Jump to content

coffy

Membru
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About coffy

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/15/1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    gabi_erimia@yahoo.co.uk

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    ford
  • Model
    focus
  • An
    2005
  1. Dupa cum se vede si in titlu, vand 2 anvelope Debica Navigator2 all season 155/70 R13, noi(nu au fost puse pe jante), cumparate de la Metro, certificat de garantie. Pret 150 RON. Tel. 0745148415
  2. Vezi norme de consumuri de resurse pe articole de deviz .
  3. alte fotografii cu logan break
  4. Am fost astazi la Autonet si am facut revizia la 20.000km. Dupa cum stiam, baietii de acolo sunt foarte de treaba si foarte seriosi. -schimbat filtru ulei -uleiul de la mine Mobil 10w40 -schimbat filtru aer -schimbat filtru benzina -schimbat bec lucas -plus verificarile de rigoare (articulatii, plinuri, frine, electrica) -manopera 2,80h Total: 161,38RON
  5. Stie cineva cat costa o aripa dreapta matiz?
  6. Saptamana trecuta sau cu doua saptamani in urma, nu mai tin bine minte, erau in Cora Lujerului cu 33ron. Chiar m-am uitat la ele si ma gandeam daca sa-mi cumpar si nu mi-am luat, ca am o perioada de buget de austeritate.
  7. ai scris pe talon ca ai instrainat masina?
  8. Imagini neoficiale cu Logan break Conform site-ului www.autorevue.cz, aşa arată varianta break a Daciei Logan, fotografiată în cadrul unor teste de iarnă. La Salonul de la Geneva, ce se va organiza în martie 2006, va fi expus un concept care va prefigura modelul, acesta urmînd să fie prezentat oficial în cadrul Salonului Auto de la Paris, ce va avea loc în luna septembrie a acestui an. Site-ul ceh publică şi o imagine fabricată, în care încearcă să intuiască modul în care va arăta maşina (foto)
  9. si la mine apare aceeasi reclama cu logan atunci cand vrea sa intru pe forum
  10. am fost pe la Radacini Vitan ca e mai aproape de mine si era un taran care m-a luat ca montarea temporizatorului pe matiz ma costa 11mil. ca trebuie schimbata toata cablaraia cu bloc de lumini cu tot. i-am spus ca la Radacini Plevnei monteaza si ca nu e mai mult de un milion, ca un comutator care trebuie schimbat e 300 si temporizatorul 200 si i-am mai spus ceva in gand si am plecat ca de idioti care se umfla cat de meseriasi sunt ei m-am saturat.
  11. multumesc, dar vreau sa-l montez eu, nu sa dau banii la altii. a montat cineva? oricum il cumpar si vreau sa stiu ce am de facut.
  12. vreau sa cumpar un temporizator pt. stergatoare matiz. a montat cineva? are si cablurile in cutie? stie cineva la ce pret il gasesc?
  13. GaGauTa la viteza de 20-25km/h recomand sa o lasi in treapta a doua si calci acceleratia sau reduci viteza si abia atunci dai a I-a.
  14. astazi am strans piulita de la ambreiaj si simt diferenta, in bine, normal
  15. M-a facut mama Logan Averea, 09 Noiembrie 2005 Presa franceza a dezvaluit ieri ca producatorul de automobile Renault se gandeste sa achizitioneze fabrica Daewoo Craiova. Potrivit cotidianului economic „La Tribune“, francezii doresc uzina de la Craiova, intrucat planuiesc sa-si extinda capacitatile de productie pentru modelul Logan. Contactat telefonic, Valeriu Garlea, director de comunicare la Daewoo Romania, a declarat pentru „Averea“ ca producatorul francez de automobile nu a ascuns niciodata faptul ca fabrica de la Craiova reprezinta una din prioritatile planului sau de extindere. Productia de Logan-uri este in crestere. Daca pana la finalul acestui an, volumul total al productiei anuale s-ar situa in jurul cifrei de 150.000 de unitati, in 2006, productia anuala ar trebui sa depaseasca 300.000 de unitati. Vanzarile „ultraeconomicului“ Logan au ajuns la 114.000 de unitati, mai mult de jumatate fiind comercializate in Romania. Informatia privind interesul Renault pentru uzina de automobile de la Craiova a circulat in media romaneasca si la sfarsitul anului trecut, stimulata de o declaratie a ministrului francez al Industriilor, Patrick Devedjian, citat de AFP. Deocamdata insa nu s-a concretizat nimic. Informatia publicata de cotidianul francez „La Tribune“, a fost data publicitatii in contextul in care, zilele trecute, sindicalistii de la uzina Renault au venit cu un plan de relansare a activitatii, pentru stimularea vanzarilor. Ei au propus crearea unei game complete de masini vandabile. Situatia de la Renault este una dificila, considera liderii