Jump to content

george_radu

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About george_radu

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2005
  1. pai am gasit eu pe sub bord, in inghesuiala aia nenorocita, timpit a fost ala care a gandit ca blocul de sigurante din habitaclu sa fie bagat intr-un loc atat de greu accesibil, am gasit intradevar 4 fire albe care se unesc, dar vorba ta... unde duc, duc la dracu, trebuie sa dau tot bordul jos ca sa ajung la ele... faptul ca plafoniera sa aprinde manual dar nu si la deschiderea portierelor indica oricum clar ca nu sigurantele sunt de vina... ramane ideea ca firele care se unesc nu mai ajung unde trebuie ori ca nu mai am masa la caroserie, acolo unde se monteaza "senzorii", dar e stupid sa nu am masa la caroserie... nu ar mai merge nimic, inclusiv plafoniera pe manual...
  2. am cautat si am tot ras cautat... nu stiu unde ajung firele alea albe de la fiecare "senzor" de usa deschisa... oricum, nu e nicio siguranta arsa, nu-mi dau seama cum de toate 4 usi au ramas cu problema asta... PS nu mai aceaseaza niciun electrician de la daweoo acest forum ca sa ma lumineze si pe mine!?
  3. mersi Tomis, aveam si eu schema electrica a "supozitorului" dar nu am cautat... am sa ma uit dupa firul alb...
  4. ce sa vad la ele?! ca nu s-or fi bulit toate simultan!
  5. Salut! Am montata la masina o alarma de tip Eaglemaster. La un momendat am avut nevoie sa o scot complet din bord dar la repunerea pe pozitie am constatat ca nu-mi mai indica faptul ca portierele pasagerilor sunt deschise (prin aprinderea luminilor de avarie). Totodata am observat ca usile se autoblocheaza dupa scurgerea celor 50 de secunde de la deblocarea din telecomanda. Nici becul de la plafoniera nu mai "simte" usile deschise, desi manual (din buton) becul lumineaza! Imi poate da cineva un indiciu, o idee ce s-a dereglat?
  6. Tonyus, mulumesc pentru raspsuns, dar nu e ceea ce doream. Cred ca nu m-am facut inteles... Eu vreau ca din telecomanda, avand disponibila la ea comanda (in tensiune) pentru actionarea geamurilor (ca sa nu mai mai refer la cea pentru portbagaj, ca nu vreau sa intelegi ca doresc sa se deschida acesta automatizat) sa actionez stingerea farurilor (in cazul in care acestea au fost uitate aprinse... Cat despre casetofon, cred ca oricine stie ca se opreste automat la scoaterea cheilor din contact daca e legat la plusul permanent numai firul care mentine memeoria radio-cd-player-ului... dar eu il am legat sa fie alimentata permanent, pentru ca in cazul in care ramane cinevea sa ma astepte in masina, de exemplu, sa nu stea sa ma astepte pe mine in liniste doar pentru ca eu la acelasi inel am si cheile de la birou sau de la casa si in plus, pentru ca aici, in topicul asta este vorba de "mofturi" ale detinatorilor de "supozitoare", mi-ar placea si mie sa porneasca muzica automat cand descui masina... Acum e mai clar?!
  7. Salut! Are careva idee ce as putea folosi pentru a stinge luminile (radio cd) automat in cazul in care blochez usile (din telecomanda)? Ma gandesc ca daca tot am libera comanda de inchidere/deschidere a haionului sau chiar pe cea de ridicare a geamurilor la instalatia de automaztizare (Alarma Eaglemaster 3320) sa profit de ea...
  8. ok. mersi de sfat. oricum inainte de a-l pune pe asta am spalat motorul cu solutie din aia (bine nu de la Daewoo... alta) dar eram curios si eu care e diferenta, de ce e mai bun sintetic pur decat in amestec pentru motorasul ala... intelegeti voi, ceva detalii tehnice... p.s. de multe ori am auzit chestia asta "daca l-ai obisnuit cu un tip de ulei, trebuie sa mergi intodeauna cu ala" si nu inteleg de ce! pana la urma e doar ungerea unor metale impotriva frictiunii...
  9. bun, si acum intreb din nou, eu ce fac? il las pe asta semisintetic? voi avea probleme? ce risc?
  10. am si eu o intrebare si stiu ca raspunsul e la voi! Ce se intampla daca am pus la Matiz ulei semi-sintetic ( VALVOLINE - DURAblend synthetic blend) in loc ulei de sintetic? Pot sa il folosesc iarna asta sau trebuie sa il schimb cu cel recomandat (SynPower MST 5W-30, MXL 5W-30 sau MaxLife Synthetic 5W30 - asa recomanda Vaolvoline pt masini sub 100k km). http://www.olyslager-lubricants.nl/valvoline/AllProducts.aspx?lang=eng&type=8599700d11214efb&comp=c141575c5b90dba7&use=ae6cb2491493c496&km=ae6cb2491493c496
  11. Mi-am echipat "supozitorul" cu Debica de iarna. Deoarece omatul inca nu a cazut va intreb pe cei care au mai folosit pana acum acest tip de anvelope, cum se comporta pe zapada si/sau pe gheata?
  12. eu as opta pentru o varianta care sa intervina cat mai putin in schema autoturismului (matiz), de ex. un releu inseriat cu comutatorul de aprindere a luminilor (maneta de bord), care sa fie comandat prin impuslul pe care il da sistemul de inchidere centralizata catre actuatoarele de la usi. (un fel de switch on-off comandat in tesiune), dar nu am gasit o schema adecvata...daca are cineva nevoie de schema electrica a matizurilor si sau de configuratia eaglemaster ...o pot asta aici...
  13. nu stiu daca e cel mai potrivit loc pentru un astfel de topic aici, dar din cat am stat eu sa caut nu am gasit niciun tipic pe subiectul asta cu o varianta de comanda a farurilor cu ajutorul unei alarme EagleMaster, in sensul ca daca uit luminile aprinse sa nu stea asa pana cand ma intorc eu la masina ca apoi sa stau pe langa ea, pentru ca nu mai pot sa pornesc motorul...asa...ziceam ca as vrea sa se stinga luminile automat in momentul in care actionez inchiderea usilor prin telecomanda...a incercat cineva asa ceva?! are cineva vreo idee?
  14. ce ai reusit sa faci pana la urma cu indicatorul? ca la mine de vreo cateva zile vad ca a aparut aceeasi problema... ai rezolvat? daca da, cum!? m-am uitat si pe schema electrica si am vazut ca tre sa fie un cablu albastru care duce la CTS, dar unde e pozitionat el?
 

×
×
  • Create New...