Jump to content

dvoina

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About dvoina

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    TM-13-SKF
  1. Dupa 11 ani de cand am masina ma gandesc ce sa fac cu ea. Masina are 96000 km la bord cu revizii facute la timp. Sunt atasat emotional de ea dar totusi cam trebuie sa o schimb. Ce credeti ca e mai bine - o vanzare sau programul rabla? Daca postul e off-topic va rog sa-l mutati. Daniel
  2. Mulumesc Myg! Am dat jos roata si am scos ce era intre tablita si disc.
  3. Sunt momentan in vacanta. In parcarea de la pensiune era o rigola cu nisip in care am intrat incercand sa manevrez ca sa il ocolesc pe unul parcat aiurea care imi bloca iesirea. Am ramas impotmolit. Am iesit in cele din urma dar am simtit miros de ambreiaj incins. In plus aud un zgomot ciudat, un soi de scartait metalic cand ma deplasez cu masina. Nu am mers mult, doar in parcare. Intrebarile mele: 1. Sa ma gandesc la un kit de ambreiaj? 2. Oare de la ce o fi scartaitul? Am uitat sa spun ca am scartaitul la fiecare tura a rotii. We poate sa se fi desprins/agatat ceva pe acolo? Am uitat sa spun ca am scartaitul la fiecare tura a rotii. We poate sa se fi desprins/agatat ceva pe acolo? Am uitat sa spun ca am scartaitul la fiecare tura a rotii. Se poate sa se fi desprins/agatat ceva pe acolo?
  4. Acum o luna am schimbat bateria de pe masina (Varta Black din 2007) cu o Varta Blue noua deoarece am ramas intr-o dimineata fara curent. Problema este ca in continuare, sporadic, mai ales la temperaturi joase, dimineata masina nu porneste la prima cheie. Masina este un Kalos 1.4SE (69kw) din 2005. Cam unde ar trebui sa caut hotul de curent? Aveti un algoritm de investigare?
  5. Azi noapte au inceput avariile sa se aprinda singure si sa palpaie cam 20-30 sec dupa care se opreau. Am cautat in manualul de service/ghidul de utilizare ce inseamna asta dar n-am gasit nimic. Am verificat portierele si portbagajul dar sunt sigur inchise Pe forum am gasit ca o cauza posibila ceva problema la senzorul de la capota. Ce imi recomandati sa mai incerc? Pot fi ceva probleme la baterie?
  6. La mine e motorul de 1.4 si ambreiaj hidraulic. Am incercat cu dubla ambreiere dar ... nu mi-a mers mai bine. Merge greu la trecerile 3-2, 2-1 si 1-2. Marsarierul e ok.
  7. Salut, De cand s-a lasat frigul (decembrie) si pana acum am constatat ca intra foarte greu in treptele I si II. Dupa o perioada de timp insa incepe se-si revina si schimbarea vitezei se face mult mai usor - dar trebuie sa rulez cam 10-15 km. Masina are acum 21000 km. Am dus-o si la dealer - Autoglobus 200 in TM, au verificat-o si au zis ca e in regula. Daca aveti o idee ce arputea fi.ce sa le zic la seervice sa verifice - va multumesc anticipat. Daniel
  8. Vara merge mai bine Masina mea e un Kalos 1.4 ai am 20K la bord.
  9. Bine ai venit!

  10. Salut, De cand a inceput iarna am probleme cu cutia de viteze. La rece intra extrem de greu in primele trepte. Dupa cativa kilometri isi revine dar senzatia mea e ca nu merge ca "unsa". Credeti ca ar trebui sa fac o vizita la service? Daniel
  11. Am fost la service - normal la revizia de un an si imediat dupa ce am inceput sa aud sunetul. Dar cei de la service au zis ca nu e nimic. Asa ca o sa mai merg din nou la ei.
  12. Salut, Am un Kalos din 2005 si nu am multi km (sub 10.000). De la o vreme aud o bataie atunci cand accelerez sau franez undeva la roata din dreapta fata. Directia nu pare a fi afectata, la o prima impresie. Nu stiu sa fi intrat ceva gropi sau denivelari in ultima vreme. Problema se manifesta cam de pe la 4000 km dar rect a devenit destul de suparatoare. 10x
 

×
×
  • Create New...