Jump to content

cristian_ciubotariu

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About cristian_ciubotariu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II
  • An
    2003
  1. Nu stiu codurile de eroare insa ei cu siguranta le-au citit.
  2. Am probleme cu o Epica cumparata in octombrie 2009. Are 14000 de km si zilele trecute mi s-au aprins simultat becurile ABS si ESP(cel cu cheia langa el). Ba s-au aprins ba s-au stins de-a lungul a 500 km. Am fost la Gold & Platin insa nu s-au murdarit pe maini. De regula se mai curata senzorii. Au verificat pe calculator au facut o testare la drum si nu au o explicatie logica. Asa ca m-au programat pentru schimbarea modulului Abs cu tot tacamul (cabluri etc) Problema e ca nu am incredere in service-ul romanesc, si nu as vrea sa se apuce deja de schimbat piese la ea daca nu e cazul. Am si un Iveco Daily din 2008 si se mai aprindea ABS-ul la el, iar soferul a spalat cu turbojetul rotile si s-a stins martorul. Am incercat si eu, insa de atunci se aprinde doar dimineata in timpul primei curse. Dupa aceea se stinge si ramane stins toata ziua. Astept parerile voastre
  3. Vand Nubira II, SX : - an fabricatie 2003 - 128000 km Dotari suplimentare fata de cele de serie si reparatii efectuate: - instalatie GPL Tomasetto + Stag 200 cu rezervor toroidal - senzori de parcare spate - MP3 Player + 4 boxe Sony - kit distributie schimbat la 60000 si la 120000 - amortizoare schimbate la 100000 - pompa de benzina schimbata la 120000 Masina nu are nici o problema mecanica, a fost tinuta din scurt. Vopseaua este originala insa este zgariata in mai multe locuri Se accepta orice test sau verificare la mecanic in Iasi. Pret 4000 EUR Tel 0766.305555
  4. Salut din nou, In primul rand va multumesc pentru raspunsuri. Sa va povestesc cum am rezolvat-o. Cand am ajuns, primul lucru, am avut grija sa decuplez alarma. Totusi nu s-a rezolvat. Cand puneam contactul se stingeau toate becurile din bord si nici macar nu incerca sa invarta electromotorul. Se auzea de sub capota doar clampanitul releului pompei de benzina. Cat o chinuiam asa, s-a oprit langa mine un prieten mult mai in varsta, ce acondus toata viata Iveco. A ascultat povestea mea si mi-a zis. "Da-o in colo de alarma ca nu ma pricep la ea, insa daca iti clampane releul la pompa inseamna cu nu ai destul curent. Ti-a murit bateria." Eu zic: "Bine ma nene dar uite daca o las cu contactul pe accesorii am curent, se aprin becurile in bord si chiar pot da CD-ul la maxim. Am bateria buna. Fii serios." La care el incheie transant: "Fii serios, cat consuma CD-ul, o nimica toata. Consumul mare e cand pui contactul. Trage o masina langa ea si o pornesti in 2 minute cu fisele legate in paralel la bateria cealalta" Zis si facut. Nu mi-a venit a crede. In doua minute. A pornit la sfert. Am mai lasat-o vreo 10 minute sa se incarce si am oprit-o. Cand sa o pornesc din nou:Surpriza. Nu a mai vrut. Am crezut ca murise bateria , insa nu era asa. Am descoperit ca fisa de la borna cu + se slabise si acumulase calamina. Am curatat-o si a pornit la sfert. Am cuplat alarma, Gpl-ul si totul e ok. Am scapat super ieftin. Efectiv o prostie, o neglijenta. Eram sigur ca e un scurt circuit sau ca s-a stricat alarma. Sper sa ajute pe cineva patania mea. Multumesc inca o data pentru sfaturi
