Jump to content

baiatu

Membru
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About baiatu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2007
  1. Acum observ ca esti din Craiova, probabil acolo oamenii sunt mai eleganti. Nici eu n-am afirmat ca cei de la Radacini Bucuresti sunt antipatici, ci doar tipul cu care am interactionat eu, si care mi-a vandut cealalta masina acum 3 ani. Acum se pare ca s-a plictisit de munca de acolo! (presupun...) Iar cu stabilitatea, e adevarat ca m-am exprimat gresit, am facut comparatie intre masina mea Aveo Sedan 2007 si cea pe care i-am cumparat-o neveste-mii. Iar Sparkul 2010 nu cred e mai stabil ca Aveo, e mai inalt, mai mic, cu roti mai mici si mai subtiri... (asta desigur e alta presupunere...) Voi mai pune impresii dupa ce voi merge cu unul. ... iar daca vrei sa-mi comunici ca ...poate conduc prost... de aceea n-are Aveo stabilitate... (s-a lamurim si pe asta!) ...am condus la fel de prost si cealalata masina... ...si aia are stabilitate! (ma refer la curbe luate mai in viteza) Si este o masina fara control de stabilitate, n-are decat abs-standard acum (n-am avut bani pentru mai mult). Scuze pentru off-topic, n-am rezistat... nu mai fac...
  2. Da, m-am jucat eu si cu volanul si cu scaunul, dar m-a enervat tipul de acolo, si n-am mai stat sa deslusesc problema! Este posibil, cum spunea cineva mai sus ...sa fie o problema de reglaj ...dar asta nu-mi schimba impresia. Plecand de acolo, am luat-o pe nevasta-mea (masina era pentru ea), am fost la Fiat, Peugeot, Seat ...M-am urcat si eu in toate, tocmai de aceea am ramas cu o impresie nu tocmai favorabila despre pozitia in Spark 2010. Iar cum spuneam, tipul de la Radacini era suparat pe viata, asa ca am luat pana la urma alta masina. Nu-i fac reclama pe forumul asta, dar are alta stabilitate la curbe si o cutie de viteze mult mai manevrabila, nu agata deloc, special pentru tipe. Asta e, fiecare masina cu plusuri si minusuri. Daca gasesc vreun prieten cu Spark 2010, fac o plimbare pentru a ma lamuri pe deplin, poate-mi schimb impresia. Cei care o vand, dupa cum spuneam... n-au nici o treaba, trebuie sa te milogesti de ei... au avut o atitudine superioara, tipic mioritica!
  3. Pe internet am ,,vazut,, masina de anul trecut, cand i-au facut o prezentare foarte favorabila ... m-am hotarat pe loc sa fie a doua chevy din familie ... am fost la Radacini sa o vad ...acolo am dat de tipul care mi-a vandut cealalta masina ...de data asta era extrem de plictisit ...am fost de vreo 3 ori... omul era ocupat, fara vlaga... dar sa vorbim despre masina ...m-am urcat in ea, nu ajungeam la pedale (am 1.80), am tras scaunul in fata, era ok cu pedalele. Plasticul din care este facut afisajul ala cu leduri e ceva argintiu, de jucarii ieftine chinezesti... Cand sa cobor din masina, n-am reusit decat tragand scaunul in spate. Asta e o chestie foarte ciudata... cel care a proiectat-o avea 1.50. Atunci cum ajungea la pedale... Mentionez ca sunt fan Chevrolet, am un Aveo, asta ca sa nu ma acuzati de rea intentie. Am fost si cu un prieten care a avut aceeasi problema cu accesul in masina. Si e mic si gras, adica inversul meu. Datorita tipului plictisit de la dealer am renuntat la drive test, si de aceea ...mi-am cumparat alta marca de masina pentru nevasta-mea. (Radacini Bucuresti, Bd. Timisoara) Va atasez 2 foto pentru a demonstra vizitele la Radacini, asta pentru carcotasi... si cred ca pe langa tot ce am afirmat mai sus, masina este prea inalta pentru clasa ei!
  4. mersi, am sa ma duc prin feruarie la revizie, daca totul e ok pana atunci, am sa le cer sa se uite si la asta!
  5. Salut, eu am o alta problema, cand virez dreapta, cu rotzile bracate la maxim, ies de undeva dintr-o parcare, viteza mica, se aude o troncaneala pe partea stanga, cum se auzea pe vremuri la planetara de Dacie... am sa incerc sa vad daca invers se aude ceva... ce poate fi? mersi!
  6. Sigla nu a patit nimic, mi-au luat-o bagand surubelnita sub ea, este vorba de cea de pe portbagaj. Acolo a sarit vopseaua de la surubelnita jigodiei. Scuze pentru cuvintele ,,hotarate,, dar mi-am gasit masina de 2 ori lovita in parcare pe fatza, zgariata de unu care cara fiare (pe spate langa capacul de benzina), sigla de pe spate smulsa cum spuneam, plus un tip care m-a lovit in spate. Asta a fost singura data cand am reparat-o pe rca-ul lui, pentru toate celelalte, n-am gasit pe nimeni, am facut-o pe casco...pe banii mei! Scuze pentru off topic, repet: o Romanie de mitocani, hotzi si smecheri...
