Jump to content

blanosulxxl

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About blanosulxxl

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/29/1972

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    blanosulxxl

Profile Information

  • Location
    Curtea de Arges
  • Din
    curtea de arges
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    AG73KIM
  1. Dupa fix 10 porniri in care totul a fost OK, lampa MIL s-a stins singura. Cu stima!
  2. Revin cu rezolvarea, asa cum am promis. Am schimbat blocul bobinelor de inductie si rezultatul a fost cel scontat, motorul toarce normal cu toti cei 3 cilindri, fara zgomote suspecte. Lampa MIL nu mai avertizeaza intermitent ci a ramas aprinsa continuu. Sper ca dupa un anumit numar de kilometri si/sau dupa circa 10-15 porniri sa se stinga de la sine. Daca nu se va stinge vom merge la un tester pentru stergerea codurilor de eroare/defect. Am verificat inainte de a porni motorul nivelele lichidelor de racire si ungere, acestea sunt normale fara miros de benzina, altfel as fi fost obligat sa le schimb. Ramane de vazut cum se vor comporta catalizatorul si injectoarele dupa cateva "drumuri de curatire" cu peste 70Km/h in treapta 3 de viteza. Am avut si un gram de noroc astazi, am gasit blocul de bobine la pretul vechi de 320 lei (ultimul de pe stoc). Va multumesc pentru sprijin si va doresc o seara placuta!
  3. Multumesc pentru schema, tomis! Am masurat acum intre 31 si iesirea la bujia cilindrului 1 si am constatat o strapungere, a diodei probabil, deci blocul bobinelor este compromis. Faptul ca inca am o scanteie rahitica ma linisteste in ceea ce priveste starea tranzistorului chopper. Voi schimba maine sau poimanine blocul bobinelor. Voi reveni cu rezolvarea defectului in mod negresit Sper ca lampa MIL sa-si inceteze aprinderea de la sine, daca nu, musai la service trebuie sa mergem sa stergem codurile de eroare. Cu stima!
  4. Problema Matiz Euro 3. Se aprinde intermitent lampa MIL. Masina trage foarte greu si trepideaza motorul. Am constatat ca la cilindrul 1 scanteia este foarte rahitica (mica si rosiatica) in timp la celelalte este foarte sanatoasa. Am scos fisa de la cilindrul 1 iar la mersul motorului nu se sesizeaza nicio modificare. Concluzia, motorul merge in 2 cilindri. Suspectez blocul de bobine de inductie (bobina aprindere - cod 96291054) si nici nu vreau sa ma gandesc la cat costa (in jur de 500 lei), dar vorba ceea "ai masina, ai si necazuri". Bujiile NGK sunt schimbate acum 4000Km. Bujia suspecta a fost inlocuita cu un NGK nou-nout. Fisele sunt ok, chiar le-am inlocuit cu ocazia asta cu altele noi. Intrucat nu am MR pentru matiz Euro 3, va rog sa-mi spuneti daca acel bloc de bobine contine si aprinderea electronica sau daca aveti o schema va rog sa-mi dati un PM. Va multumesc anticipat! Numai bine!
 

×
×
  • Create New...