Jump to content

catalin41

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About catalin41

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Renault / Chevrolet
  • Model
    Megane II Sedan / Kalos 5u 1.4 16V
  1. ok, pe timp de iarna sunt slabe; dar de curiozitate, pe timp de vara cum sunt ? sau pe ploaie ? au cat de cat aderenta ? am inteles ca hankook sunt cauciucuri foarte rezistente, care te tin si 100.000 km, deoarece au mult plastic in componenta; rezista in timp dar au slabe proprietati de aderenta; este adevarat acest comportament si pe timp de vara sau ploaie ?
  2. gelu, nu cred ca mai pot negocia si alarma; dupa negocierile anterioare am luat masina la 6.9k eur cip cu dotari care mie mi se par destul de bune : -motor 1.4 16V (cica 2004 ) -airbaguri frontale si laterale pasager/sofer -abs, servo -geamuri electrice fata/spate -oglinzi electrice reglabile din interior -oglinzi vopsite in culoarea caroseriei -proiectoare ceata -eleron spate, stergator spate -scut motor (asta e pus de ei, la cererea mea, dupa ce v-am auzit pe voi ca ar fi bine) -radio cd blaupunkt 6 boxe si fata detasabila -tapiterie "lux" si masute in spatele scaunelor ?!!! -etc etc (multe alte maruntisuri) eu zic ca e un pret bun. la am luat-o; mai ales ca alte masini care le-am mai cercetat erau mai scumpe si cu dotari mai slabe (vezi getz, panda, wagon r+, picanto); ce parere ai ? vanzatorul mi-a spus ca nu sunt diferente intre 2004 si 2005 decat ca design (mai ales al farurilor cu stopuri incorporate); citind ce ati scris voi, vad ca diferentele sunt mai mari; poate daca stiam alegeam un model 2005 dar acu am facut deja comanda ... haideti sa ma lamuriti si pe mine : masina are imobilizator electronic sau nu ? adica are ceva incorporat in cheie care face deblocarea calculatorului si permite pornirea ? daca fac o copie buna la o cheie, pot porni motorul cu ea? daca da, inseamna ca nu are imobilizator electronic ! inteleg ca ar fi doua chei : una care comanda din buton deschiderea centralizata si una care nu are aceste butoane; amandoua permit pornirea motorului; asa e ? apropos, societatea de leasing (ca masina doar in leasing merita luata) nu v-a cerut o cheie ? daca ati ramas numai cu una , nu v-ati facut o copie ? daca da, aceasta permite pornirea masinii ? tks. alta intrebare : inchiderea centralizata este si pe portbagaj ? cumva a montat cineva motoras de deschidere portbagaj din telecomanda ? sau deschiderea se face din interior, k la tico sx ?
  3. imobilizatorul electronic ar trebui ca in absenta unei chei cu "amprenta" electronica sa nu porneasca motorul (blocand calculatorul masinii), chiar daca profilul cheii se potriveste si se invarte corect; cel mecanic nu permite invartirea volanului daca nu se foloseste o cheie potrivita o sa aflu mai multe cand o sa studiez masina; inca e pe drum ... cica mai dureaza 2 saptamani; dar pana atunci incerc sa ma familiarizez cu problemele aparute la utilizatori, ca sa nu fiu prea socat cand or sa apara apropos, cat de intalnit e defectul cu airbag-urile laterale (martor aprins permanent) ? vad ca multe lume se plange; am intrebat la delaer despre ce probleme apar curent si nu mi-au spus decat o poveste cu o mica eroare la motorul 1.4 cu o axa (8 supape); altceva nu mai stiau, cica !
  4. revin, cu larmele autowatch : modelul 375 permite 2 telecomenzi suplimentare; nu stiam ca doar o singura cheie are emitator !!! chiar m-am "certat" cu astia de la leasing deoarece eu nu vreau sa le las lor a 2-a cheie (am patit-o cu un clio la care vineri seara s-au blocat usile cu cheia in contact; evident ca nu am gasit pe nimeni la volksbank si a trebuit sa sparg geamul mic din spate ! nici telecomanda de rezerva nu mai raspundea cum trebuie); vreau sa-mi mai spui ceva te rog : masina are imobilizator electronic (ca la renault) sau numai mecanic, din constructie ? poate led-ul de care vorbesti este de la imobilizatorul electronic ! cel putin asa e la renault ! si poate ca nu au loc sa mai monteze pe cel de la alarma sau poate ca accesul este f. dificil !
  5. satori, telecomanda care e montata pe cheie nu face decat sa transmita un semnal catre sistem, pentru inchidere si deschidere; acest semnal poate fi preluat de o alarma special conceputa pt. astfel de circuite (in sensul ca se poate programa pt. a raspunde la semnalul radio emis de telecomanda de pe cheie) si implicit, pe langa inchiderea/deschiderea usilor sa faca si armarea respectiv dezarmarea alarmei; nu stiu ce-i aia alarma silentioasa pe masina ! poate ca nu face decat sa detecteze deschiderea unui circuit (la deschiderea fortata a usilor) fara comanda data de butucul cheii si sa puna semnalizatoarele in functie; probabil ca asa face si daca deschizi o usa in timpul mersului, in sensul ca-ti porneste avariile; deci putem ignora total "sistemul de alarma" al masinii; o alarma de genul celei de care iti zic va supraveghea aceleasi circuite (luand semnalul de la cele existente pe masina) si in plus va porni goarna proprie; de asemeni, prin senzorii optionali poate monitoriza si alte stari (miscare, geam spart, soc etc); rog uita-te pentru detalii la http://www.autowatch.ro/universale.htm, modelele 345 CLAM si 375 CLAM (asta din urma pt. pretentiosi); ideea e ca am vb cu GTT si mi-a dat acordul sa montez eu alarma, cu specificatia de a o verifica ei dupa montare, pt pastrarea garantiei; cred ca e pare ok asa; in nici un caz nu-mi iau si alt rand de telecomenzi
  6. salutare, am tot citit in ultima vreme parerile voastre despre kalos (deoarece intentionez sa schimb matiz-ul sotiei cu ceva mai bun); am studiat ceva marci dar pana la urma m-am oprit la un kalos 5u 1.4 16V (dotat cu de toate) model 2004 dar la un pret super convenabil; asa ca am facut comanda si astept masina (cca. 3 sapt.) apropos de alarme, e un subiect care o sa fie presant in scurt timp; din ce am cercetat pt kalos, exista cateva tipuri de alarme care nu au telecomanda proprie si folosesc telecomanda masinii (in cazul in care masina are in dotare asa ceva) pt. detalii vedeti la http://www.autowatch.ro/universale.htm, modelele 345 si 375; se pot monta la vanzatorul autowatch (daca accepta dealerul chevrolet) sau la dealer daca accepta sa venim cu o alarma luata din alta parte; eu mai am alarme autowatch pe 3 masini si merg perfect; n-as vrea sa renunt la marca asta; aveti idee de GTT daca accepta asa ceva ? tks. ps. ce-i cu "intalnirile" despre care se vorbeste atat ? are cineva detalii ?
 

×
×
  • Create New...