Jump to content

Ciprian_68

Membru
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Ciprian_68

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/23/1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bacau
  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza CDX

Recent Profile Visitors

933 profile views
  1. sa-nteleg ca din moment ce suieratul se aude si in timpul cursei supapa de care-mi vorbesti da drumul la presiune fara ca (,) cursa sa fie la capat.. Supapa de care spui unde se afla..? ..se poate inlocui..? Multumesc!
  2. Stie careva daca se poate face ceva "intretinere" la pompa de servodirectie? Fenomenul e urmatorul: Cu motorul pornit daca iau de volan st/dr se aude "un zgomot ciudat" (ca-n reclama).Daca iau maxim de volan zgomotul se amplifica f. tare. Am fost la un service si tipul de acolo mi-a spus ca n-am ce sa-i fac .. sa merg asa pana pica pompa si apoi s-o inlocuiesc.. Banuiesc ca e destul de scumpa.
  3. Wolf.. s-o stapanesti cu placere..si sa te bucuri de multi km in siguranta.. Eu sunt pe punctul de a vinde Leganza.. dar tu aproape ca m-ai facut sa ma razgandesc.. Unul din motivele pt care vreau sa o vand e ca la Bacau (am obs. ca si tu esti bacauan) nu am gasit nici un service ..nici un mecanic.. ce sa se priceapa la aceste masini..
  4. salut..! Problema asta cu IAC-ul se poate depista printr-o diagnosticare pe scaner..? Presupun ca valva PCV (din moment ce nu are nimic electric) nu poate fi "interogata".. Multumesc!
  5. revin..cu intrebari.. E normal ca masina sa se puna in miscare fara a apasa pedala de acceleratie..? Se intampla indiferent daca motorul e cald (apa la 80 grade) sau rece... Plec de pe loc fara sa apas acceleratia si uneori ajung pana la viteza a 3-a fara sa accelerez.. (valabil si pt. marsarier)..E normal..? Afecteaza consumul de carburant..? Ceva uzura suplimentara la motor..cutie..?
  6. Cand am cumparat masina (leganza CDX) am mers cu ea la meserias si am pus-o pe tester. Am fost nevoit sa schimb sonda lambda si sa curat IAC-ul (???). Am verificat din nou pe tester si meseriasul mi-a spus ca e f.bine..(a iesit mai bine chiar ca la unele motoare noi..spunea el).. Acum, la un consum "din ochi" (fara o masuratoarea exacta) consumul este aprox. 12.5 in loco si undeva pe la 8-8.5 in afara.. E normal asa consum pt. un motor de 2000cmc..sau ..se poate si mai bine..???.. Daca "DA"..ce trebuie sa mai verific..eventual sa schimb..?
  7. Azi merg la service sa schimb freonul in instalatia de aer conditionat. Meseriasul de acolo mi-a cerut 800.000 lei.. la negru. Oficial cica ar fi 1.250.000. E bun pretul ce mi la cerut..? A mai schimbat careva pana acum..? cat a costat? Multumesc!
  8. Ciprian_68

