Jump to content

giony

Membru
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

About giony

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    iasi
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2006

Recent Profile Visitors

1807 profile views
  1. Chevrolet Aveo 1400 cm3 -16 valve - 94 CP – 98200 km la bord Consum(benzina) 5,5%extraurban , 7-8% urban Cumparata de mine,de noua,Gold&Platin Galati,la 12 decembrie 2006 Pret de vanzare 5500 euro negociabil(se negociaza,se negociaza) Pentru cumparare la pretul afisat(se poate totusi negocia)se ofera cadou un laptop HP 620 Laptop HP Compaq 620 cu procesor Intel® Celeron® Dual-Core T3100 1.9GHz, 2GB, 320GB, Linux, Gri + Geanta HP cadou – nou,sigilat,neatins. Culoare rosu metalizat Jante aliaj ( nu sant strambe,directia merge pur si simplu perfect la orice viteza) ABS Geamuri electrice 4 cu blocare speciala la sofer Oglinzi reglabil electric si incalzite Faruri Xenon – alb perfect,putere foarte mare Faruri de ceata Volan piele,comenzi audio pe volan Inchidere centralizata cu telecomanda la cheie( si ptr deschidere portbagaj) Scaune fata reglabile,spatar spate 60/40% pliabil Oglinda heliomata cu ecran LCD 7 inch(2 intrari video-una e ocupata cu camera video spate,una libera) Camera video speciala ptr mers cu spatele(se poate aprecia la cm distanta de parcare) GPS MIO montat pe bord(harti full Europa,aparat foto,video,video player,MP3,card 2G cadou,etc) Cauciucurile de vara cca 40% bune Cauciucuri Dunlop Winter cca 50% bune Ornamente crom interior,exterior Ornamente carbon interior,exterior(imitatie) Schimbator si maneta frana de mana in piele Cotiera fata,suport termos cafea intre scaune + termos inox special cadou Sistem audio cu radio,MP3 si 6 difuzoare(se aud super) Suport pahare,bidonase 0,5 litri,support ochelari Presuri 4 buc-huse scaune usor de scuturat si spalat,un pres mocheta portbagaj si unul de umezeala Airbaguri 4 buc + blocare fata dreapta Spray ptr dat super luciu ptr exterior - cauciucuri si plastic,nu ataca deloc suprafetele, ptr 1 an Centuri 5 pretensionate,isofix ptr scaun copii Climatronic(la rece ingheata instantaneu,la cald stai in tricou iarna) Izolatie antifonica toata masina(Dynamat-cel mai bun,cel mai scump-special in 2-3-4 straturi-1200 euro) Trusa schimbat roata (originale inclusiv cric hydraulic) Trusa de prim ajutor + stingator cu indicator presiune,reincarcabil Consumabile de schimb la vanzare(filtre,ulei,placute frana) Masina merge ca si noua-facem proba cum doriti(eu o am de noua si merge exact ca la cumparare) Nu a avut vreo interventie la motor Bujii (consumabile,intre altele) schimbate la fiecare 15000 km – ardere completa, nu tremura deloc Aspirator 12V , parbriz fata tratat ptr apa + solutie ptr tratat ptr 1 an (se da de 2-3 ori/an) Detector de radar Cobra Portbagaj cupola cu ventuze(nemtesc,4buc/14cm diametru+sufe speciale cu clipsuri prindere+suport bagaje-tin atat de bine la prindere de poti ridica masina cu ele) Odorizante Wunder Baum si ulei siliconic ptr bord Ma Fra(calitate renumita,veti vedea) pentru 1 an La interior arata ca si noua,nu are zgarieturi,julituri sau rupturi La exterior arata foarte bine(semne specifice aproape invizibile) Cutie sigilata cu pasta polish speciala ptr super luciu(ptr 2 intrebuintari-se da cu ea in showroom) Nu a avut vreun accident nici macar mic(doar o zgarietura fina de 15/0,3 cm lateral fata reparata si la bara fata o atingere de o bordura) Instalatiile si furtunele merg si sant perfecte,nu scapa nimic,nu huruie,nu scartiie,nu trancane,etc Nu pierde ulei,nu mananca ulei , nu da “in nas”,accelereaza perfect. Revizie tehnica ITP valabila pana in ianuarie 2013 Rovigneta 2012 cadou pe un an Asigurare RCA cadou pe jumatate de an Mai sant si alte mici dotari si accesorii,le veti vedea Masina se va vinde efectiv la 12 decembrie 2011 In conditii normale cand termin leasingul. Se poate vinde si mai devreme,vom discuta acest lucru.(mai sant 2 luni de leasing,totul in final se poate negocia) Se accepta o intelegere si plata unui avans minim ptr a fi oprita de la vanzare Pret de vanzare 5500 euro negociabil,negociabil. Pentru cumparare la pretul afisat(se poate totusi negocia)se ofera cadou un laptop HP 620 Laptop HP Compaq 620 cu procesor Intel® Celeron® Dual-Core T3100 1.9GHz, 2GB, 320GB, Linux, Gri + Geanta HP cadou – nou,sigilat,neatins. Se poate vedea si face proba in Barlad in orice zi si la orice ora sunand la telefon 0727766259 Grigoras Sorin ( sa am liber si sa ne punem de acord – daca voi putea voi face si deplasari scurte in afara localitatii) Sa aveti in vedere la comparatia cu alte masini de aceeasi marca(si nu numai),calitatea,modul de functionare si intretinere a acestora la acest moment. Comparatia nu consta numai in an de fabricatie…
  2. Orice sursa audio merge,doar sa ai cablu cu mufa respectiva.Eu,spre exemplu imi pun muzica de pe GPS (si mai rar de pe telefon)si il folosesc ca sursa.Merge perfect.
