Jump to content

razvy79rzv

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About razvy79rzv

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.5 GLX
  • An
    1997
  1. Salutare lume... Am un por/fisura pe la condensator AC, verificat la service cu detector de freon sau ceva de genul... Totusi in anul 2008 si cu atata stiinta si descoperiri...singura varianta este inlocuirea condensatorului?...care mi s-a zis la service ca ma ajunge 900-1000 lei, piesa + manopera, ca cica se demonteaza cam mult la espero pt schimbarea condensatorului... A mai gasit careva vreo varianta de lipire??? Multumesc anticipat, Razvan.
  2. Parerea mea e ca daca motorul este DOHC(2 axe came), sa schimbati la distributie tot...pt ca daca se intampla ceva si rupe cureaua nu e de bine...la SOHC e alta poveste, ruperea curelei nu strica nimic.
  3. Eu schimb tot (ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru benzina) la 9-10000...si sa stiti ca sunt destul de murdare, iar pt. 3-40 RON cred ca nu e un capat de tara...
  4. Se desface normal, invers sensului acelor de ceas...eu am espero da e acelasi lucru la rezervor. Ai grija sa tii bine de rezervor sa nu-l smulgi de pe acolo...bafta
  5. Salutare lume... Problema mea la ABS in principiu aparea dupa ce spalam masina...mergeam la service daewoo, faceam reset la erori si mergea. Acum de ceva timp dupa ce am facut reset s-a aprins becul dupa vreo cateva ore de mers prin oras... Cei de la service au zis ca e ceva de la cablaje, senzori... dar cica nu pot sa-mi spuna exact de la ce senzor vine eroarea...asa este? De reparat...am tot fost pe la service-uri si toti dau din umeri...ca n-au timp...sa cumpar cablajele complete pt ABS (nu am gasit nicaieri)...altii ca ar fi calculator...altiii modulator...aici pe la noi sunt ceva probleme sa gasesti un meserias... Exista vreo modalitate de a reseta/sterge erorile de la ABS fara tester...vreo siguranta sau vreo chestie sa fac ABS-ul sa uite de erori? Ca e cam nasol de fiecare data cand spal masina sa ma duc la service... Multumesc anticipat, Razvan.
  6. Nu am schimbat nimic (lichid, placute, saboti...) pt ca la service mi-au zis ca mai merg..., masina o am vreo 6 luni...oricum din ce am vazut pe forum aveam de gand sa schimb lichid frana si sa spal instalatia... Deci sa verific mai intai sistemul de franare si apoi sa ma gandesc la modulator ABS si alte chestii pe la el...normal daca se strica modulatorul ala nu trebuia sa ramana stricat? Astazi de dimineata nu a mai facut figuri, iar aseara a avut o tentativa dar s-a rezolvat cu frana de mana+pedale pe loc... Multumesc pt. sfaturi...
  7. Nu te-ai prins de treaba...de la 20km/h ma opream de parca aveam 60km/h...nu am schimbat inca placute, lichid, nici aerisire nu am facut, ce s-a intamplat, s-a intamplat peste noapte, seara am fost la drum pe ploaie si balti mari - s-a aprins ABS de la un senzor sigur (facea initializare si cand incepeam sa merg se aprindea ABS si nu mai funciona), dar frana era OK, dimineata canci frana...intra ABS de parca eram pe gheata si soseaua era doar uda (deci intra ABS desi nu trebuia, ca si cum ar fi sesizat eronat blocarea vreunei roti)...cauciucuri sunt fff bune. Dar stupoare... m-am enervat rau de tot si am tras frana de mana, am facut 2-3 pedale frana si apoi am tinut apasat cu putere frana pt cateva secunde si s-a schimbat comportamentul...acuma parca e ca inainte. Astept sa vad cum mai evolueaza...ca la service... - la un service mi-a zis ca trebuie schimbat modulatorul ABS - la alt service ca e calculatorul de ABS - ia alt mecanic a zis ca poate o intrat mizerie pe la fire si senzori... ...deci concluzia (