sindicatului. Philippe Noel, delegat al sindicatului, a declarat ca „nu vede cum ar putea grupul sa-si indeplineasca obiectivele pe anul 2010“, de a vinde 4 milioane de vehicule pe an. Vanzarile modelelor Laguna, Velsatis, Espace si chiar Megane sunt in declin, iar lansarea micului Twingo a fost amanata, din motive ce tin de rentabilitatea proiectului. „Cat despre Clio, este prea devreme pentru a vedea daca este un succes sau nu. De fapt, totul se bazeaza pe Logan“, a adaugat Philippe Noel, preluat de „Le Monde“. Sindicatele trag un semnal de alarma, dar raman optimiste, afisand cifre ambitioase relativ la majorarea vanzarilor pana la 5,5 milioane de vehicule in 2012, fata de 2,3 milioane in 2004. O asemenea pretentie implica insa marirea unitatilor de productie, ceea ce ar justifica achizitionarea fabricii de la Craiova. Totusi, modelul Logan nu este vazut de catre sindicalisti ca un model de lunga durata pentru companie. Crearea unei game de masini vandabile, nepretentioase si ieftine, gen Logan, are drept scop impulsionarea celeilalte game de masini, ce cuprinde versiunile clasice. Logan-ul, ca si alte masini ieftine ce vor urma, trebuie sa sustina celelalte modele, afirma sindicalistii, dupa care poate sa dispara. Sau cum o spun direct sindicatele: „Filosofia care trebuie urmata este de a utiliza Logan-ul pe piete noi, unde Renault nu a patruns, apoi sa se renunte la concept“. De la Oltcit la Renault? Oltcit Craiova s-a nascut dintr-un parteneriat aventuros intre autoritatile comuniste din Romania (64%) si capitalistii francezi de la Citro?n (36%), in 1976. Un an mai tarziu, la Craiova, a inceput constructia unei fabrici moderne pentru masini cu o capacitate mica de combustie. Tiparul masinii a fost fabricat in 3 versiuni: Club, Special si Axel 12 TRS (pentru export). Dupa 1989, numele Oltcit era abandonat, fiind preschimbat in Oltena. Acest tip a continuat sa fie produs pana cand a fost semnat contractul cu compania Daewoo (numele Oltena schimbat in Rodae), fiind echipat cu un motor de 1.300 cc si 5 viteze. In noiembrie 1994, Daewoo a stabilit facilitatile productiei in Romania, devenind cel mai important investitor strain al tarii, prin infiintarea unei societati mixte, creata de Automobile Craiova si grupul sud-coreean Daewoo. Aceasta fabrica, cu un nivel egal cu cele vestice, a fost construita pentru producerea a mai mult de 100.000 de vehicule/an. Dar lucrurile au luat o turnura negativa in 1999, cand Daewoo Coreea a dat faliment. La jumatatea lunii iunie a acestui an, fondatorul colosului Daewoo, Kim Woo-Choong, 69 de ani, s-a predat la Seul justitiei din tara sa. Fostul patron a fost acuzat de a fi majorat ilicit activele grupului cu 41 de miliarde dolari pentru a obtine un imprumut de 9,9 miliarde dolari. Prabusirea Daewoo s-a resimtit si in Romania. Fabrica Daewoo de la Craiova, alaturi de fabricile Daewoo din Polonia si Ucraina, nu au fost incluse in acordul de vanzare a unor active ale Daewoo Motor catre General Motors si Korea Development Bank. De atunci, mai multe companii s-au aratat interesate de achizitionarea fabricii de la Craiova. General Motors isi anuntase intentia de a participa la privatizarea Daewoo Craiova, dar compania traversa o perioada grea, perioada care s-a accentuat in ultima parte a anului. Un alt petitor al fabricii Daewoo de la Craiova a fost Ford. Anuntul privind interesul producatorului american de autovehicule pentru fabrica de la Craiova a fost facut cu ocazia vizitei pe care presedintele Traian Basescu a facut-o in Statele Unite. Uzina de la Craiova mai poate produce sub marca Daewoo pana la inceputul lunii ianuarie, dupa ce General Motors a prelungit acordul de licenta care expira in luna octombrie. Grupul american s-a aratat interesat sa preia producatorul roman, insa discutiile nu s-au concretizat printr-un acord. Daewoo Motor detine un pachet de 51% din actiunile societatii de la Craiova. Diferenta de 49% din capitalul social apartine Automobile Craiova, la care statul controleaza 72,4% din actiuni. Guvernul a mandatat Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie sa negocieze preluarea actiunilor aflate in posesia companiei sud-coreene, pentru a vinde ulterior pachetul majoritar unui investitor strategic. Fabrica pare a fi intrat acum in vederile francezilor de la Renault care vor sa extinda productia marcii Logan, pe care o produc deja la uzina de la Pitesti. Articol publicat in
 

×
×
  • Create New...