  3. Pe jantele originale de 15 aliaj am pus cauciucuri Dunlop Winter(de iarna)185/65 si merg perfect,se rotesc corect la maxim stanga,dreapta.Si sant mai silentioase la mers din toate pdv,reduc foarte mult zgomot de rulaj.Aceeasi stabilitate la orice viteza,in masura stilului meu de condus-super normal si preventiv,masina arata si mai frumos cu ele.Eu unul le consum pe timp frumos pe astea originale iar dupa asta nu mai iau decat de iarna.In prima faza la schimbare simti ca pierzi din putere(si chiar asa e)dar cand te inveti iti schimbi stilul si iti pare normal ca si cu celelalte.
  4. Acum o saptamana un vecin de-al meu cu Aveo ma suna si-mi spune ca i s-a spart radiatorul.Cand ma duc sa ma uit vad ca suportul de ventilator a ros radiatorul pana l-a fisurat(lucru pe care eu l-am citit acum vreo 2 ani pe undeva pe forum-am si uitat de acest lucru-si l-am prevenit prin departarea acelui suport de radiator cu ajutorul a 2 piulite de 10mm latime,pe post de saiba).Acum am taiat cu un minifierastrau margina aia umflata de caldura(partea din stanga cum va uitati la radiator-cea din dreapta nu si-a schimbat forma deloc).Asa ca va reamintesc de acest care trebuie facut la radiator.
  5. De fata.Gata...am reusit cu farurile de ceata.Sant arse(cred ca amandoua,n-am scos decat din stanga).Trebuie roata data jos,aparatorile de noroi de sub aripa,apoi scos becul,are un capac open stanga-close dreapta si apoi becul usor de scos.E H3...ars(trebuie scos cu totul din mufa cu cablu de cca 10 cm cu tot cu soclu becului,nu iese becul din soclu). In partea dreapta e si ma greu ca acolo este tulumba de aer ptr filtru de aer.Maine le pun.La revedere.
  6. Am o mare problema,mai ales acum cand e ceata zi de zi.Nu-mi mai merg farurile de ceata,amandoua!Acum cateva zile mergeau.Am verificat siguranta-e buna.Becul de la bord se aprinde cand cuplez butonul.Si am incercat sa vad daca becurile sant sau nu arse...mama doamne,m-am omorat o gramada,am stat cu fundul in sus de ma doare si acuma spatele,si tot n-am reusit sa inteleg cum ajung sa scot un bec de la locul lui.Daca cineva stie mai mult ii multumesc pentru instruire.Desi sa se fi ars amandoua odata?!in sfarsit...
  7. Merg si pe Aveo?Cum se prind?In locas special,sau pe margine intra sub usa?Sunt bune,uzate?Ai tot setul complet?Merci.
