Jump to content

creep

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About creep

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/26/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mutz_nick

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Interests
    swiming, cyclism, cars, electronics, IT
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 5HB 1.2 SOHC
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    Leasing :D
  1. am ajuns cu ea la Iasi in siguranta. Am completat cu ulei la nivel si am spalat tot de pe acolo. Masina se comporta normal, doar ca a facut mizerie. 5w40, fata de 5w30 cuprinde o zona de temperatura mai mare.
  2. Help! Dimineata a pornit la sfert si am plecat dupa 10 min. Nu am iesit bine din parcare si constat ca nu pot da mai mult de a 2-a ca dadea in nas. Am zis ca nu s-a incalizt bine si am mers asa in suturi 1 km. La un moment nu mai tragea de loc, dar statea la relanti. Ridic caoota si ma sperii: ulei peste tot si joja sarita. Panica in tunel!! Am pus joja innapoi si s-a stabilizat. Am mers pana intr-o parcare si astept sa se raceasca sa verific nivelul. Ce naiba s-a intamplat? Sunt in Bucuresti si trebuie sa ajund la Iasi cu ea. Abia am facut revizia de 120k acum 1 saptamana. Uleiul e Mobil 1 5w40 Un sfat rapid ar fi grozav. Masina e aveo de 1,2 HB Ajung cu ea pana la Iasi?
  3. Help! Dimineata a pornit la sfert si am plecat dupa 10 min. Nu am iesit bine din parcare si constat ca nu pot da mai mult de a 2-a ca dadea in nas. Am zis ca nu s-a incalizt bine si am mers asa in suturi 1 km. La un moment nu mai tragea de loc, dar statea la relanti. Ridic caoota si ma sperii: ulei peste tot si joja sarita. Panica in tunel!! Am pus joja innapoi si s-a stabilizat. Am mers pana intr-o parcare si astept sa se raceasca sa verific nivelul. Ce naiba s-a intamplat? Sunt in Bucuresti si trebuie sa ajund la Iasi cu ea. Abia am facut revizia de 120k acum 1 saptamana. Uleiul e Mobil 1 5w40 Un sfat rapid ar fi grozav. Masina e aveo de 1,2 HB Ajung cu ea pana la Iasi? Merci
  4. dragii mei, am rezolvat. ELFU: E mai complicat de explicat cu plata de catre firma. intotdeauna plateste firma, eu am cota parte si sunt o gasca de proceduri... A fost in Piatra Neamt, la un service autorizat DAEWOO. S-a potrivit perfect un rulment de la nubira. Pret total: 99 lei rulment (japonez, nu stiu firma). 50 lei manopera schimbat rulment, plus constatare, lavete, vaselina, etc. total 210 lei. Adica e moca pentru mine, avand in vedere ca G&P au cerut la Iasi 500 lei si la Bacau 380.. Cred ca e primul service unde tipii par PRO si au lucrat super. Oricum sesizarea catre GM ramane in picioare. Cu bine,
  5. Unde ai vazut bun simt in Romania, mai ales la service-uri auto.. si eu lucrez cu garantii (IT&C)... dar asa ceva nu se intampla. Adica daca e in garantie, rezolvam pe banii producatorului.
  6. la mine l-au schimbt in garantie in 2 ore... asta dupa un mic scandal inainte. s-a intamplat imediat dupa revizia de 45k. solutia sa nu se mai intample: taiat cu flex-ul din rama ventilatorului
  7. e complicat de schimbat un rulment pe fata? la dacie trebuia sa scoti planetara, pivoti, etc. la chevy e la fel? Ce e interesant: huruie foarte tare intr 80 si 100. Peste 100 e ok. Ma mult, daca virez stanga, zgomotul se amplifica. Daca virez dreapta nu se ma aude minic... Merci pt sfaturi.
  8. Din pacate masina este proprietatea vbl si utilizator e firma la care lucru. Masina numai eu o conduc si am grija de ea. Azi au zis ca imi dau in scris. Ca firma poti sa faci sesizare la OPC? Stiam ca intre firme problemele se rezolva in instanta.. e greu de schimbat un rulment pe fata? Stii un service bun in Iasi? Merci.
