Jump to content

bear

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About bear

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    B XXX YYY
  1. Eu am avut atunci frana de mana trasa, dar totusi pare cam aceeasi problema din punctul meu de vedere. A trosnit ceva si s-a blocat roata spate.
  2. Asa am patit si eu intr-o iarna, s-a rupt ferodoul in doua si bucata rupta s-a intepenit pe acolo si bloca roata. Demonteaza si schimba ferodourile.
  3. Spune-mi te rog un pret pt. cauciucuri si pt. etrieri. ms.
  4. Salut, furtunul de la buson la rezervor mai este? Daca da cat? Ms.
  5. Aceeasi problema am avut-o eu si am rezolvat-o inlocuind injectorul de la pistonul nr. 2.
  6. Salut. Am si eu o curiozitate... daca matizul meu imi consuma 1 L de ulei la circa 5000 km ce ar trebui sa pun? 5W30, 5W40 sau 10 W 40. Probabil ca ar trebui si o segmentare dar mai la primavara ca deocamdata nu permite bugetul.
  7. Salut. Cauciucurile cum sunt? Pune si tu un pret. Ms.
  8. Salut, nu prea ma pricep la scris, dar o sa incerc sa descriu cat mai bine ce am patit. Am scos IAC l-am curatat (era foarte murdar), am scos si ceva de sub IAC care arata cam la fel (tot cu fir si mufa in el) la asta al doilea nu am avut ca sa curat ca era doar ceva dreptunghiular acolo si curat, l-am pus si pe asta la loc. Mentionez ca inainte sa montez IAC-ul l-am conectat la mufa si am pus contactul fapt pt. care a sarit din el surubul (miezul de fier), arcul si o chesteie rotunda ca o aparatoare, dar le-am pus la loc sperand ca nu au fost mai multe componente, atatea am gasit 3. Am pornit motorul si mergea parca mai bine (motivul cred ca ar fi curatarea IAC-ului). Dupa aprox 30 de secunde de functionare a motorului l-am oprit si am zis sa dau si un reset ECM. De aici incep si problemele, am urmat pasii cu 10 sec. contact pus, 10 sec. astept, pornire si observ: turatie mai mare a motorului probabil de la socul automat dupa care la aproape un minut de functionare, dispare turatia ridicata a motorului (nu am turometru dar apreciez ca era pe undeva 1500-2000 rpm) si incepe sa se ambaleze singur, adica ar scadea pana la 4-500 rpm. dupa care creste si asa face intr-una, iar de undeva de sub bord se aude un tac - tac care precede ambalarea motorului. Spec ca m-am facut oarecum inteles SI MAI BINE NU IMI BAGAM NASUL ACOLO. Matiz, 2004, euro II, A.C. Ce sa mai zic ... HELP !!! Intrebari: 1. Cate piese are IAC-ul, eu am mai gasit 3: surubul (miezul de fier), arcul si o chesteie rotunda ca o aparatoare ? 2. Chestia care am demontat-o de sub IAC are o pozitie anunume si am gresit-o la remontare ? 3. De ce a functionat foarte bine motorul inainte de RESET ECM ? 4. De ce au aparut anomaliile dupa reset ? (aici am cea mai mare nelamurire)
 

×
×
  • Create New...