  8. In fata i-am taiat piciorusele alea doua si i-am resudat numai lamelele de bagat suruburile , fara gatul ala . In spate am lasat prinderile la suruburi nemodificate si am scos numai sezutul din suruburile originale ( are si o parghie de desfacut acolo ) si apoi i-am facut o prindere cat de jos mi-a permis ( se lasa exact pana in alta parghie transversala . Cand ajunge la maxim de jos se face o prindere cu 2 cleme groase de 2-3 mm ( sa aiba rezistenta ) . In final ( fiindca numai eu conduc ) scaunul nu va mai fi reglabil sus jos de partea din fata , dar este perfect cum mi-l doresc , decat reglabil si sa nu-mi gasesc o pozitie ideala niciodata . In ce priveste faptul ca e imposibil sa nu-ti gasesti o pozitie ideala din reglaje , eu zic ca nu mi-am gasit ... Cand stateam perfect in scaun nu-mi stateau mainile comod ci prea intinse , cand aranjam sa stea mainile nu-mi stateau picioarele ( genunchiul drept lovea in bord dreapta si nu destul de intinse picioarele ) . Cand aranjam genunchii nu mai ajungeau iar mainile perfect si tot asa ... Doar daca ai maxim 1.6 m inaltime ... cred eu ...
  9. In ce priveste reglajul pe adancime al volanului , si eu m-am lovit de inexistenta lui . Ceea ce am facut eu , si ma simt mai bine , este o modificare a scaunului . Aceasta consta in lasarea acestuia din spate cca 5 cm si din fata cca 3 cm. Din punctul meu de vedere a fost ceva foarte simplu ... Si astfel pozitia mai joasa mie personal imi este mai avantajoasa si ma simt muuuult mai bine dupa un condus mai mult . Esenta modificarii este ca genunchii nu-ti mai ating in bord cand scaunul este tras in fata ca sa-ti stea mainile optim intinse pe volan .
  10. Este adevarul-consum mediu al intregului traseu chiar daca 80% a fost extraurban.Acuma stiti cum e...in oras la mers zilnic si mie imi ia vara cu si fara AC intre 8 si 11...depinde de mai multe. Am un vecin ce a facut inclusiv revizia de 45ooo la service Chevrolet si la 60ooo n-a mai facut-o si am mers impreuna cu el la service "dupa colt" pe o groapa gen sant mai mare ... Are o depunere de ulei mineral vizibila cand scoti dopul...de 1 spre 2 mm grosime , pacura , ca o vaselina,semn ca nu a vazut ulei sintetic 5w30 niciodata. Bujiile erau terminateee semn ca nu au fost sigur schimbate vreodata( desi le schimbase la revizie ). Eu , desi am fost criticat,le-am schimbat si aruncat la fiecare schimb de ulei si stiu sa le apreciez si functionabilitatea si uzura . Chiar mai des ca la 70ooo km am 5 randuri schimbate . Si daca santeti atenti...ce-mi place sunetul de motor cu bujii noi maxim pana in 10ooo-12ooo km !!! Prea ieftin si cu mare importanta sa le lasi mai mult . Sistemul de admisie mustea de ulei imbibat cu praf pana in fundul IAC-ului si a clapitei . IAC-ul blocat , clapita neagra de slin gros ,abia l-am scos , sters ,pline de fum unsuros . Abia astept sa ajung ( cu a mea ) la 100ooo km sa schimb si distributia completa , nu la 60ooo km . Credeti ce vreti , tine distributia fara dar si poate ... e chestie de bani ... hai la 60ooo s-a schimbi ca e grav ! Nu-i asa , tine fara sa fiti ingrijorati . Ca si placutele care nu merg mai mult de 20-25 , ca si filtrul de aer care nu merge decat 10ooo , ca si lichidul de frana la 30-40ooo nu mai stiu exact , ca si filtrul de benzina la 15-20ooo ... e de discutat . Asta e parerea mea , nu-mi dati in cap . Pai cate asa masini "cu revizia la service autorizat" care nu te lasa sa vezi nimic din ce fac la masina sant printre noi ? si ba consuma 7,7 ba 12-14 , ba se aprinde becul in bord , ba ti-a luat 8 sau 12 milioane si te-a lasat in drum sau ai revenit cu reclamatii , etc .Eu unul nu m-am dus la revizie , n-am avut garantie , n-am patit nimic (un bec aprins la airbag daca poate sa insemne ceva...) , am schimbat singur tot . Am plecat sceptic in ce priveste masina cand am cumparat-o si poate ca mai bine ... decat super entuziasmat si sa cad de sus ca am patit aia sau cealalta si nu stiu pe unde sa scot camasa si sa ma umplu de draci ... Nu spun decat sa ne ascultati pe toti si sa va faceti o idee generala . Va salut .