  9. Buna la toti. Abia am facut revizia de 60k la Aveo 1,2 5dr si a inceput sa-mi huruie rulmentul in partea dreapta fata. Cei de la GOLD PLATIN Iasi au zis ca dupa 50k se considera uzura normala la rulmenti si nu se schimba in garantie. La "liber" costa 300 lei rulmentul + 200 manopera. V-ati lovit de asa ceva? In caietul de service si garantii scrie: "Componente de suspensie si directie: bielete de directie si antiruliu, pivoti, brate de suspensie, amortizoare. La aceste componente uzura este considerata normala la peste 50.000 km. Totodata nu este admisa inlocuirea repetata a acestor componente in perioada de garantie.” Nu am vazut nimic de rulmenti. Ma gandesc sa fac o plandere la OPC. Cei de la GM SE nu mi-au raspuns inca la sesizare... Va rog sa-mi spuneti, daca stiti ce cote are ca il schimb singur
  10. Scuzele mele: Voiam sa spun, ca, mi s-a aprins martorul de bord: renumitul "bec galben" sau "engine check", sau "control defectiune evacuare" (fiecare ii spune cum vrea), iar, dupa ce am fost la service, mi s-a spus ca e din cauza benzinei (de aceea au recomandat omv 100) si sa merg mai turat, implicit sa schimb vitezele conform graficului postat anterior. Facusem o paranteza sa justific "schema de schimbare trepte la motorul de 1,2 L". Sper ca nu am deranjat pe nimeni... >- Numai bine.
  11. turometru nu am intr-adevar... inca ceva??? ce imi mai lipseste, stimabile? am simtit ceva ironic in reply-ul tau..
  12. cu siguranta mai sunt... deci? ne trimiti si noua PM? sau pui un reply pt toata lumea
  13. Foarte Interesant. Intrebare: Ai turometru? sau valorile le-ai aproximat, deoarece, in urma aprinderii MIL "engine check", sau "martor evacuare", pe langa recomandarea de omv carrera 100 (eu folosesc carrera 95), mi s-a spus sa schimb vitezele astfel (nu am turometru, dar nici nu ii simt nevoie): 1->2 = 30 km/h 2->3 = 50 km/h 3->4 = 80 km/h 4->5 = 110 km/h Am mers o singura data cum au spus cei de la service si diferenta am simtit-o la curbe in general (merge altfel cu a IV-a la 100km/h) In general merg astfel: 1->2 = 25 km/h 2->3 = 45 km/h 3->4 = 70 km/h 4->5 = 90-100 km/h
  14. Problema rezolvata Stiti vorba aia? " Ce ai ma? Esti turc?" Ei bine, omuletul era turc... no offence, dar cred ca pe undeva s-a creat o confuzie, sau sunt total incompetenti. mi-au schimbat ecm-ul degeaba.. Am stat langa ei pe toata perioada operatiunii. Pe tester spunea " vaporizator sensor voltage low" sau ceva de genu. Senzorul din radiatorul din interior (unde e filtrul de polen) era intrerupt. L-am masurat cu manuta mea si aveam rezistenta infinita (din cate imi dau seama e o termorezistenta). L-au schimbat si merge brici. Acum, din cauza unor incompetenti am stat 1 luna sa-mi vina un ecm care nici macar nu era defect, si 1 saptaman sa-si dea seama ca e un amarat de senzor.. Baieti, multam mult si sper sa va fie de ajutor patania mea. Numai bine,
  15. Ovi. Am stat un pic langa ei (pana m-au trimis in showroom) si am vazut urmatoarele: AC presure era parca 842 kpa (in jur de 800 oricum) AC relay OFF cam atat am vazut. Intial au spus ca pe celalalt ecm dadea coduri de eroare. La cel nou nu mai da coduri dar se pare ca este intrare de comanda, dar nu au de iesire. Au inceput sa ma abureasca cu nush ce senzor de turatie??????????? mc LE Daca pun un comutator se pornesc ac-ul fortat, ce consecinte pot fi? Se poate busi vreo ceva? Iti dai seama ca o sa il cuplez doar dupa ce am motorul pornit, etc.etc.
 

×
×
  • Create New...