Jump to content

@Je

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About @Je

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  1. Cred ca e vorba si de momentul pe care il poate asigura la roata. Ea sa poata trage o greutate mai mare, ma refer 3-4 persoane necesita un moment pe care cutia de viteze si motorul nu il poate produce decat cu consumuri mai mari de combustibil , cutia fiind optimizata pentru cupluri mici si frectie prin oras.
  2. Dudes !!!! Acum in weekend am facut un Buc-Cta, cu antiradar montat , deci tot drumu cu 130 lejer si a scos un 5,6 ( ) consum...dar eram singur si masina goala. In mod cert daca eram vreo 3 persoane in masina nu aveam consum mai mic de 6,5. Asa ca monstrul de matiz cred ca scoate consumuri mici doar daca nu are deloc greutate pe el.
  3. Am citit si eu cu interes posturile de aici si nu imi vine sa cred ca matizache poate sa scoata sub 5 si mai ales 5,5 la viteze de peste 100 km/h. Am facut Cta-Buc de mai multe ori si cu diferite viteze. La 90km/h a scos cel mai mic consum si asta a fost undeva pe la 6% (cu drumu liber...mers la 4 dimineata). In rest la toate consumurile facute de mine , cu drumuri Cta-Brasov iese cam 6,5% si asta cu un mers acceptabil de 110-130km/h. Eu am reviziile facute la timp...si sunt inginer mecanic...nu stiu daca are ceva a mea sau este un caz general ! Modelul meu este un E din 2000.
  4. In cazul balonului de cauciuc marit, respectiv de 70, toate socurile nu mai sunt preluate de amotizor, ci o parte din ele sunt preluate de cauciuc , datorita faptului ca este o zona mai mare de aer. Iti zic asta si din experienta, ca acum masina mea simte altfel gropile...simt asta la vibratii si la zgomotul din habitaclu in momentul in care este o portiune de gropi. Parerea mea...este ca : un cauciuc cu balon mic este pentru viteza dar nu ofera o protectie mare la gropi pe cand un balon mare protejeaza un pic amortizoarele dar nu este pentru viteza mare. Imi cer scuze si pentru greseala de mai sus la tiparire...cauciucurile mele sunt de 165/70-R13
  5. Salutare ! Eu am pe Matiz toate cauciucurile : 15/70 R13 cu jenti dealea de Metro (CMS) si vreau sa zic ca se comporta f bine. Sunt echilibrate cu plimbi cu tot...si masina merge f bine la viteze de 110-120 km/h. La bracare maxima nu ating deloc...la viteze mici...max 30 km/h. Cred ca la viteze mai mari e posibil sa atinga din cauza suspenisei care face ca masina sa se lase...dar oricum nu cred ca se joaca nimeni la viteze mari cu bracari maxime. In concluzie sunt excelente pentru drumuri cu gropi, mai protejeaza amortizoarele care dupa cum bine stiti astea de matiz sunt cam varza...iar consumul masinii nu cred ca se mareste prea mult.
  6. Sunt mai bine vopsite, ca iti poti alege cat de negre sau alta culoare vrei sa le faci...pt ca dai in straturi. Cat mai subtire stratul cu atat e mai puternica lumina. Eu momentan am avut o mica problema...cand erau la uscat dupa ce am dat cu spray...a dat ceatza pe afara si au iesit cu o chestie pe ele...cam f naspa. Si acum cred ca le sterg cu diluant (ca pe tub scrie vopsea acrilica) si sa dau din nou. Spray gasesti la magazine de vopseluri...si ai grija ca astea sunt special pt stopuri
  7. Eu am gasit spary pt triple...se numeste DUPLI-COLOR TRANSPARENT. Este de culoare neagra si cica se pulverizeaza de la vreo 25 cm. La magazin a fost 175.000 si ala care mi l-a vandut avea si el pe o dacie pus si era OK. Incerc sie u sa dau la mine zilele astea sa videm cum arata , nu !
  8. ...Pai si pana la urma cum se numeste lacul acela la spray de dat peste triple ? ..si cam cat costa unul ?.............cred ca daca se da cu un strat nici gros nici subtire nu sunt probleme la RAR
  9. Ideea e ca am vazut prin oras acum vreo saptamana un matiz care avea asa ceva...nevopsite...dar eram in mers si nu am putut sa opresc sa intreb. De ex. dca tripla din spate ar fi alba...nu ar da misto un bec din ala cu mai multe leduri ...sau cum le zice leduri cu fasung de bec ? Trebuie sa existe pe undeva cineva care face si asa ceva...ca la alea din fata este doar o bucata de plastic la urma urmei
  10. Pana la urma stie careva vreo firma care face aceste triple...sau macar pentru semnalizatoarele de pe fata sa nu mai fie plasticul ala portocaliu...ci sa fie unu alb. Ma intereseaza si pe mine vreun link ceva sau de unde pot comanda >-
  11. ...unde zici ca e magazinul in care se gasesc chestii dinastea ?
  12. Se comporta excelent, marea mirare a fost ca dupa montaj nu au avut nevoie deloc de echilibrare. Oamenii zic ca nu sunt prea rezistente, dar am iesit in fiecare zi cu vremea asta de kkt din Cta (gheata , gropi si tot tacamul) si nu am avut nici o problema, unde altii nu treceau cu 307 , buburuza merge fara probleme
  13. Dude f dragutze jentile...se potrivesc f bine cu masina. Si eu am cautat vreo saptamana jentid e vanzare pt matiz pe aici prin Constanta si astia nu prea au auzit de tuning de matiz. Unde intrebam de jenti ei imi ziceau de alea de otel...sunt cu capul. Dupa sa aflu si faza cu prezoanele de la matiz ca nu sunt standard ca la celelalte roti de 13, si astfel dupa o resemnare am ales CMR. ...oricum dupa cum ziceam barem are alt aspect si daca mi se intampla ceva va anunt
  14. Dude , nu vad ce au CMS, ca doar nu o sa stai toata viatza cu un matiz, barm cand il ai sa il faci sa arate catd e cat bine cu o investitie nu foarte mare...si cand vezi jenti de 7-8 mil setu iti mai vine inima in dinti dar cand intrebi la un C&C si iti zic 15 mil , iti mai piere cheful...
  15. ...se potriveste bine o janta , ma schimba aspectul buburuzei
 

×
×
  • Create New...