Jump to content

danescu

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by danescu


  1. Am incercat idle learn, inainte de a scrie aici, dar degeaba.

    Voi incerca si celelalte sugestii.

     

    Ieri dupa ce am pornit (accelerat la 2000...), mi-a venit ideea sa adaug consumatori: aerul, incalzirea de la luneta, etc.

    Turatia a scazut la 7-800, iar dupa ca am stins consumtorii nu a mai revenit la 2000.

    Nu stiu daca a fost intamplator, fiindca nu am avut timp sa fac proba de mai multe ori, ca sa vad daca este eficienta.

     

    Multmesc tuturor pentru sugestii.


  2. In ultimul timp la pornire, Kalosul, care pana acum (45.000 km)a mers fara nici o problema, are un relanti accelerat la cca. 2000 de ture/minut.

    Merge asa cativa Km buni,prin oras(accelerarea se observa cand se opreste masina la stopuri, fiindca in mers motorul trage) dupa care incepe sa dea semne de revenire, acul turometrului osciland intre 1000 si 2000 de ture, iar masina avand un tremur din cauza variatiilor de turatie.

    Prectic cum se opreste masina la un stop, in loc sa scada turatia, la cca 7-800, ea creste la 2000.

    In afara de consumul crescut, "fenomenul" creeaza si o teama de o defectiune, care ar putea opri masina in trafic.

     

    Aspectul subiectiv, este ca masina am vandut-o unui prieten, cu asigurarea ca merge foarte bine, ceea ce era adevarat, iar dupa vrei 3 luni are aceasta problema.

     

    Multumesc daca stie cineva cauza si, eventual, remedierea.


  3. Multumesc celor care mi-au dat un sfat.

    Iata cum am rezolvat problema:

    Am desfacut aparatoarea de plastic de sub aripa stanga.

    Nu e nevoie sa desfaci decat chiplingul de jos de tot, piulitza de pe contra-aripa si vreo 3 chiplinguri.

    Apoi am scos racordul care duce lichidul la parbriz, am tras usor de motorasul-pompa, care este introdus in vasul cu lichid.

    Am detasat acest motoras, fara sa scot cablul electric si l-am scos in exteriorul rotii (nu a fost nevoie sa scot roata).

    La orificiul de aspiratie a lichidului din rezervor, unde este o mica situtza, era un fel de gel, care obstrua aspiratia lichidului, desi pompa functiona (se auzea, de alfel).

    Am curatat manual acel gel.

    Am atasat un furtunel din sistemul de spalare, la stuzul de refulare si am introdus pompa intr-un vas cu apa.

    Am actionat maneta de spalare si am vazut ca apa din vas este pompata afara, prin racord.

    Deci, intr-adevar, a fost vorba de o depunere la orificiul de aspiratie.

    Am montat totul la loc.

    Am golit total rezervorul de splare si l-am umplut cu apa, dupa care l-am golit prin pompare.

    Cu ocazia asta am aflat ca are cca. 3 l si daca nu il golesti niciodata, total, e posibil ca in cativa ani, sa se depuna ceva la fund.

    Eu asa am procedat, fiindca am completat mereu, fara a-l goli total, niciodata.


  4. Multam,

     

    Si eu am folosit numai lichid de spalare luat de la magazine.

    Voi incerca cu alcool mai intai, poate e vreo mazga.

    Apoi ma voi chinui sa umblu la motoras, sau sa vad daca nu e ceva infundat pe acolo, prin jur (acea sita), sau daca nu e ars.


  5. Revin cu precizari.

    Am suflat din spre stuturile pe unde iese lichidul de spalare si pare ceva infundat.

    Am creat suctiune :) ) din spre stuturi si nu am inatmpinat rezistena.

    Am suflat pe la gura rezervorului de lichid de spalare, pentru a vedea daca lichidul se scurge pe undeva pe sub masina, dar aerul nu se poate evacua, lichidul nu poate parasi rezervorul si nici nu se vede nici o sucurgere de lichid.

     

    Stie cineva, cel putin, unde este amplasat motorasul care pompeaza apa din rezervorul de lichid de spalare?

    (nu am la dispozitie o carte tehnica a masinii, ci doar una de intretinere)

     

    Multumesc.


  6. In plina deplasare, incepe sa ploua si constat ca, desi stergatoarele merg, lichidul nu mai este pompat.

    Caut la cutia cu sigurante, dar siguranta respectiva a motorului pentru lichidul de spalare, este intacta.

    Tubulatura este la locul ei, iar lichidul de spalare umple rezervorul respectiv.

     

    Ma gandesc ca poate motorasul s-o fi ars, dar nu stiu unde se afla amplasat.

    Poate stie cineva care poate fi cauza.

     

    Desi defectiunea pare poate minora, si nu te deranjeaza daca timpul este uscat, stiu ce am patit odata in aceeasi siutatie.

    Fiind ploaie, m-a stropit unul de pe senusul invers pe parbriz cu noroi si practic, dintr-odata, nu am mai vazut nimic, in plina viteza...

     

    Poate cineva stie sa ma ajute cu o sugestie, ce sa mai incerc, unde sa verific, ca sa nu incap pe mana "specialistilor".

     

    Multumesc.


  7. Mai sus am indicat un link unde sunt gazduite gratuit forumuri.

    Nu stiu, a trecut neobservat, sau nu se preteaza la ce se doreste pentru acest forum.

    Poate administratorii vor da un oarece raspuns.

    Iata o parte (luata cu "paste") din textul primei pagini a linkului respectiv:

     

     

    Ce este un forum??

