Jump to content

milo

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About milo

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/19/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BN-632D
  1. Cumva gasesc la tine ceea ce caut pt espero-ul meu? - Panou fata (ochelari); - aripa stanga fata; - portiera stanga fata.
  2. Salutare! Am nevoie de 3 chestii, dar cum sunt pretentios, vreau neaparat sa fie de culoare rosie (visiniul tipic espero) - Panou fata (ochelari); - aripa stanga fata; - portiera stanga fata. Merci anticipat!
  3. Se va face, Ovi. Cat de curand cu putinta! Lichidul nu l-am schimbat de cand am luat-o... dar vad ca am facut-o de oaie. Oricum, mai trebuie sa-i astup si gaurile... in 12 ore sa-mi "dispara" 3 litri de lichid nu e chiar normal (mother of all understatements). Voi foosi informatiile gasite aici pt a rezolva si asta. Merci inca o data!
  4. Revin dupa cum am promis... Mea Culpa, Mea Culpa... de 3 ori Mea Culpa! Motorul se incingea saracu' pen' ca ii era si lui sete Am completat cu 3.5 litri de apa dedurizata si totul a revenit la normal. Raman restul problemelor... Merci mult oricum.
  5. De fiert nu a fiert... mai avea cativa mm pana la linia rosie. Sper sa ai dreptate, oricum, maine pe zi o s-o parchez intr-un service pt un "tratament cu scanner" ca sa vad ce sentinta-mi dau baietii atat pt racire cat si pt. cea de-a doua problema. 12l/100km e enorm. Merci mult, va tin la curent cu rezultatele.
  6. @papie: Merci, asta era si singura solutie cu care am reusit sa vin, dar ma simt al naibii de bine ca mi se mai confirma de catre cineva (poate ca totusi mai exista un neuron ); @ovi_jer: Da, dupa indicator... Din pacate timpul nu mi-a mai permis azi dimineata sa fac verificari suplimentare.. In ceea ce priveste nivelul lichidului am fost putin inexact, m-am bazat pe cel vazut ieri in vasul de expansiune. Imi vine insa greu sa cred ca am ramas "pe uscat" intr-un timp atat de scurt..
  7. Salutare, Din moment ce aceasta este prima mea postare trebuie sa multumesc tuturor celor care au functionat pe post de on-line assistants din pur bun simt si spirit colegial. Asta m-a ajutat de multe ori sa rezolv problemele fara a mai fi nevoit sa postez. Totusi mi-a venit si mie randul: Subiect: Espero 2.0 AT din 1997 cumparat sh in martie. Obiectul problemei: Probabila defectiune a termostatului. Partea ciudata este ca in 4,5 km motorul aproape a fiert. Ma mira intr-o oarecare masura rapiditatea cu care s-a ajuns la temperatura aceasta. Avand in vedere ca "mica" problema a intervenit in aceasta dimineata in drum spre serviciu, exista vreo posibilitate de a determina macar o minima circulatie a lichidului de racire in motor astfel incat sa evit blocarea in traficul aferent "intoarcerii la vatra" de fiecare seara si transformarea masinutei mele in gratar spontan? (Mentionez ca nivelul lichidului de racire este in limite normale) Obiectul problemei (2): Problema anterior enuntata intervine dupa un drum pe ruta Petrosani Bucuresti, drum de-a lungul caruia am avut mai multe surprize care au jucat baseball (sau daca vreti oina) cu nervii mei: Pe A1 incercand o depasire la ~110-120 kph am constatat ca efectul de kick-down doarme pe undeva, turometrul ramanand incapatanat la 3000rpm (hmm... 3.. cifra magica si fatidica in acelasi timp) iar dupa putine secunde motorul a inceput sa tremure (si toata masina odata cu el) pe directia fata-spate... manifestandu-se cam ca o Dacie inecata (oooooo... memories...). La o accelerare constanta am observat ca acest efect nu apare, dar, in momentul in care la o viteza mai mare (~140 kph) luam piciorul de pe acceleratie masina avea din nou impresia ca dorm si se zgaltaia sa ma trezeasca. Colac peste pupaza - desi am mers FOARTE calm (un varf de 150... in rest 110-120).. consumul de-a lungul acestor mirifici 340 km a fost de 12.3l/100km. Stiu ca o cutie hidramata ma condamna la un consum mai mare dar DOAREEEEE!!! Drumul precedent ma facea sa ma falesc cu un consum de 7.2 - mai mult decat rezonabil pt 2000 AT la varsta asta. (Mai mentionez ca in timpul acestui drum nu am avut probleme de racire). Care ar putea fi sursa? Stiu ca post-ul meu nu se incadreaza in totalitate in spiritului acestui topic dar sper ca nu va deranjez cu diversitatea problemelor (daca deranjez, sunt sigur ca o sa aflu ). Merci mult tuturor celor care vor aloca aleatorii numere de neuroni in lupta cu aceste probleme. (Neuronii mei antrenati pentru mecanica sunt o specie rara... ca sa nu spun cvasi-inexistenta) Emil Maier
 

×
×
  • Create New...