Jump to content

chipiko

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About chipiko

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/05/1967

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    chipiko67

Profile Information

  • Location
    Bacau
  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  1. Buna seara! Parerile sunt impartite vad unul zice varta altul bosch eu zic DELKOR. Va spun si de ce, am matizul din 2003 si bateria tot de atunci in mai ar face 9 anisori si nu mai vrea sa imi dea curent de o pornire. Acum spuneti-mi unde gasesc baterie DELKOR?
  2. Salutare tuturor! Am ramas fara curent la bricheta si aparatul de radio, desfac contactul(dupa ce am controlat sigurantele) si gasesc la partea electrica o lamela rupta, am incercat cu cositor dar mai mult de 2 zile nu a rezistat. Atunci am cumparat din targ un fel de papuc care prinde 2 fire si face punte intre ele. Curent am pe bricheta si apartat dar este tot timpul, adica si dupa ce scot cheia din contact. Acum totul e bine, dar nu stiu daca am procedat corect!
  3. Salut! Multumesc tuturor pentur sfaturi si in mod deosebit tie ToPser(cheie inelara dreapta am folosit),PROBLEMA REZOLVATA.Am montat 2 aerisituare SH,(noi nu exista in Bacau poate stie cineva unde se gasec)de la o punte de spate.Curatate bine tinute in diluat o zi si inca una in lichid de frana.Precizez ca cele de pe masina erau:unul cu ceva urme de rugina sincer nu pot sa-mi dau seama cum si celalalt nu pasuia bine.Problema care trebuie avuta in vederea tuturor celor ce vor sa-si intretina masina singurei, nu trebuie strans aerisitorul cum se strangea la dacie, doar asa putin fara sa curga(normal)si totul va fi OK.Inca un lucru important pentru toti cei care au caseta de directie fara servo,in momentul cand incepe sa zdrangane pe mici denivelari nu va luati dupa toti meseriasi ca trebuie schimbata caseta.Problema o rezolvati singuri si anume:masina trasa pe un canal de vizita nu pe elevator cineva va misca usor de volanul stg. dr.(sotia),iar tu in canal strangi surubul patrat din plastic pana dispare zgomotul.Explicatia mea ar fi ca, acel arc se mai inmoaie(gropite sunt destule)si atunci apare acel zgomot la denivelari mici. Bafat tuturor si SARBTORI FERICITE!
  4. Nu, nu le-am schimbat intre ele ca nu aveam cum,deoarece pe fiecare aerisitor in parte puneam furtun de perfuzie care era tinut intr-o sticla de jumatate.Am 2 aerisitoare sh de la o punte si am sa le montez maine.Dar in principiu am sa curat cu o piatra fina capul aerisitorul.Te tin la curent cu tot ceea am sa fac.Multumesc pentru sfata. Topset, exista posibilitatea sa fi stricat scaunul etrierului din cauza ca am strans prea tare?
  5. Cei drept nu numai la Daewoo se schimba lichidul la 2 ani,am impresia ca la toate autoturismele e aceea-si politica.Daca nu stiam cu ce se mananca mecanica si m-a apucam de masinuta asa sa ma aflu in treaba,atunci tot ce ai scris ar fi fost corect si de luat in seama.Nu este prima masina la care lucrez si sunt convins nici ultima,dar chestia CA AM SCHIMBAT LICHIDUL DE FRANA LA 6 ANI 1/2,ma dispera,toata lumea comenteaza aceasta perioada lunga de timp in care nu am schimbat acel lighid (la saraca dacie am umblat la lichid pe la 7 ani(cred)dar nu schimbat doar completat si era lichid romanesc, se intepenise un pistonas de spate).Ce legatura are una cu cealalta,lichidul cu aerisitorul? Nu are nici o legatura,daca este cineva care are cunostinte de mecanica sa imi "demonstreze" ca din cauza asta aerisitoarele de pe fata lacrimeaza,in timp ce alea de pe spate nu. Sunt dispus sa recunosc ca am gresit.Mai spunea cineva ca a prins aerisitorul putina mizerie,mama ei de mizerie da chiar la amundoua etrierele? O varianta ar fi sa nu calce aerisitorul bine pe scaunul etrierului,dar asta am sa va spun maine seara dupa ce am sa termin de lucru.
  6. Nu vreau sa par blonda dar ce este ala plug bleder?
  7. Nu stiu daca conteaza faptul ca am schimbat lichidul la 6 ani 1/2 mai rezista inca 2 ani fara probleme.La carte scrie ca la 2 ani trebuie schimbat,dar depinde foarte mult si de modul cum s-a circulat.Eu nu prea am folosit frana in conditii extreme ,am franat normal fara probleme si evenimente deosebite.Lacrimeaza pe langa filet nu pe gaurica de la aerisitor.Am pus varianta cu caltul gandindu- ma ca banda aceea alba care se pune la instalatie poate fii macinata de lichid.Da ai dreptate aliminiu sau fonta este materialul din care se confetioneaza etrierele.
  8. Tomis am pus in balanta si aceasta situatie, drept urmare am desfacut aerisitoarele am curatat cat s-a putut cu o carpa curata si am montat la loc,dar acela-si fenomen. Dar vin sa te intreb au prins ceva mizerie doar etrierele? Si culmea fatalitatii chiar amdoua. Pistonasele de spate ce au de ce nu au prins? Si apropo din cate stiu eu si cred ca stiu bine etrierele nu sunt din metal doare aerisitoarele, sau ma insel? Cum am golit:un coleg turna in vas lichid nou iar eu cu un furtunas de perfuzie la fiecare roate in parte pana se vedea pe furtunas un lichid mai curat si mai deschis la culoare.
  9. Salut tuturor, am o problema cu etrierele de fata, de fapt cu aerisitoarele. Cam asa incepe problema pe care o am, dupa 6 si1/2 am decis sa schimb lichidul de frana toate bune si frumoase schimbat , fran beton,a doua zi decid sa vad daca e totul bine asa ca ridic masinautza pe elevator si surpriza etrierele de fapt pe la aerisitoare lacrimeaza spatele e perfect curat ca lacrima dar fata lacrimeaza frana este foarte buna, nu am aer pe instalatie, am strans aerisitorul cat am putut, nu mai merge, filetul nu este stricat dar totusi lacrimeaza. Am pus si putin calt pe filet dar nasol tare curge nu lacrimeaza. Vreau un sfat sau poate a mai avut cineva o astfel de problema. Multumesc anticipat!
  10. Stiu cum se zice si in popor, dar daca crezi ca mai exista si alta bucsa in caseta de directie de la matiz, te rog sa-mi explici unde se gaseste? Ma refer la coloana de directi strict.
  11. Scuze, dar poate trebuia sa zic ca am si matiz? Nu seamana de nici un fel cu caseta pe care o am eu si mai ales cu bucsa aceea pe care a montato respectivul.
  12. Salut! Ma intereseaza si pe mine daca a schimbat careva bucsa din caseta de directie, mai precis daca a vazut cum se schimba. Eu am schimbat-o ieri singur ( ma pricep putin) am reusit sa scot bucsa veche cu un spit si o surubelnita, problema a fost ca nu se scoate decat siguranta, restul nu merge scos din caseta asa ca am bagat bucsa noua presata cu o teaca (facuta la strung dupa diametru exterior si interior al bucsei). Problema este ca nu prea sunt multumit a-si fi vrut sa intre ceva mai usor. De aceea vin cu aceasta intrebare poate exista alta modalitate sa chiar asa se monteaza. Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
 

×
×
  • Create New...