    Bancuri

    O vrabiutza zbura cu viteza la nivelul solului.din urma ei vine o Leganza.. vrabiutza cu viteza pe langa Leganza... se izbeste de masina...cade ametita toata...soferul opreste, o ridica, o ia acasa, o pune in colivie, ii pune niste paine, niste apa... Se trezeste vrabiuta la un moment dat si se uita buimacita in jurul ei...vede gratii, vede apa, painea... "hai sa-mi bag picioarele.. l-am omorat pe ala cu Leganza..."
  9. Ovi_jer.. am inteles.. si multumesc! Zilele aste voi merge sa verific la un service.. M-am mai linistit..
  10. Eu nu sunt un expert in auto... asa ca vin doar cu intrebari .. Leganza o am doar de cateva saptamani si, greseala mea, pana astazi n-am verificat daca functioneaza aerul conditionat. Azi.. surprise..se aprinde LED-ul de pe butonul AC dar aerul e doar cel dat de ventilator... In prima faza m-am speriat..m-am uitat sa vad "rezervorul de freon" (nu stiu termenul tehnic)..la Cielo il aveam undeva in dreapta langa baterie..dar aici (la Leganza)locul era gol.. Gandul meu a fost ca atunci cand a fost schimbat motorul (de catre fostul proprietar) nu a mai montat si AC-ul.. La o privire mai atenta am observat ca undeva sub distributie are un compresor (???) de unde pornesc doua tevi din aluminiu ce merg spre bordul masinii..acestea au un "ventil" undeva aproape de intrarea in habitaclu... Prin apasare pe acest ventil se simte o usoara "eliminare" de (probabil) freon..dar presiunea e destul de scazuta.. Cred ca "remarcile mele tehnice" au starnit rasul celor din domeniu.. dar.. rog asistenta.. Multumesc..!
  11. 1)La mine clipeste de vreo 5-6 ori.. sa-nteleg ca e OK.. Mersi! 2)Cine e producatorul motoarelor de Leganza? La mine pe blocul motor (undeva langa sonda lambda) este inscriptionat mare "GM". Vine oare de la General Motors? (scuze.. e posibil sa fi facut o mare gafa cu remarca asta)...
  12. La ce ajuta aceste verificari..? Te rog sa-mi explici si mie..
  13. ati inteles gresit... la mine s-a aprins martorul undeva la cca 1 mm DEASUPRA liniei rosii la Leganza... iar la Cielo spuneam ca se aprindea martorul mult dupa ce treceam sub linia rosie.. De fapt prea putin conteaza asta.. problema era cum de am alimentat (dupa calculele expuse mai sus) aproximativ 71 litri intr-un rezervor de 65 litri... E magaria celor de la Petrom..?? Poate ca tre' sa iau in calcul si "tronsonul" de la rezervor pana la gura de alimentare..
  14. Ieri am facut prima cheltuiala: -senzor Lambda (un singur fir) = 1.563.000 lei Alte preturi aflate : -pivot inferior = 375.000 lei -placute frana fata = 1.380.000 lei -placute frana spate = 1.320.000 lei Curios.. preturile expuse de voi sunt cu mult mai mici.. magazinul asta mi-a fost recomandat de mai multe persoane ca fiind cel mai ieftin din Bacau.. o sa incerc si altele (magazine) sa-mi fac o parere..
  15. va spun o poveste reala.. Acum cativa ani un coleg a mers sa alimenteze la o benzinarie (nu dau nume).. Tipul de la pompa fiind ocupat (alimenta un camion la pompa de motorina) i-a spus colegului sa-si puna singur benzina... Zis si facut, a alimentat cu 20 litri (asa indica ceasul de la pompa) a platit si a plecat.. Dar.. surpriza.. indicatorul de benzina a ramas aprins..1 km.. 2km.. tot aprins.. S-a intors la benzinarie..si a inceput "tiganeala" cu cel de la pompa.. La inceput ca nu se poate.. dupa cateva minute ca sa suporte amandoi - jumi/juma.. dar colegul meu n-a renuntat [chiar s-a apucat sa demonteze rezervorul de benzina (avea Dacia) ca sa demonstreze ca nu are mai mult de 2 litri de benzina in rezervor].. Ca o concluzie.. cred ca nu prea trebuie sa avem incredere in "ceasu' de la pompa".. Poate ca ceva de genul asta mi s-a intamplat si mie acum.. amosarea repetata a pompei sa duca la o inregistrare eronata... Alta explicatie??? Joeboy >> masina o am doar de cateva zile si am vrut sa verific cand (si daca)se aprinde indicatorul de benzina si deaceea am mers pana "faptu' s-a 'mplinit".. curios ca s-a aprins chiar deasupra liniei rosii (la Cielo se aprindea cu mult sub aceasta linie)..
 

×
×
  • Create New...