Revin cu rezolvarea, asa cum am promis.
Am schimbat blocul bobinelor de inductie si rezultatul a fost cel scontat, motorul toarce normal cu toti cei 3 cilindri, fara zgomote suspecte.
Lampa MIL nu mai avertizeaza intermitent ci a ramas aprinsa continuu. Sper ca dupa un anumit numar de kilometri si/sau dupa circa 10-15 porniri sa se stinga de la sine. Daca nu se va stinge vom merge la un tester pentru stergerea codurilor de eroare/defect.
Am verificat inainte de a porni motorul nivelele lichidelor de racire si ungere, acestea sunt normale fara miros de benzina, altfel as fi fost obligat sa le schimb. Ramane de vazut cum se vor comporta catalizatorul si injectoarele dupa cateva "drumuri de curatire" cu peste 70Km/h in treapta 3 de viteza.
Am avut si un gram de noroc astazi, am gasit blocul de bobine la pretul vechi de 320 lei (ultimul de pe stoc).
Va multumesc pentru sprijin si va doresc o seara placuta!