Jump to content

RaduERD

Membru
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About RaduERD

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/19/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://forum.4tuning.ro/viewtopic.php?t=10628
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    RaduERD

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    B 22 E R D

Recent Profile Visitors

1876 profile views
  1. Bonus un set de amortizoare de fata intarite, de duritate medie, tinute pe masina 1 luna !
  2. RaduERD

    Cielo

    Niste poze profi facute de un prieten:
  3. Vand arcuri H&R -35/10 pt Nexia/Cielo. Pret fix: 100 euro. Noi sunt 250. Telefon: 0721.66.83.53 Poze cu ele montate pe masina:
  4. Am vazut acum cateva zile masina pe strada si nu are nici o legatura cu pozele, arata mult mai bine. E foarte suspecta asa neagra Bravo, good job!
  5. RaduERD

    Cielo

    Va multumesc tuturor pentru impresiile pozitive ! @madkat: Jantele sunt Schmidt Tuner Felgen (Germany), modelul Space. Mie imi plac foarte mult si nu mi se par de "nigger". Dar nu asta conteaza, fiecare e cu gusturile si parerile lui. Vezi ca ai PM!
  6. Pret nou: 200 lei Nici asa nu e nimeni interesat ?
  7. Vand toba finala inox BORLA pt Cielo, varianta sport cu diametru 50 mm. Toba are tips tot de la BORLA cu diametrul de iesire de 100 mm. Pret 250 lei. Toba este neatinsa, numai tipsul e 100 lei la PILOT. Telefon: 0721.66.83.53
  8. Cumpar urgent capota fata Tico. Telefon: 0721.66.83.53
  9. RaduERD

    Cielo

    Da, a fost al lui Marius, prietenul meu. Motorul nu era omologat iar masina s-a vandut cam de 2 luni cu motorul original pt. ca la 2.0 8V din pacate s-a rupt o biela si a iesit prin bloc.
  10. RaduERD

    Cielo

    Of, tre sa fie tot timpul cate un carcotas. Cand am scris distanta am pus semnul "~" (aproximativ) pt. ca nu am resetat jurnalierul ca sa tin evidenta exact. M-am uitat acum pe net si distanta intre Constanta si Bucuresti este de 225 km, deci 450 dus - intors, iar acolo ai fi facut 150. Deci 600 km mixt cu ~55 litrii de unde rezulta un consum mediu de 9,2%. Nu ti se pare plauzibil un 11 urban cu 8 extraurban? Datele date de producator pentru Calibra 2000 16V sunt: 10,4 urban, 5,7 la 90 km/h si 7,2 la 120 km/h. Calibra 16V are masa proprie 1250 KG, Cielo are 1025, acum cu motorul asta sa zicem 1050, deci tot are 200 de KG mai putin decat Calibra. Acum ti se mai pare ceva in neregula cu consumul?
  11. RaduERD

    Cielo

    Este cutia cu care a venit motorul din fabrica, respectiv F20 CR (CR insemnand Close Ratio)
  12. RaduERD

    Cielo

    @ALL: Va multumesc pentru aprecieri si urari !!! @Wolfman: M-am interesat de omologare, dar cu sperante mici ca voi rezolva ceva. Si am avut dreptate, s-ar putea omologa dar deoarece are putere mult mai mare fata de cel de serie necesita test dinamic la RAR. Nu imi fac probleme ca masina nu l-ar trece dar problema este ca pt acel test se platesc ~22 mil => motorul nu va fi trecut in acte, cel putin nu acum. @uskt2005, Emil Popescu: Cum a zis si c_french84 mai sus motorul este Opel 2.0 16V, cod motor C20XE, 110 kw - 150 hp. Viteza maxima este undeva in jur de 215 din cauza cutiei cu rapoarte scurte, insa pana la aceea viteza accelereaza liniar si repede. 0-100 nu am masurat ca nu am cu ce dar nu este prea conculdent deoarece am ceva probleme cu aderenta, este foarte brutala si rupe f repede aderenta in 1-a chiar si daca plec la 2000 ture, rupe aderenta si din mers de la 2500-3000 rpm. Cred ca ar fi undeva in jur de 7,5 sec. La consum ma asteptam sa nu consume mult dar sunt chiar si mai multumit. In oras daca merg normal, avand oricum reprize mult mai bune decat cu motorul de Cielo, imi consuma cat motorul de 75 de cai de Cielo adica 11-12%. Acest consum este obtinut si din faptul ca masina e usoara, cutia scurta, iar injectia secventiala e de-a dreptul fantastica si la raspunsul pedalei (ca la un motor cu carburatie) dar si din punctul de vedere al consumului. Spre exemplu: dus intors pana la mare (~500 km extraurban) cu viteza 140-150 si varfuri de 210, + inca 200 de km in Mamaia si Constanta cu un plin, adica 50 de litrii si aprox. 1,6 mil. @c_french84, B 78 N D Y: Momentan ramane asa, dar in cazul unui upgrade as prefera un compresor mecanic in locul turbinei din mai multe motive: cu compresor trage bine de jos de la 1000 ture din relanti, LAG mult mai mic decat turbo, fiabilitate mai buna etc. Bara de sus e OMP, iar cea de jos dintre bascule care nu se vede in poze e facuta de Ilie.
  13. RaduERD

    Cielo

    Deoarece topicul vechi mi-a fost sters pt. ca masina era de vanzare, am facut unul nou cu ultimul upgrade pe care masina l-a primit pentru ca nu mai este de vanzare:
 

×
×
  • Create New...