Jump to content

d3ss3nn3

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About d3ss3nn3

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/01/1975

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1998
  1. Problema e ca pana imi vine randul cu ea la service, inebunesc cutia...plus ca am fost nevoit sa fac un drum BUC-CJ in modul ,,manual,, si nu a fost prea placut pe la munte... Poate cineva s-a mai lovit de problema, ...
  2. Salutare si bine v-am regasit... NU am mai postat in ultima perioada si imi cer scuze dar asa e omul cand ii merg toate e ok, cand nu mai merg incepe sa se vaite...mea culpa... Deci... Problema mea e un pic ciudata si complicata pe deasupra... Am un Espero 1.8 cutie automata si de ceva timp motorul are momente 90% din timp cand nu mai sta la turatie normala la relanti ci urca undeva pe la 1000-1300 si fluctueaza...totodata se aprinde si martorul de ,,check engine,, care nu se stinge decat daca aceelerez motorul in 2000-2500 ture...odata ce iau piciorul de pe pedala se aprinde din nou si tot asa... In momentul cand se aprinde ,,check engine,, la un interval de cateva secunde, se aprinde si indicatorul de power care licare iar masina nu mai schimba vitezele automat ci trebuie sa le schimb eu manual ceea ce nu e prea placut... Sunt momente cand turatia revine la normal si masina merge fara probleme, dar trebuie sa opresc motorul si sa repornesc din nou... Mentionez ca la drum intins chiar daca depasesc 2000-2500 rpm tot se aprinde martorul de ,,check engine,, si automat si cel de power ... Initial am crezut ca este ceva pe la cutie dar problema apare si cu masina pe liber, fara cutie cuplata adica in P. Poate s-a lovit cineva de problema sau poate imi da cineva o idee...eu unul inclin sa cred ca este vreun senzor ceva dar nu stiu pe unde si care... Multumesc si astept idei... BTW...am sa merg cu ea la tester ,dar pana atunci poate are cineva o idee geniala...
  3. Espero 1.8 automat sau cutie manuala? Daca e automat aceeasi problema am avut-o si eu( check engine si gata murea motorul) ...dupa multe aberatii ale domnilor mecanici , problema a fost... uleiul de la cutie . Schimbat ulei , filtrul si gata merge excelent...
  4. Dupa schimbarea radiatorului, ( cel vechi s-a spart unde vine furtunul de la termostat) am o problema cu racirea motorului , dar numai in momentul in care merg cu aerul conditionat pornit. Adica ,ceasul de la bord urca pana la penultima dunga (cea de langa dunga rosie) si nu vrea sa coboare de acolo nici sa il f... Daca merg fara aer , temperatura este relativ ok, adica acul indicator urca si coboara intre mijloc si trei sferturi . Ce sfaturi imi dati? Posibil termostat busit... Mentionez ca nici inainte nu statea foarte bine la capitolul racire pe caldurile astea ,dar acum a sarit calul...adica inainte numai daca stateam in trafic foarte mult ajungea la penultima dunga iar daca mergeam o statie, doua cursiv scadea pana aproape de mijloc.
  5. Aduc stelele..:)

  6. Salut , m-ar interesa un radiator racire motor pt. Espero 1.8 .
  7. Am sunat la magazin si au spus ca momentan nu mai au in magazin dar se uita in depozit si daca au ma suna . Asa ca daca esti interesat o sa te anunt . Pretul fix este de 146 RON.
  8. Nu are de ce sa fie scump pt ca este un kkt mic de 20cm pe 10cm ( mai exact un filtru de hartie invelit in plastic cu 2 fante ) Daca aveti manualul de service il puteti vedea la Figura 24: Carterul auxiliar. / Componenta 51. Mie mi se pare foarte scump pentru ca nu este vreo piesa deosebita , pur si simplu este un filtru si atat. Probabil datorita faptului ca nu sunt schimbate , nimeni nu importa asa ceva si automat este speculat pretul acolo unde gasesti...
  9. Filtrul l-am cumparat de la un magazin de pe Bdul. Ferdinard cu 150 ron dar din cate imi aduc aminte era ultimul pe care il aveau (am sa sun sa vad daca mai au sau daca au mai adus) de fabricatie nu sunt sigur dar parca era produs in state...si oricum arata tare ciudat e o chestie imbracata in plastic cu niste gauri... De schimbat l-am schimbat printr-un amic care lucreaza la Radacini Plevnei si m-a costat 200 Ron ( tipul care mi l-a schimbat a fost chemat din alta statie Radacini ... mecanicii de acolo spuneau ca este singurul pe Bucuresti care se baga la asa ceva )
  10. Deci : Filtru de ulei pt Espero A/T este 150 Ron si nu se schimba cand se repara cutia (asta ar insemna ca nu mai e filtru ci o sita metalica sau altceva) , se schimba cand se pune ulei nou adica la 40000 km sau 2 ani. Demontarea filtrului este o operatie nu foarte complexa dar necesita mai multa munca decat schimbul normal de ulei . Majoritatea mecanicilor nu au schimbat filtre pe Espero ,nici macar nu stiu unde se afla iar cei care stiu se feresc sa il schimbe pentru ca implica o munca in plus ... Eu am cumparat filtrul , am fost intr-un service si inginerul de acolo se uita ca curca in lemne...asa ca am apelat la o cunostinta care lucreaza intr-un service mare care mi-a spus prin telefon ca fac cea mai mare prostie daca nu il schimb...asa ca nu am platit 50 ron cat ma costa initial ci 200 ron dar cel putin acum stau linistit . Apropo , filtrul vechi arata ca si cum era scos din soba cu toate ca uleiul nu era foarte murdar...
  11. Pompa trage aer pe undeva ,posibil chiar pe la pistonase (asta daca nu pierzi lichid pe nicaieri)
  12. Vineri am resetat ECM , am reinitializat IAC, (exact pasii pe care i-a specificat OVI intr-un topic despre asa ceva) si surpriza este mare: Motorul merge mult mai rotund , masina trage mult mai bine iar consumul pe gaz si-a revenit in parametri normali ( facut 200km in Bucuresti in aglomeratie si deabia acum rezervorul de gaz este intre 3 sferturi si jumatate) Nu imi vine sa cred ca poate influenta atat de mult initializarea IAC-ului la bunul mers al motorului si la consum. Mentionez ca inainte nu faceam mai mult de 200-220 km in Bucuresti cu o butelie plina de gaz.
  13. Ovi nu vreau sa ma contrazic dar din cate stiu eu gazul degaja mult mai multa caldura decat benzina deci implicit o crestere a temperaturii motorului. Am un prieten bun care a avut problema asta cu un Cielo din 96 ( avea probleme cu racirea si daca mergea pe benzina era ok ,cum mergea pe gaz mai mult de 20-30 km in oras i se aprindea check engine si gata acolo murea)
  14. Te-ai uitat daca nu cumva se incalzeste motorul mai mult decat trebuie pe gaz? Temperatura pe gaz este cu cel putin 5-10 grade mai mare ca pe benzina si ar fi una din cauzele care ar provoca aprinderea becului si implicit oprirea motorului. Daca mergi 50km pe benzina are timp sa-si revina la temperatura normala.
  15. Of Of ...mai Ovi eu de unde sa stiu care sunt cele mai bune? Champion , Bosch, ... Tu trebe sa-mi spui care stii ca sunt cele mai bune si eu din alea iau.
 

×
×
  • Create New...