  5. Salut, Am si eu o problema cu Nubira mea. E din 2003 insa nu am avut probleme cu ea pana acum. Despre ce e vorba. Cred ca are un scurt circuit sau altceva pe partea electrica. Mi-ar fi de folos vreun sfat din partea cuiva care a trecut prin asa ceva. Cum a inceput: Acu 2 zile, cand am urcat in ea si am pus contactul a inceput inchiderea centralizata sa se inchda si sa se deschida la foc automat. Facea ca o mitraliera. Ciudat e ca daca puneam piciorul pe frana se oprea. Cum il ridicam clampanea din nou intruna. Mentionez ca inchiderea e legata la alarma si e setata sa inchida usile la pornire. Am scos cheile si tot nimic. Ma uitam la ea si nu stiam ce sa ii fac. Am oprit-o in final tot apasand pe frana si punand contactul. In tot timpul asta daca incercam sa pornesc nici nu misca electromotorul. Parca ii era taiat curentul de tot A doua zi am patit la fel insa am scos siguranta de la GPL si coincidenta sau nu a fost ok. Intre timp am tot mers cu ea am oprit si pornit de mai bine de zece ori si a fost ok. Astazi nu am avut noroc. A inceput sa faca la fel. Am scos siguranta la alarma si am reusit sa opresc inchiderea din cantecul ei de mitraliera. Acum pe accesorii totul pare ok, este curent, pot aprinde farurile, CD-ul etc. Insa pe contact se opresc toate, si incepe sa clampane un releu sub capota. Am deschis panoul de sigurante si am pus mana pe toate relele. Clampanea cel de la pompa de injectie. L-am scos si am lasat-o asa ca se lasase seara si oricum nu stiam ce sa ii fac Daca aveti sugestii as fi tare bucuros sa nu ajung in service cu ea. Multumesc anticipat
  6. Tocmai mi-am instalat GPL Tomaseto STAG 200 cu rezervor toroidal pe Nubira2, 2003, 60000km la General PC in Iasi. As vrea sa dati voi note sau sa comentati urmatoarele: -o urma de circa 1 cm in jurul supapei de alimentare de pe caroserie -rezervor fixat cu spuma poliuretanica -zgomot constant, ca de diesel cand merge pe GPL -zgomot temporar de vibratie in special la relanti -nu imi mai functioneaza CD-Playerul, nu are alimentare, iar ei pretind ca nu s-au atins de nimic -si cel mai important, parca simt scapari de GPL in habitaclu. A mai trecut cineva prin asa ceva, ce e de facut?
  7. Ovi_jer, am fost la atelierul de care vorbea anderib, iar mecanicul mi-a recomandat Tomasetto cu STAG-200. Acum il are la 3100 RON iar de la 1 febr are discount 700 RON, deci va fi 2400 RON. Cand l-am intrebat de marini cu stag 100 mi-a spus ca nu imi recomanda deoarece este semisecventiala. A vorbit chiar de rau despre o firma de la Botosani care le-ar monta cu numai 1700 RON. Cica omologarea ar fi cam trasa de par. Te rog sa ma lamuresti, deoarece daca amandoua isi fac la fel de bine treaba iar conusmurile sunt la fel, atunci se merita cu siguranta sa merg la Botosani. Mie cei de la Botosani mi s-au parut ok. De ex: daca cei din Iasi nu au stiut (cu masina in fata) daca NubiraII din 2003 are EURO3 , cei de la Botosani (prin telefon) m-au intrebat de tipul galeriei, plastic sau metal, si apoi tipul motorului din Certificatul de Inmatriculare. Astia din Iasi nici nu s-au uitat la galerie (sau poate au vazut-o cu coada ochiului). Nu mai stiu pe mana carora sa ma dau. Astept recomandari
  8. ovi_jer, inteleg confuzia facuta de andreib, cu stag 100 la tomasetto, insa din exerienta ta, care e solutia optima pentru Nubira II? sa inteleg ca tomasetto cu stag 2 De asemenea ce parere ai despre rezervorul toroidal? E fiabil? De regula se plateşte în plus pt el?
  9. Ma intereseaza si pe mine o firma unde sa-mi instalez GPL pe Nubira II, an fabr.2003. Am umblat pe la vreo 3 firme prin Iasi, si chiar daca erau autorizati RAR, nu prea inspirau mare incredere (de exemplu unii mi-au propus sa faca o adaptare cu clapeta la filtrul de aer pentru rateuri, altii nu au putut recomanda nici un tip de instalatie, spunandu-mi ca nu depinde decat de bugetul si preferintele mele). In concluzie , chiar daca voi fi nevoit sa ma deplasez in alt judet, va rog sa-mi recomandati si mie firma cu reputatie buna si mai ales confirmata in timp.
 

×
×
  • Create New...