Jump to content

leganzaro

Membru
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

About leganzaro

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/11/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Paris
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo / Toyota
  • Model
    Leganza / Avensis
  • An
    1998 / 2005
  1. Accident de parcare. Joi pe 30 August imi spun sa scot masina din cutie sa nu rugineasca si plec cu treaba intr-o "plimbare de destindere". Parchez aproape de locul tinta si ma angajez in traversarea strazii (ca pieton), iar dupa 5 minute de chin - caci primaria nu a trasat o trecere de pietoni pe una din cele mai circulate strazi - trebuie sa rafac grabit drumul inapoi. Un domn jovial cu un Logan de la firma si-a sprijinit "bagajul" de buclierul spate de la masina mea. Nu inteleg cum a putut ca intr-un loc in care un tir putea parca el sa rateze dar imporant ramane faptul ca Loganul nu avea nici o urma de la impact. Spoilerul meu in schimb era asortat cu un loc nou pentru a doua esapatie. Cei de la Dacia sunt tare isteti, nu le contest gradul de inteligenta mai ales cand reusesc sa scoata in evidenta un carlig de otel. Dupa 2000 de ani designul se pastreaza, de la triremele grecesti cu carlig la Loganul romanesc cu carlig. Acum cel care a pierdut sunt eu iar pierderea cea mare nu a fost bara cat certurile pe la asigurari. P.S. Pierdut in urma impactului tipsul de la esapament. Gasitorul sa il poarte sanatos.
  2. Aduc stelele..:)

