Jump to content

vladm

Membru
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

About vladm

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    kalos 1,4 16V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. http://finance.groups.yahoo.com/group/roma...pros/message/24 Un blog interesant care are legatura si cu Libanul, dar mai ales cu noua atitudine razbonica a Romaniei
  2. Nu mai inteleg nimic. Daca omul zice ca i s-a rezolvat problema...
  3. Unde ai turnat uleiul, mai exact? Ai turnat ulei normal sau ceva special?
  4. Incercat si rasincercat. Nu merge. Suruburile sunt stranse la maxim.
  5. Nu. E identificat clar de mine in bancheta sau mai exact la cuplajele de la inchidere. Pentru ca daca "scutur" bancheta cand e prinsa se aude clar in spatar. E o scartaiala infundata de metale, suruburi, ceva...
  6. Fix aceeasi scartaiala o am si eu, la bancheta din spate. Nu stiu ce sa-i fac. Daca rabatez scaunul si dupa aceea il fixez la loc mai cu putere nu se mai aude o bucata de timp, dupa care iar incepe, mai ales la denivelari sau gropi. Poate trebuie ceva, un unguent. In plus mai am un zgomot in portiera din dreapta. Un fel de balanganit care se aude doar la denivelari. Culmea e ca daca deschid portiera si o scutur bine nu se aude nimic. Asta cred ca se rezolva sigur la service, dar e lung drumul...
  7. Vorbeam strict de consmul din oras. Banuiesc ca majoritatea foloseste kalosul preponderent in oras.
  8. Pai nici nu prea ai cum. Hai sa nu ne mai amagim atata. Daca citim topicul vedem statistic ca motorul asta nu are cum sa scoata mai putin de 10 in oras. Explicatiile cu lasatul motorului sau cu stilul de condus sunt asa, ca nu vrem sa recunoastem ca aceasta masina consuma foarte mult pentru dimensiunea si clasa ei. Degeaba scriem aici tone de explicatii pentru ca ea tot atat consuma. Eu am in jur de 8500 de km si am incercat toate stilurile de condus - mai agresiv, mai moale, mai tehnic (cu schimbat viteza in jurul cuplului optim) - am schimbat benzina ba 98, ba 95, ba 100, am schimbat OMV, cu MOL, cu Petrom, cu fostul SHELL, am schimbat inclusiv statiile de la aceleasi firme, si tot degeaba. CONSUMUL N-A SCAZUT SUB 10 (ultima saptamana cu frig mi-a luat aproape 12). Din pacate, asta e. FACE IT! Masina are foarte multe puncte bune, dar nu consumul. Altfel, s-ar fi vandut ca painea calda (nu ca nu s-ar vinde bine, dar nu e tocmai un best seller). Totusi, la banii astia, tot kalos as cumpara oricand.
  9. Cam 8000 de km. Ultima data i-am pus si eu benzina de la Shell cu aditiv si mi-a luat aproximativ 9,5. M-am bucurat ca a intrat si motorul meu in regimul normal de functionare. Dar uite ca treaba nu sta chiar asa...
  10. Consum 12%. Numai in Bucuresti pe vremea de saptamana trecuta. Benzina de 95, de la OMV. A mai reusit cineva performanta asta?
  11. Finisajele sunt la fel ca la celelalte modele, consmul cu vreo 2/2,5 l mai putin. Adica daca 1,4 16V iti ia, sa zicem, 10l in oras, 1,2 ia cam 7,5/8l. Din pacate coreenii nu exceleaza la capitolul consum nici cu modelul de 1,2.
  12. Si la mine se aude. Cred ca este ceva din fabricatie pentru ca imi aduc aminte ca mai exista posesori care au postat aceasta problema aici.
  13. Si ridicat si jos la fel face. Culmea e ca daca opresc, deschid portiera si o clatin mai violent nu se aude nimic. Ciudata chestie ...
 

×
×
  • Create New...