Jump to content

artanis

Membru
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

About artanis

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Smart
  • Model
    forfour
  • An
    2005
  1. Ma refeream la un automobil obisnuit...ca autoutilitara o avea aceeasi priza ca si Loganul MCV vagon, sau Loganul papuc...nu stiu... Oricum, cel mai important e ca incepe productia, si ca fabrica nu dispare.
  2. Despre ce model de clasa mica o fi vorba ? Ca Transit ala nu stiu pe cine intereseaza...
  3. La Craiova are loc ceremonia de semnare a contractului cu Ford
  4. Din fericire, privatizarea Ford a intrat in linie dreapta
  5. Stirile se succed cu rapiditate, se pare ca pisica e varata in curtea Ford: Surse europene spun ca Bruxelles-ul a decis ca Ford trebuie sa restituie aproape 27 de milioane de euro - ajutoare de stat. Ford sustine ca va ramane la Craiova
  6. Guvernul Romaniei trebuie sa recupereze 27 de milioane de euro de la Automobile Craiova, pentru a elimina denaturarea concurentei provocata de ajutorul ilegal acordat, este decizia Comisiei Europene anuntata miercuri printr-un comunicat de presa O bila neagra primita de AVAS sau de Comisia de Privatizare, insa partea pozitiva este ca procesul de privatizare continua. Acum, sa vedem si un eventual comunicat din partea Ford.
  7. http://www.worldcarfans.com/9071114.013/
  8. Tocmai de-aia am precizat ca ce a fost postat mai sus este varianta americana, si nu cea europeana. Eu inca mai sper sa aduca a "sports4"... Insa din pacate nici breakul prezentat la Frankfurt (Accord Tourer) nu e prea incantator:
  9. Pai ala de mai sus nu-i altceva decat versiunea "sport" a noului Accord care se comercializeaza deja in State, in 2 versiuni: coupe si sedan. Pentru mine e o mare dezamagire, mai ales ca Accordul nou promitea mult mai mult daca pastra linia conceptului "sports4"
  10. Ford va astepta clarificarea situatiei de la Automobile Craiova pana in primavara
  11. Bogdan, nemtilor le-a iesit mai rentabil benzinarul, cu foarte putin, dar le-a iesit: ENVIRONMENTAL/COSTS Diesel: Emission values: 82 Pollutant classification: 50 Passing noise: 18 Basic price: 355 AZ-Normausstattung: 48 Depreciation: 66 Workshop costs: 44 Insurance: 38 Tax: 28 Fuel: 40 Warranty out/guarantee-carry: 38 Total: 793 (un punctaj acordat de ei) Benzina: Emission values: 87 Pollutant classification: 25 Passing noise: 18 Basic price: 364 AZ-Normausstattung: 48 Depreciation: 70 Workshop costs: 45 Insurance: 39 Tax: 46 Fuel: 34 Warranty out/guarantee-carry: 24 Total: 795 Poate, dar baia de ulei a unui 1.4 cred ca e mai mica decat baia de la 2.0...
  12. Sorry, nu vazusem. Oricum, realist vorbind, diferenta medie de consum nu este mai mare de 2l/100km.
  13. Celor de la autozeitung diferentele le-au dat mai mici, fortand la max. ambele masini, in treapta cea mai joasa posibila: repriza 80-120kmh 5.5s TSI respectiv 5.3s TDI. Iar consumirile ECE sunt irelevante, interesant e de vazut cat le-a dat lor real in teste, in conditii de "forja"...
 

×
×
  • Create New...