    Un un loc al Internetului unde oricine poate să scrie si sa schimbe informatii.Oricine cu experientă minimala poate să deschidă Forum si să discute despre subiectul său preferat cu alti oameni cu aceleasi puncte comune. Acest este o comunitate! Deschizând un forum cu pe noi este GRATUIT LIBER shi USOR. Dvs puteti să conturati forumul prin panoul admin si NU sunteti nevoiti sa fiti un maiestru în HTML sau PHP!!!

     

    Ce este ro ?

    Este un site creat de autorii uneia dintre cele mai mari comunităti din reteaua de Internet Italian www.Raulken.it (mai mult de 70000 utilizatori, pin jur de 2 milioane de pagini văzute lunar si peste 100 membrii ai staff-ului) care si-ău pus experienta lor la un loc pentru a ajutor toti oameni sa construiasca l propriul lor forumu si propia lor comunitate fara să piarda timp si bani( totul este gratuit) pe server, domeniu si dezvoltarea software.

    Aici forumuri folosesc Phpbb Technology pe un server cu conexiunea 100de MB pe s, 4 Intel Xeon Cpus, Mysql Database, serverul Apache si Linux: Acesta ofera stabilitate , rapiditate si incredere. Toate informatiile suntprelucrate cu PHP prelucrând si au transmise compresate să sporească realizarile si să reducă costurile suportate de noi-www.forumup.com. Forumup creste în fiecare zi conform cu cererilor oamenilor sai.

     

    Ne puteti contacta vizitandHelp-Forum-ul

     

    Click aici pentru a crea un nou forum

     

    Caracteristici

     

    Nume la libera alegere.ForumUp.ro address

    Categorii, Forum sh discutii nemarginite

    Forumuri private si publice

    Un puternic motor de

    Sistem privat de mesaje

    Optimizat pentru cea mai buna

    Link vizibil doar pentru useri inregistrati

    Mail pentru toti useri inregistrati

    Many Teme si stiluri multe din care puteti il alege pe cel potrivit pentru forumul tau

    Sute de smileys pe care le poti folosi

    More 50 de limbi

    Aici avem lista comleta a caractristicilor...

    User Community Guide for start

    Un ajutor rapid si eficientpe Help-Forum 24-7-365 Click here ! Austria Australia Belgium Canada Brazil China Czech Republic Denmark France Germany Greece Hungary India Iran Italy Japan Lithuania Latvian México Netherlands New Zealand Poland Romania Russia Slovak Republic South Africa Spain Sweden Switzerland Turkey United Kingdom U.S.A. ForumUp.com ForumUp.eu ForumUp.info ForumUp.jobs ForumUp.mobi ForumUp.name ForumUp.net ForumUp.org ForumUp.tv


  8. Am intrat pe acest forum ieri si am citit problemele tehnice, rezumate in urmatoarea sinteza a lui Abram Burel

    In consecinta, mai zic ca problematica se "sparge" in... 3:

    1. Un anunt de contributie pentru strangerea de fonduri pe perioada de "criza"

    2. O discutie despre solutii tehnico-comerciale

    3. O discutie despre "statutul" clubului.

     

    Pot sa fac urmatoarele consideratii, in speranta ca va vor fi utile:

     

    1.Primul punct e in curs de rezolvare.

    Cred ca pentru cca. 3 luni e valabila solutia.

    2. Este necesara o forma de organizare legala, sub egida careia forumul se exite legal inregistrat. Sa se poata stange fonduri sub forma legala, din cotizatii si activiatati economice.

    Un SRL ar conduce la complicatiile deja evidentiate de mai multi, nu le mai repet.

    Ramane forma mult mai comoda din toate punctele de vedere, a unei asociatii non-profit.

    Am infiintat o asemenea organizatie si pot da detalii daca intereseaza.

    Pot afirma ca avantajele sunt: o inregistrate usoara, un capital mic de inregistrare (2 salaraii medii), un timp relativa mic de intrare in legalitate (cca. 2-3 saptamni de la depunera actelor la judecatorie) nu necesita avize multe (in functie de natura asociatiei), o contabilitate minima (in partida simpla), nu se fac raportari lunare(se depune un bilant odata pe an la circa financiara).

    Infiintarea necesita un PV de constituire a membrilor fondatori (minim 3 persoane), un statut, un sediu si dovada de depunere a patrimoniului.

    Inregistrarea se face la Judecatorie, nu exista nici o legatura cu Registrul Comertului.

    Actul care reglementeaza infiintarea asociatiilor estet Ordonanta nr. 26 din 30 ianuarie 2000.

     

    Inainte de inregistrare, trebuie sa se publice statutul, sa se faca cunoscuti membrii comitetului director, sa se faca un apel de inscriere pt membrii cotizanti.

    Ulterior se va fixa o cotizatie lunara acoperitoare.

    La sfarsitul anului, in caz ca se strang sume excedentare, se decide prin Adunare Generala, care va fi destinatia lor.

    Numai printr-o forma de acest gen se va vedea daca ideea acestui forum rezista la proba de foc a banilor, atat la infiintare, cat si mai tarziu, pe parcurs.

    Urmeza probabil o oarecare fluctuatie de membrii, unii plecand, ca nemaifiind interesati, altii inscriindu-se.

    Se pot obtine fonduri si din alte idei, care au fost deja expuse mai sus de altii.

     

    Sugerez ca forumul sa ramana deschis in prima etapa, macar, pentru oricine doreste sa citeasca, dar sa nu se poata loga decat daca este membru.

    In acest fel cine e ineresat sa obtina informatii specifice, va trebui sa se inscrie si sa cotizeze.

    In momentul cand nu mai cotizeaza, pierde dreptul de logare.

     

    3. Statutul trebuie sa contina elementele stipulate in Ordonata 26 citata mai sus, adaptate la specificul forumului, care devine o Asociatie.

     

    M-as bucur daca am reusit sa va fiu de folos cu ceva.

 

×
×
  • Create New...