  8. Salutare...iar ABS...cred ca trebuie vanduta masina asta Azi dimineata cand am plecat de acasa am intampinat o problema grava...cand franez (aprox. 40-50% din frana) imi intra ABS-ul in functiune imediat, se aude un carait in compartimentul motor si vibreaza pedala (parca asa face cand franez cu putere). Precizez ca afara nu este zapada sau gheata, martorii din bord sunt stinsi si functioneaza (la pornire imi face initializare ABS). Mie mi se pare ca ABS-ului i se pare ca se blocheaza rotile-eronat. Daca a mai patit careva asa ceva va rog sa-mi dati ceva sfaturi.. Am uitat sa precizez ca ploua de vreo 2 zile, iar ieri am facut un drum mai lung...balti...umezeala mare... Cu respect, Razvan.
  9. Deci eu nu mai inteleg nimic cu service-urile de pe la noi... Cica trebuia sa schimb calculatorul de ABS si apoi sa mai vedem ce mai are... Am fost ieri in alt service si mi-a pus un baiat de acolo "scan 100" pe masina (mentionez la primul service aveau "scan 11"), i-a aparut ceva la senzorul stanga fata, a dat un reset...a plecat in probe cu masina cu testerul pus...s-a intors si a zis ca e ok nu are nimic...poate de la spalat sa fi "innebunit" senzorul ala... S-au stins toate becurile(ABS+BRAKE) si ABS functioneaza impecabil... Interesanta treaba nu? Acum pls sa-mi spuna careva pana la urma ce DOT (lichid frana) sa folosesc la masina mea...pe capace scrie DOT 3...am citit posturile despre DOT3, 4, 5.1 ... dar pana la urma nu a concluzionat nimeni care e mai bun de folosit... Nmai bine, Razvan...
  10. Scuze de deranj... Am dat un search pt ABS, probleme ABS...stiu ca parca s-a mai discutat...dar nu am mai gasit postul... De 2 zile imi raman aprinse becurile ABS si BRAKE...s-a mai intamplat acum 3 sapt dar a durat o zi... Se poate intampla asa ceva de la lichidul de frana ca nu l-am schimbat de cand am luat masina...si nu stiu cand a fost schimbat... Din ce am citit pe forum nu am inteles sigur ce DOT sa folosesc...pe capacele de la lichid frana si ambreiaj scrie DOT3... merge pana la urma DOT 5.1 parca ? La service pe scanner mi-au zis ca e de la calculator ABS, dar ca cica ar fi si semzorii de la roti...mai sigur sa caut un calculator second de imprumut sa-l testez si mai vedem atunci...chiar nu se poate vedea pe scanner care e adevarata belea? L-am intrebat pe mecanic daca poate fi vreun releu si a zis ca nu "CREDE"... P.S. Ce DOT sa fol pana la urma? Cine a mai avut probleme cu ABS-ul poate imi da ceva idei...Sau daca e careva din Bacau poate imi da un nr. de tel sau o adresa a unui mecanic adevarat? Cu respect, Razvan.
  11. Merci Dj_Dark... La garnitura nu m-am gandit...sigur ai dreptate, garnitura am pus-o tot pe aia veche. La termostatul nou aveam 2 garnituri shi nu se potriveau deloc... Motorul cred ca se incalzeste in 15 chiar 20min, dar si radiatorul in acelasi timp. Radiatorul nu sta rece, se incalzeste treptat odata cu motorul. Totusi dupa ce sa incalzit motorul sta la temperatura constanta...Sper sa gasec garnitura separat, la fel ca aceea veche...
  12. Salutare... Schimbat termostat nou + antigel... Dupa pornire, cand indicatorul la temp se ridica putin, radiatorul este caldut langa conducta tur care este calda, conducta de retur de retur este rece. Radiatorul, conducta de tur/retur ar trebui sa fie reci pana se incalzeste bine motorul? Mi se pare ca se incalzeste cam greu motorul...sa fie oare dus termostatul nou? Ramane deschis? Plaja de temperatura al termostatului 93-101 C. Multumesc anticipat.
  13. chiar nimeni nu are habar unde se leaga firul ala?
  14. Salutare lume... Am si eu 2 probleme... 1. Cand este motorul rece la accelerare (de la mers in gol) intai scade turatia vreo 100-200 ture ai apoi creste, fenomenul dispare la motorul cald. 2. Porniri greoaie random, adica invarte motorul 2-3 sec, si apoi o ia din loc (treaba asta o face cu predilectie cand e motorul cald)...si zic "random" pt. ca nu tot timpul face asa...~50% porniri la sfert...
 

×
×
  • Create New...