Jump to content

Passenger

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Passenger

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/13/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico SX
  • An
    1999
  1. Aduc stelele..:) La multi ani!

  2. Stimate domn, Referitor la postul meu "cel mai eronat dpdv tehnic" cu regret va informez ca, asa cum corect ati remarcat, nu sunt inginer si nici macar artist, sunt jurist. Imi permit, insa, sa va reamintesc ca acest forum este unul deschis si se adreseaza tuturor posesorilor de automobile Daewoo indiferent daca acestia detin titlul de doctor in motoare cu aprindere prin scanteie sau doar planteaza panselute si trandafiri. Prin urmare, tocmai erorile tehnice si necunoasterea motiveaza un amator sa incerce sa gaseasca raspunsuri prin intermediul unui forum iar nu nevoia de etalare a cunostintelor. In ceea ce priveste dilema dumneavoastra cu privire la receptarea corecta a explicatiilor furnizate, imi permit, din nou, abuzand de bunavointa dumneavoastra, sa va fac urmatoarea sugestie: Nu va grabiti sa oferiti un raspuns la o problema ridicata de un coleg forumist inainte de a citi cu atentie descrierea si natura problemelor si, mai ales, daca este vorba de o solicitare de raspuns sau doar de o informare cu privire la anumite aspecte considerata de cel care posteaza a fi utila si pentru altii. Acum, la obiect: 1. ruperea cablului prelungitor si posibilitatea (plus metoda) de accesare a surubului de reglaj in aceste conditii era doar o informare pentru cei speriati de faptul ca acel prelungitor se gaseste cam greu pe piata; 2. apelarea la numarul de ture al surubului de amestec (combinata cu urechea de artist ciulita la rotunjimile sonore ale motorului ) este singura metoda de indrumare in lipsa unui carbotester. Indicarea numarului de ture, zic eu, ca e utila pentru cineva care a zapacit amestecul de tot (cel putin pana ajunge la un service pentru un reglaj "stiintific"); 3. problema cantitatii de benzina aspirata in functie de insurubarea/desurubarea surubului de amestec. Daca ati fi citit cu atentie, ati fi observat ca am expus, in a doua varianta, acelasi principiu, neavand nevoie decat de o confirmare, care, iarasi daca ati fi citit cu atentie, venise deja din partea colegului giony. 4. Relativ la carburator si rolul lui de centru al universului consumului de benzina. Inchipuiti-va ca m-a dus mintea sa verific, in prealabil, avansul, bujiile, fisele, cursa socului automat etc. inainte de a-mi baga nasul in carburator In concluzie, ca sa va raspund cu aceasi moneda, raspunsul dumneavoastra, contine cele mai multe comentarii inutile, din cate am citit. Si dumneavoastra ati fost incepator, remember? Va dau totusi satisfactie informandu-va ca am identificat cauza consumului mare si anume prostia celui care-l calculeaza, adica eu! Mai exact, in calculele mele m-am raportat doar la relatia benzina/nr. Km. uitand de factorul TIMP! Intr-un trafic infernal, bara la bara, cu inaintari de cate 1 metru pe minut, motorul arde benzina fara sa faca kilometri... si asta nu se schimba indiferent de ce si cate reglaje faci pe sub capota I rest my case!
  3. Salutare si multumiri tuturor forumistilor pentru sfaturi si idei de la un newbie! Zilele astea m-am decis sa ma joc si eu cu surubul de amestec dupa metoda "Pedala" dat fiind consumul de 10% in oras pe care-l inregistreaza ticalosul meu. Problema nr. 1: Incercand sa insurubez la maxim surubul cu pricina am rupt cablul prelungitor care era foarte ruginit. Prin urmare, mare atentie! Dupa ceva alergatura si multe explicatii pe la doamnele vanzatoare de la magazinele de piese auto am gasit celebrul "surub cu prelungitor" la magazinul Daewoo Radacini de la Gara (vis a vis de Hotel IBIS). In imagine surubul buclucas. Problema nr. 2: Al doilea surub buclucas! Cel cu care se prinde prelungitorul surubului de amestec de corpul carburatorului. Intepenit pe veci! Nu a cedat nici la spray degripant, nici la 3 tipuri de surubelnite, nici la rugaminti... la nimic! Prin urmare am lasat-o moarta cu schimbatul. Capatul surubului cui care intra in carburator se poate roti foarte usor cu un cap tubular de 5,5mm din trusa de scule de la Carrefour chiar mai bine decat mizeria de cablu prelungitor care nu-ti da nici un control asupra numarului de ture ale surubului (datorita flexibilitatii cablului). Problema nr. 3: Numarul de ture! La Daciile vechi si la alte carburatoare gasite pe net, reglarea amestecului se face prin insurubarea la maxim a surubului de amestec si desurubarea acestuia cu 2,5 ture, punct de la care se incepe reglajul pana la obtinerea amestecului optim (turatia cea mai inalta). Turatia cea mai inalta se obtine surubarind intr-o plaja de 0,5 - 1 ture. In cazul meu, insa, am obtinut turatia cea mai inalta abia dupa 2 - 2,5 ture (deci aproape 5 de la punctul de insurubare maxima) ceea ce mi se pare cam mult. Mi s-a spus ca acest lucru s-ar putea datora obturatiilor cu mizerie din carburator. Am curatat cu carbcleaner spray si nr. de ture e acelasi. Motorul insa merge excelent, trage bine, nu merge in suturi, se invarte rotund... Astept sa vad acum si consumul desi, repet, ma cam ingrijoreaza nr. mare de ture desurubate ale surubului de amestec. Prin urmare, 1. Desurubarea surubului de amestec saraceste amestecul sau invers? Insurubat la maxim motorul merge inecat de unde deduc ca acesta este punctul in care intra cea mai mare cantitate de benzina. Viceversa, prin desurubare, scade cantitatea de benzina livrata si deci si consumul? Sau 2. insurubare maxima = cantitate mica de aer => benzina aspirata mai putina (consum mic) desurubare = cantitate mare de aer => benzina aspirata mai multa (consum mare) Inclin catre a doua varianta ceea ce ma face sa ma astept la un consum chiar mai mare de 10%
 

×
×
  • Create New...