  3. Nu am fost de acord dar alta solutie in momentul respectiv nu aveam - nu existau piese in stoc - iar logic era ca de la cel de la care au luat pompa (posibil chiar pompa mea) sa ii monteze alta pompa. Nimeni nu cauta astfel de firme, la cat sunt de multe le gasesti fara sa te chinui; eu nu am timp sa stau dupa ei sa ii urmaresc, le las masina si pentru ca ii platesc am pretentia sa isi faca "datoria". Oricum nu am vazut in viata mea asemenea lenesi, i-am rugat sa se uite la becul de plafoniera caci nu mai functiona cu toate ca era bun si s-au moscait o ora fara sa rezolve nimic. In schimb la service in Craiova mecanicii sunt brici, de acum incolo prefer sa fac un drum pana la Craiova decat sa ma mai incurc cu cei din Cta sau Bucuresti. Astazi i-am dat cheie, s-a turat normal pana la 1000rpm fiind motorul rece, a dat sa scada la 800rpm si dupa aceea sus la 1600rpm cu avertizorul check engine. Daca o accelerez un pic turatia pare sa revina la normal pentru un moment. Am cautat contacte imperfecte insa nu am gasit. Nu am dat reset la ecm inca.
  4. Am sa verific. Ar putea sa se fi intamplat ceva din cauza goarnei de la alarma a carei ureche s-a rupt si a jucat intr-o veselie in spatele motorului. Cand am mers ea inainte de a o lasa cateva saptamani neatinsa, am simtit batai puternice in pedala de frana si ambreaj, am ridicat capota dar nu am putut sa vad de unde veneau, motorul nu avea nimic suspect (tremur) si la urmatoarea pornire nu a mai facut asa - apoi am parcat-o si nu m-am mai folosit de ea cu gandul ca o voi duce in service cand voi avea mai mult timp. Nu au schimbat decat kitul. Sunt total nemultumit de de felul in care mi s-a schimbat ambreajul, nu am nici o siguranta a calitatii materialelor si ma indoiesc ca au urmat pasii ca la carte. De altfel cum am ajuns cu ea acasa pedala de ambreaj era la pamant si pompa cazuta. Cand m-am intors cu ea in service au deschis capota de la o alta Leganza si au schimbat pompa mea cu aceea. Tot neprofesionist mi se pare si modul in care inginerul respectiv m-a avertizat ca ambreajul nu va mai fi niciodata ca la inceput (de ce?! nu a stiut sau nu a vrut sa imi explice). Si ca un alt fapt, am facut un drum pana la Timisoara dupa ce mi-am schimbat kitul de ambreaj si cand am ajuns in Craiova am vrut sa retogradez vitezele pentru a intra la Metro dar surpriza, schimbatorul se misca haotic si nu mai cupla nimic. Pentru ca problema asta s-a ivit cand eram pe punctul de a vira si din sens opus veneau masini cu mare viteza, am tras de el in toate directile pana am simtit ca a cuplat si am ambalat cat am putut motorul pentru a o misca, cand am parcat la Metro deja nu mai vedeam din cauza fumului ce iesea de sub capota. Am chemat un echipaj de Daewoo Craiova care m-a linistit spunandu-mi ca fumul vine de la ambreaj si nu de la motor. Apoi au remorcat-o, iar la service mi-au spus ceva de un "cui sau arc" care sarise (de unde?! nu stiu, erau foarte enigmatici si ma pasau de la unul la altul probabil si din cauza ca erau peste program din cauza mea. Totusi din ce am putut observa de la distanta, nu au urcat masina pe elevator ci au lucrat undeva in spatele motorului). PS. Imi cer scuze pentru textul prea lung si pentru alcatuirea frazelor, dificil de inteles fara rabdare.
  5. Cam de 5 saptamani nu am pornit masina si bateria s-a descarcat. Am luat curent cu ajutorul cablurilor de la cealalta masina, a pornit dar surpriza, turatia ramane constanta la 1800 de rpm si dupa un minut de la cheie imi apare in bord check engine. Puteti sa imi dati o idee cam care ar putea fi problema? PS. Si inca o problema, dupa ce am schimbat kitul de ambreaj mi-a cazut si pompa si a trebuit sa o schimb, pedala a inceput sa devina din ce in ce mai greu de apasat o data cu cresterea timpului de folosinta in trafic a masinii. La rece pedala este normala dar dupa un timp se intareste si cateodata apare un sunet ca un scartait cand o apas. Tot ca o observatie am vazut ca masina are zvagniri scurte dupa ce iau piciorul de pa ambreaj dar doar la viteze mici. Problema poate fi de la kitul de ambreaj sau de la pompa?
  6. Intrebare, ai numai sisteme de alarma complete sau ai si subansamble, de exemplu goarna alarma? M-am trezit ca s-a rupt urechea de la goarna si atarna acum printre cablurile de la motor fara sa o pot fixa.
  7. Intrebare de o mie de puncte, pentru ce este display-ul din consola centrala? (ceas sau afisaj temperatura nu pare a fi). Interesant modul in care a fost inclus pe Matiz.
  8. Merci pentru raspuns, mai mult ca sigur ma vei avea drept client - am sa ma anunt cu cateva zile inainte de ajunge in Bucuresti pentru a ma programa. Am vazut totusi cateva imagini si cu ceasurile modificate in alta culoare, ma gandeam daca o folie nu poate sa le schimbe culoarea sau erau ceasuri aftermarket. Un tun de lumini:
  9. Este vorba de o alianta intre grupul GM si Renault-Nissan, nu imi suna deloc bine aliantele astea, de fiecare data iese plastic mai mult si fiabilitate mai mica. Pentru Romania nu aduce nimic bun posibila alianta caci fabrica Daewoo de la Craiova va intra sub tutela Renault si atunci piata va avea un singur jucator. Un articol scurt aici.
  10. Absurd consmul dat de 11.4 in oras, la un motor de 2.0 si o lungime de 4805mm (~1450kg) este imposibil sa reuseasca un asemenea consum. Un consum in jurul a 14 litri pare mai digerabil. Designul este ok, nu este senzational si in nici un caz nu este urat, vanzari mari nu cred sa aiba cel putin in Romania. Sunt curios sa vad cum se comporta cu motorul diesel de 2.0 litri si 150cp de la VM Motori - din pacate cutia de viteze am citit ca va avea numai 5 rapoarte.
  11. La o Leganza si un Acccent 2006 poti sa schimbi tot ce inseamna lumina verde (la Leganza ar fi mai problematic cu ceasul si presupun ca Accentul are acelasi tip de ceas)? Lumina poate fi alb/rosu/albastru in functie de cea mai clara lizibilitate.
  12. Merg adaptate: La un tuning fest langa Rotterdam am zarit un Espero (cu nr de Germania) care avea foarte frumos integrate Angel-Eyes (asemanatoare la culoare cu cele de pe motocicleta), masina era o bijuterie.
  13. Am ramas uimit dupa ce am vazut acum o Alfa Romeo cu noul motor 1.9JTS (benzina), italienii sunt maiestrii in motorizari sport, fara turbina reusesc sa scoata 160cp iar in oferta mai au un 2.2JTS de 185cp tot fara ajutorul turbinei.
  14. @Moshu, ca de obicei: punct ochit, punct lovit @BogdanG. Iti multumesc pt urari. Totusi daca citesti posturile mele nu ai sa gasesti nici unul in care am laudat Avensisul, ba chiar am recunoscut ca am avut/am unele probleme cu ea. Insa, permite-mi sa arunc cu pietere in VW atat timp cat am avut 2 dieseluri de la ei si m-au dezamagit tocmai prin fiabilitate. Spui ca Avensisul si sportivitatea nu se impaca si ai dreptate, Avensisul fata de Bora joaca in alta liga, in cea care pune baza pe confort si siguranta, insa daca spui ca Bora este o masina sportiva te inseli (chiar si cu motorul de 130cp este doar o masina de alergat din punctul A in punctul B). Imi pare rau ca te fac sa razi in legatura cu stabilitatea Avensis vs Bora/Golf, din pacate aici nu ai dreptate si razi degeaba (presupun ca iti vei mentine parerea chiar daca stii si tu ca nu e adevarata, Bora cu anvolope de 16" era mai putin stabila si ma indoiesc ca si cu senile de 17" ar fi fost mai stabila, ii lipsea totusi suspensia independentă pe rotile spate).
  15. @negoctav, fiabilitatea dieselurilor VW nu este actuala sau a fost, dieselurile VW nu sunt atat de fiabile pe cat se vand gogosi prin jur (atat timp cat eu am avut 2 motoare diesel de la VW si am bagat bani in ele pentru mine fiabilitatea VW nu este decat o gogoasa indiferent ce zice alta persoana fan VW).
 

×
×
  • Create New...