Jump to content

alingociman

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About alingociman

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    iasi
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    kalos
  • An
    2005
  1. oameni buni...am ajuns la o concluzie clara...am avut un ghinion maxim si absolut tot ce am facut dupa aia a fost gresit: am semnat procesul verbal de la politie desi nu trebuia, am semnat procesul verbal de la pompieri in alb in ambulanta in timp ce mi se lua tensiunea pt ca asa mi-a zis si politia si pompieri ca se face, am dus masina la Gold&platin in curte in loc sa o aduc undeva unde sa pot face o expertiza inainte de a face ce vor ei al masina, nu am verificat nici macar daca se mai invirtea volanul si cred ca mai sint si altele si nu-mi dau seama de ele acuma...drept pt care nu mai am nimica de facut decit sa astept sa vad cu ce un cicat ma mai aleg de fapt cea mai mare greseala e ca am luat masina in leasing de la aceeasi firma care mi-a vinduto... singura chestie care o so fac totusi la urma o sa fie sa ma duc la un ziar local unde cunosc pe cineva sa dau si poze si sa povestesc si toata patania ca sa invete cit mai multa lume din greselile mele...in rest m-am resemnat o sa va zic si voua peste 2-3-4-5-x luni cind o sa se termine totul cu ce m-am ales si cit m-a costat folosirea unui kalos full option 20.000 km
  2. faza cu bagat cheia in contact si miscat volanul nu o stiu si mor de oftica ca nu am incercato... masina e la suceava la Gold&Platin si eu sint in iasi mai nasol e ca mi-a zis cineva ca marti cei de la Gold&platin suceava au bagat masina la tinichigerie...nu-s de ce...dar se pare ca au bagato acolo ((
  3. masina e in leasing...si marea problema ca firma de leasing apartine tot Gold&Platin care e si vinzatorul si nu e avariata...doar ca au bagat pompieri o ranga sa deschida capota ca sa stinga...in rest ...nici o avarie, nici o tabla indoita...doar cum arata dupa ce a ars cui naiba sa cer sa faca o expertiza?
  4. masina nu s-a rasturnat...s-a rotit fara sa loveasca nimica... stie cineva cit costa o asemea expertiza?
  5. am procesul verbal de la pompieri... spicuiesc... -sursa posibila de aprindere: scurt circuit electric -mijlocul care putea produce aprinderea: conductor electric -imprejurarea determinata: soc in urma unei coliziuni (nu a existat nici o coliziune...da na....) - dauna in proportie de 70% in valoare de 25.000 lei am fost la casco si au zis ca o sa analizeze dosarul si e posibil sa ceara ei o expertiza...si ca va dura ~ 2 luni
  6. na ca a aparut si in ziar...dar habar nu am de unde a scos fetita aia procentul ala si valoarea ) avind in vedere ca are numele meu si ca articolul e numai despre incendii ma gindesc ca o fi de la pompieri... http://www.obiectivdesuceava.ro/index.php?...l&ids=34076
  7. salut am reusit sa gasesc pe cineva care a fost chemat in service pt problemele semnalate cu cablurile la baterie(cum au fost chemate si masinile din USA) se pare ca omu a primit o scrisoare cu care s-a prezentat in service si care a trebuit sa o predea acolo...si singura lui dovada ca a fost acolo e caietul de service in care scrie "Lucrari service conform circulara"...atit si nimic mai mult cu toate astea e de ajuns, in caz ca va fi nevoie, numai ca nu ma reusit sa aflu excat daca e vb si de Kalos sau doar de AVEO... ideea cu ridicatul capotei inainte de a pleca la drum...nu-s daca poate fi pusa in aplicare aveam deja 400 km in acea zi...ma oprisem de vreo 5-6 ori...ultima oara la 30 km de accident... in rest...chiar ca e cafenea de acuma...iar eu am postat la probleme tehnice pt ca asta e conluzia la care am ajuns eu avind in vedere ca eu am fost soferul sper ca azi sa ajunga raportul pompierilor si o sa va tin la curent cu ce se mai intimpla...
  8. din acest forum: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=19832 reiese clar ca sint 2 persoane care m-ar putea ajuta: emil_bz si cu recicle_bin este cineva care ii cunoaste ca sa pot lua legatura mai rapid cu ei? le-am trimis mesaj dar unul nu a mai intrat de o sapt si altu de prin octombrie trecut... mersi
  9. maine am toate actele(lipseste procesul verbal de la pompieri) si de maine ma duc la ei pana maine am si avocat...
  10. am modificat ...probabil am completat gresit cind m-a inscris...
  11. de unde a aparut 2004 asta?am zis clar:masina am luato pe 1 iunie 2005 an unu = incepe in 2005 ...valoare asigurata 12.300(iunie2005-iunie2006) an doi = incepe in 2006...valoare asigurata 11.100(iunie 2006-iunie2007) an trei = incepe in 2007...valoare asigurata 9800(iunie2007 - iunie 2008) => masina era in anul 3 intrata de ce m-am rotit desi rotile erau drepte? am zis: cind am frinat...mi s-a dus fundul spre dreapta de ce s-a dus fundul spre dreapta? era un pic umed carosabilul si era si ceva pietris pe toata suprafata lui de ce s-a dus doar de fund si de ce s-a dus spre dreapta si nu spre stinga sau inainte? habar nu am ...la fel cum nu am habar de ce a ars si de ce s-a blocat volanul
  12. cum am reusit sa ma intorc?...... in momentul in care eram deja in curba si volanul era perfect drept pt ca nu se mai misca in nici o parte am frinat brusc...misina a fugit de spate si asta e declansat invirtirea in poze se vede clar cauciucurile drepte(exact asa cum erau inainte de a intra in curba pt ca pozita lor si a volanului nu s-a schimbat nici o clipa)
  13. in primul an valoarea asigurata era de 12.300(astea sint valorile de pe polita) pretul cip a fost de 7980
 

×
×
  • Create New...