Salut, nu prea ma pricep la scris, dar o sa incerc sa descriu cat mai bine ce am patit. Am scos IAC l-am curatat (era foarte murdar), am scos si ceva de sub IAC care arata cam la fel (tot cu fir si mufa in el) la asta al doilea nu am avut ca sa curat ca era doar ceva dreptunghiular acolo si curat, l-am pus si pe asta la loc. Mentionez ca inainte sa montez IAC-ul l-am conectat la mufa si am pus contactul fapt pt. care a sarit din el surubul (miezul de fier), arcul si o chesteie rotunda ca o aparatoare, dar le-am pus la loc sperand ca nu au fost mai multe componente, atatea am gasit 3. Am pornit motorul si mergea parca mai bine (motivul cred ca ar fi curatarea IAC-ului). Dupa aprox 30 de secunde de functionare a motorului l-am oprit si am zis sa dau si un reset ECM. De aici incep si problemele, am urmat pasii cu 10 sec. contact pus, 10 sec. astept, pornire si observ: turatie mai mare a motorului probabil de la socul automat dupa care la aproape un minut de functionare, dispare turatia ridicata a motorului (nu am turometru dar apreciez ca era pe undeva 1500-2000 rpm) si incepe sa se ambaleze singur, adica ar scadea pana la 4-500 rpm. dupa care creste si asa face intr-una, iar de undeva de sub bord se aude un tac - tac care precede ambalarea motorului. Spec ca m-am facut oarecum inteles SI MAI BINE NU IMI BAGAM NASUL ACOLO.
Matiz, 2004, euro II, A.C.
Ce sa mai zic ... HELP !!!
Intrebari:
1. Cate piese are IAC-ul, eu am mai gasit 3: surubul (miezul de fier), arcul si o chesteie rotunda ca o aparatoare ?
2. Chestia care am demontat-o de sub IAC are o pozitie anunume si am gresit-o la remontare ?
3. De ce a functionat foarte bine motorul inainte de RESET ECM ?
4. De ce au aparut anomaliile dupa reset ? (aici am cea mai mare nelamurire)