sergiuhusca - Ho...hooo...avea 200.500...Acum are la mine 265.000 de km (aproximativ 20.000 din ei facuti de Sergiu cu cablul de vitezometru rupt...)...Motorul original (doar tacheti reglati de cateva ori, consuma ceva ulei, dar mai tine pana la 300.000 fara probleme), planetare originale, kit ambreiaj original, alternator original, majoritatea pieselor originale, doar amortizoare, rulmenti roti, pivoti schimbati, caseta de directie 1 data la 160.000...Cred ca este cel mai folosit, turat si fortat Matiz...A facut liniute, off-road la greu, turat la greu, intorceri cu frana de mana, iarna distractie pe zapada, are si GPL de vreo 40.000 de km, a facut tot ce nu va puteti inchipui...a carat saci cu ciment, pietris...A mers la greci, a vazut Atena si s-a intors fara probleme, desi avea distributia sarita de la punct (montata prost de mecanici), a mers 5500 de km cu ea asa...nu a patit absolut nimic...In concluzie - o masina fortata la maximul posibil al ei, care o fi ala, ca eu nu am reusit sa-l ating si merge fara probleme. Era sa uit: a mai fost implicata si in vreo 8 accidente, mai usoare si mai grave...si tot merge drept... ....ultimul accident acum vreo 3 zile...
Din punctul meu de vedere, Matizul este o masina foarte, foarte fiabila si buna...problema este ca a scazut foarte mult fiabilitatea odata cu fabricarea Matizurilor mai noi...adica cu cat e mai nou...cu atat e mai prost...dovedit...
Sfatul meu: bagati talpa in ele, ca sunt a naibii de bune, trebuie doar conduse dur...sa sara de 5000 de ture, acolo se simt ele bine...Succes...