Jump to content

ovidium

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About ovidium

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    TARNAVENI
  • Auto
    CHEVROLET
  • Model
    AVEO 5 usi - kalos
  • An
    2006
  1. Beepurile au o tonalitate diferita de cele normale, sunetul este mai ascutit si mai metalic.
  2. Ieri am spalat masinuta interior si exterior. Dupa spalare am pornit motorul sa plec si a pornit fara probleme dar a inceput sa bipaie ceva in bord. Beepuri scurte repetate la interval de aprox. 15 sec. Intervalul dintre beepuri s-a marit treptat si apoi s-a oprit. Fenomenul s-a repetat si astazi dimineata dupa pornirea masinii pentru a merge la serviciu si dupa-amiaza la pornire pe drumul spre casa. In afara de beepuri nu este nici un alt indicator care sa semnalizeze vreo neregula.
  3. Mochetele sunt uscate sigur. La filtrul de aer nu am umblat inca, masina are facuti doar 3000 km. Posibil sa fie problema la filtru inca de la livrare si sa nu se fi facut simtita pana la racirea vremii. O sa verific maine chestia cu filtrul.
  4. Multumesc pentru raspunsuri, dar solutiile astea le-am incercat deja. Geamurile sunt toate electrice si sunt inchise, cel putin mai inchise de atat nu se poate. Intr-adevar pentru o dezaburire rapida folosesc recirculare+AC iar pentru o dezghetare mai rapida a parbrizului este bine ca parasolarele sa fie lasate. Inteleg ca nu este o problema care apare si la masinile voastre, deci trebuie sa aiba o alta cauza. In mod normal dupa drumuri de 3-4 km cu una sau max. doua persoane in masina si cu ventilatia pornita de obicei pe treapta a doua nu ar trebui ca gradul de umezeala al aerului din habitaclu sa fie foarte mare.
  5. Sunt posesor de Kalos de circa 6 luni, cea care il foloseste cu precadere fiind sotia. Odata cu venirea frigului am constatat ca geamurile se aburesc pe interior mult mai tare decat este normal, iar dimineata chiar exista un strat destul de consistent de gheata pe interior (saracuta sta afara in frig). Masina este folosita in oras pe distante scurte si foarte rar cu mai mult decat un pasager ca sa fie vorba de condens din respiaratie. La masinile pe care le folosesc eu, un Citroen C5 break si un Renault Megane, desi sunt folosite aproximativ in acelasi regim si stau tot in frig nu se intampla asa ceva. Ma intereseaza daca este un fenomen general sau o problema a masinii mele.
 

×
×
  • Create New...