  7. Mi-au furat-o si mie, de pe portbagaj, o tzara de jigodii, nu s-a ieftinit de loc, am dat pe ea, 130 ron, am lipit-o singur in locul celeilalte. L-am intrebat pe unul de la service daca imi repara si mie unde a bagat ,,zdreantza,, surubelnita cand mi-a smuls-o de pe pe masina, si ala ce credetzi, cica nu se poate, ,,se da jos capota portbagajului, se curata, vopseste, costa aprox. 800 ron!???!!!. Am pus-o fara sa mai repar nimic, nu se vede...ROMANIA
  8. Salut! Eu cred ca am alta problema, cand incerc sa ,,bag“ a 1-a, sau a 3-a, maneta se,,loveste“ parca de ceva, ,,agatza“ cum am vazut ca spun unii. Mentionez ca este Aveo 1,4 94 cai, 2007. Problema asta a avut-o tot timpul, dar eu invatat cu Dacia mea veche nu mi s-a parut ceva deranjant... Dar intre timp am mers cu un Peugeot, Megane, chiar si un Logan m-a enervat. Nu-mi dadeam seama in ce viteza bagam, asa mergea de lin... Cu alt Aveo nu am mai mers... Oare asta e o problema generala la Aveo, sau doar al meu face figuri. Prin oras, ..agatat-ul“ asta este foarte enervant Trebuie sa ma duc la revizie, de aceea va intreb, sa pun acolo problema...sau nu! Mersi mult! ...masina are 6000km.
  9. Tot Gold&Platin Bucuresti! Daca sunteti ,,sado-maso“ mergeti acolo! Au un tip la Receptie Service care te priveste ca pe un vierme care iese din marul lui, ai cu adevarat senzatii tari. Il cheama Horia! Am avut ghinionul sa-l cunosc! La ei pentru orice zgarietura astepti vreo saptamana. Tipul de la receptie Service nu raspunde la telefon (cel pomenit mai sus). Ca sa dati de el, trebuie sa sunati la telefoanele fixe ale firmei, unde o tipa incearca de obicei sa spuna: in mod sigur e in Service si nu are telefonul la el, sau invers! Alta chestie: sa va uitati la kilometraj cand plecati. Masina mea era acolo pentru o zgârietura, dar cand am luat-o avea 10km in plus!?? Curgea apa de pe ea, adica insemna ca au udat-o! Dar... inauntru bancheta din spate plina de noroi, covorasele din fata la fel, pe cel de la sofer aveam si ceva mirositor, lasat bonus, probabil omul care a facut cei 10 km cu masina mea a calcat şi el in ceva ,,noroc“! P.S. Altceva... Nu va duceti sa luati masina de acolo dupa-amiaza, e circulatia blocata in zona, plecati in vreo doua ore de acolo, asta daca nu va bate vreun nervos, care n-are loc de masina dvs. Asta a facut ca cei de la Service-ul G&P sa scape de explicatiile pe care am vrut sa le cer pentru plimbarea aceea de 10 km! (am plecat, am observat kilometrajul dupa ce am intrat in haosul din Pipera, n-am putut intoarce!) ...mergeti acolo doar pentru senzatii tari, masina duceti-o in alta parte!
  10. Haios, dar chiar se intampla! La mine nu se deschide stanga spate, asta tot de cand s-a facut frig, am tras „putin“ de parghie sus-jos... surpriza, dupa asta portiera ramanea deschisa, nu mai cobora cat trebuie. Dupa alte socuri, a ramas la fel ca inainte, nu se deschide decat manual. N-are rost sa incercati asta!
  11. Uita-te si aici! ...cred ca pretul e undeva tot pe la 180 ron! http://www.autoproiasi.ro/huse_Chevrolet_Aveo.html
  12. Nu sunt convins 100% ca au fost dungile albe, dar poate am fost „prea ingrozit“ si mi-a scapat..., interesant ca nici cei din Service nu mi-au „bagat“ explicatia asta, nici cel cu platforma..., oricum trebuie sa-ti multumesc, si sa fac cinste virtual , m-ai mai linistit!
  13. Plec pe A2 peste 2 saptamani... am sa fac si „experimentul“ propus de dvs., dar sunt sigur ca n-are legatura cu banda alba, am sa va spun cum a decurs totul. Nu sunt un tip cu fitze, daca am facut o tampenie, voi recunoaste! ...oricum astept si alte pareri pana atunci!
  14. Zgomotul parea ca vine de undeva de sub masina, de aceea am crezut ca e de la cutie, asta a fost prima impresie. Dupa cum am mai spus facea asa de urat, incat atunci cand am oprit, lasand masina sa „curga“ scoasa din viteza, am exclus cutia si m-am gandit la ABS. Ducea cumva cu zgomotul acela de la „intrarea“ ABS-ului, dar la bord nu era aprins nimic. Motorul parea ok, am pus mana pe jenti, invatat de la Dacie..., nu erau incinse, n-am gasit nimic, dar nu am avut curajul sa plec mai departe, m-am gandit ca daca se farama ceva, cei de la Service vor da vina pe mine pentru „cascadorii“ cu masina defecta, si nu am bani sa ma judec cu ei! Daca totusi voi descoperi ce a fost, promit sa va anuntz, poate foloseste altora.
  15. Climatizarea a fost pornita..., iar poanta cu dungile e chiar tare, si culmea...mai ma intrebat cineva asta , desi am fost super nervos, amarat, faramat..., nu am facut asa o chestie de Mr Bean ! S-a intamplat pe A2, deoarece a fost prima data cand am scos masina din Bucuresti, n-am avut timp s-o plimb pe altundeva..., oricum buna poanta cu dungile de pe margine!
 

×
×
  • Create New...