banuiesc ca din cauza benzinei excesive, nu? @ovi: si daca nici asa nu reusesc ce naiba ii mai fac? cumpar injectoare de cielo?? Cam cat consuma in plus AC?
  12. DRagi prieteni sunt bolnav, nu mai pot dupa ce am schimbat injectoarele, am postat ca ele merg de minune. Am fost la service, am un amic acolo, am bagat masina pe scaner, aveam timpul de injectie 3.7-3.8 destul de mare pt un cielo, l-am adus la 2.9-3.0 din care reiese un consum super pt cielo. Se pare ca nu a iesit. Am iesit la un consum de 13.8. Cum am testat, am mers pana am ramas fara benzina, am pus 5l si am mers 36km, numai in oras, ieri si azi cu AC pornit. Nu am mers foarte mult daca in 2zile am facut doar 36km. Insa in seara asta am ramas fara benzina, ma asteptam sa fac macar 50km, sa iasa un 10%, dar vise spulberate. Acum intrebarea mea este cat sa imi consume in plus AC?? Problema este ca injectoarele de kadet au o singura gaurica, este mai mare, deci banuiesc ca da si mai multa benzina, insa pe scaner la relanti totul era ok. La 2000-2500 aveam timpul de injectie 2.8-2.9 deci si mai mic decat la relanti. Ce se intampla? Astia 36 km i-am parcus in oras, mers batraneste, de grija consumului, vroiam sa scot un consum cat mai mic dar degeaba. Ma intreb cat imi lua daca ii dadeam talpa?
  13. cine doreste catalogul de piese pt Cielo sa dea un mesaj pe messenger chiar daca sunt offline, la chirita_laur sau pe mail chirita_laur@yahoo.com, lasa mesaj cu id pe messenger sau email si il trimit. Este cel de pe situl rusesc, l-am scos pe tot, inafara de primele pagini care nu mergeau. ATENTIE are 28 mb, cei care beneficiaza de o conexiune online permanenta il va primi pe messenger, cei pe dial up il va primi pe mail in pachete de cate 2-4-8-10mb depinde de ce dimensiune doriti (fiecare stie cum ii merge netu), specificati si asta. urmeaza sa scot si pt espero, leganza, nubira, am sa anunt cand le am Salutari, Lauriciu
  14. Am rezolvat-o, am pus injectoarele de kadet si merge perfect, pleaca la instant, trage foarte bine. @dino eu sunt din ploiesti, acolo se pot curata injectoare cu ultrasunete la 125.000 dar am dat banii degeaba nici un rezultat.
  15. LIX aceleasi simptome le aveam si eu, insa azi le-am rezolvat. Problema la mine erau injectoarele, insa la mine dupa ce pornea, mirosea a benzina ingrozitor, daca era motorul rece pornea abia la a 2-3 cheie. Incearca sa o pornesti cu acceleratia apasata la maxim, dupa ce a pornit lasa acceleratia. Eu aveam 2 injectoare belite, azi cand le-am dat jos, nu am mai scos tevile din rampa, am desfacut doar suruburile, am reusit sa scot injectoarele si am intors imediat cu duzele in sus, eu pana acuma le lasam sa se scurga intai, si surpriza: 2 injectoare uscate, 2 aproape pline pana la refuz, - cateva picaturi care le-am scapat in momentul cand le-am intors. Si eu le-am curatat, am fost la service insa nimic , pana azi cand am facut rost de 4injectoare de kadet, 1mil toate 4, merge perfect, porneste la sfert, fuge de rupe, plecare de pe loc de iese fum din cauciucuri nu imi vine sa cred cum poate sa mearga. Revenind la oile noastre, intradevar este innecata, in mers mai arde cum reusesre si ea benzina in exces, insa in momentul cand ai oprit-o injectorul inca mai picura, iar la urmatoare pornire pleaca innecata, mie uneori imi scotea un fum mama mama. Chiar astazi dimineata cand an plecat sa iau injectoarele, cand am pornit-o, mi-a bubuit la finala si fum mult si o mica flacara, mergea motorul varza, pana se incalzea. Daca schimbi doar un injector posibil ca celelalte 3 sa nu mai pulverizeze aceasi cantitate de benzina ca cel nou,si nu stiu ce rezolvi. Curatare cu ultrasunete am facut si eu si am dat banii degeaba. Incearca sa cauti injectoare de kadet, eu sunt multumit de ele, maine dimineata ma duc la service sa-mi puna testerul doar din curiozitate.
 

×
×
  • Create New...