-
Content Count
255 -
Joined
-
Last visited
About artanis
-
Rank
Forumist
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Smart
-
Model
forfour
-
An
2005
-
Ma refeream la un automobil obisnuit...ca autoutilitara o avea aceeasi priza ca si Loganul MCV vagon, sau Loganul papuc...nu stiu... Oricum, cel mai important e ca incepe productia, si ca fabrica nu dispare.
-
Despre ce model de clasa mica o fi vorba ? Ca Transit ala nu stiu pe cine intereseaza...
-
La Craiova are loc ceremonia de semnare a contractului cu Ford
-
Din fericire, privatizarea Ford a intrat in linie dreapta
-
Stirile se succed cu rapiditate, se pare ca pisica e varata in curtea Ford: Surse europene spun ca Bruxelles-ul a decis ca Ford trebuie sa restituie aproape 27 de milioane de euro - ajutoare de stat. Ford sustine ca va ramane la Craiova
-
Guvernul Romaniei trebuie sa recupereze 27 de milioane de euro de la Automobile Craiova, pentru a elimina denaturarea concurentei provocata de ajutorul ilegal acordat, este decizia Comisiei Europene anuntata miercuri printr-un comunicat de presa O bila neagra primita de AVAS sau de Comisia de Privatizare, insa partea pozitiva este ca procesul de privatizare continua. Acum, sa vedem si un eventual comunicat din partea Ford.
-
Chevrolet Beat Concept at LA
-
http://www.worldcarfans.com/9071114.013/
-
Pai si eu tot asta mai sper...
-
Tocmai de-aia am precizat ca ce a fost postat mai sus este varianta americana, si nu cea europeana. Eu inca mai sper sa aduca a "sports4"... Insa din pacate nici breakul prezentat la Frankfurt (Accord Tourer) nu e prea incantator:
-
Pai ala de mai sus nu-i altceva decat versiunea "sport" a noului Accord care se comercializeaza deja in State, in 2 versiuni: coupe si sedan. Pentru mine e o mare dezamagire, mai ales ca Accordul nou promitea mult mai mult daca pastra linia conceptului "sports4"
-
Ford va astepta clarificarea situatiei de la Automobile Craiova pana in primavara
-
Bogdan, nemtilor le-a iesit mai rentabil benzinarul, cu foarte putin, dar le-a iesit: ENVIRONMENTAL/COSTS Diesel: Emission values: 82 Pollutant classification: 50 Passing noise: 18 Basic price: 355 AZ-Normausstattung: 48 Depreciation: 66 Workshop costs: 44 Insurance: 38 Tax: 28 Fuel: 40 Warranty out/guarantee-carry: 38 Total: 793 (un punctaj acordat de ei) Benzina: Emission values: 87 Pollutant classification: 25 Passing noise: 18 Basic price: 364 AZ-Normausstattung: 48 Depreciation: 70 Workshop costs: 45 Insurance: 39 Tax: 46 Fuel: 34 Warranty out/guarantee-carry: 24 Total: 795 Poate, dar baia de ulei a unui 1.4 cred ca e mai mica decat baia de la 2.0...
-
Sorry, nu vazusem. Oricum, realist vorbind, diferenta medie de consum nu este mai mare de 2l/100km.
-
Celor de la autozeitung diferentele le-au dat mai mici, fortand la max. ambele masini, in treapta cea mai joasa posibila: repriza 80-120kmh 5.5s TSI respectiv 5.3s TDI. Iar consumirile ECE sunt irelevante, interesant e de vazut cat le-a dat lor real in teste, in conditii de "forja"...