  11. de 1.4 - la fiecare alimentare am scris pe agenda exact cati litri am bagat cu gandul sa fac chiar acest lucru - un consum mediu la un drum lung sa vi-l comunic , alaturi de celelalte bune si rele (ce le-as fi intalnit). De altfel si in tara am scos mereu un consum mediu de 5,5 -5,7 la drum lung . Atat am avut prin Alpi , franele super incinse , blocate putin pe spate din cauza dilatarii , ca multi altii de altfel care faceau pauze de racire chiar cu masini mai scumpe Mercedes , Toyota , Mazda ... si ambreiajul care la fel mirosea a ars , a incins . Lucruri care desi m-au nelinistit putin pe moment , nu mi-au creat probleme si dupa "efort" masina si-a revenit imediat la o functionare normala . Benzina am pus de unde se nimerea , dupa parerea mea toata a fost de aceeasi calitate ca la noi .
  12. Va salut.Gata...am fost in concediu pe 2009 - 5800 km-Ungaria,Austria,Germania,Italia,Austria,Ungaria- am consumat 330 l de benzina.Am alimentat cam de 9 ori cca 35-37l cu care mergeam intre 550 si 630 km .Am condus cam 60% cu aerul conditionat si pe autostrazi cu 120-150. Barlad-Oradea 635 km mi-a luat 36 l in conditiile in care am trecut muntii si am facut 11 ore,deci o medie varza . Masina(ca despre ea vorbesc nu de concediu) a fost de nota 10.Nu am avut absolut nici un incident(nici in concediu si nici pana acuma de aproape 3 ani si 70000 km-nici macar o pana de cauciuc).Am trecut jdemii de sosele alpine uimitoare - grele la urcare de mirosea ambreiajul si mai greu la coborari unde mi-au luat foc franele.Caldura de peste 40 de grade si peste , blocaje(in Ilalia) motorul s-a comportat ca si nou .M-am descurcat cu ajutorul GPS-ului de parca stiam locurile,daca nu ai GPS in locuri necunoscute,pierzi mult timp,nervii te lasa...Din Italia zic merci ca am venit cu masina intraga,este un trafic demn de Spitalul 9.In Austria,Germania, condusul este o superplacere-linistit,viteza mica,plecari calme de la semafor...In sfarsit...Pana acum,cum va spuneam,masina merge foarte bine,desi la cumparare am avut ceva rezerve in ce o priveste...vad ca ma respecta asa cum fac si eu cu ea.Mai vorbim...
  13. Va salut,la mine la Aveo,dupa 2 ani jumate si 57000km, imi trancane,zbarnaie metalic la rotile din fata ceva ,cand soseaua este mai rea si la viteza relativ mica . Ceva metalic si continuu . Si ce sa fie...dupa o verificare !? Etrierul joaca de rupe ! si trancane . Pistoanele etrierului si-au format joc . Baietii spun ca rezolvare pe termen lung nu prea este,ca interiorul etrierului e largit , pistonul nu este uzat . Si sa schimbi tot etrierul...costa mult. Dar va spun ca am rezolvat . Cum ? Am prins cu o banda de cauciuc,foarte putin intinsa,etrierul de partea de jos a telescopului,sa-l tina putin sa nu mai zbarnaie liber,ca e foarte deranjant.Rezultatul e de nota 10 si pot schimba oricand cordelina de cauciuc fara sa scot macar roata.Ma gandeam ca e caseta de directie ,vreun pivot,bucse sau altceva mai nasol.Sant sigur ca multi aveti aceasta problema,am vazut in comentariile voastre,la umezeala proaspata nu mai trancane,se aude si se simte mai mult la viteze mici si drum usor stricat.Nu faceti ca mine!
  14. Va salut , si-a pus cineva bare de portbagaj pe Aveo ( 4 usi ) ? vreau sa-mi pun schiurile sus si am telefonat la reprezentanta si mi-au dat o veste foarte buna , ca au ! 1000 Ron , fara manopera ... Dar eu va intreb pe voi sa ma indrumati si vreau sa-mi iau la un pret "pamantean" asa ceva . Si suplimentar un suport dublu ( sau doua simple ) de bicicleta de pus tot deasupra . Va multumesc .
  15. Eu cand am scos uleiul cu care a venit masina , avea culoarea uleiului de bucatarie . Primul schimb de ulei l-am facut cu GM 5w30 si cand l-am schimbat la 15.000 era maron inchis spre foarte inchis . Al 2-lea schimb l-am facut cu Castrol 5w30 si acum trebuie sa fac schimbul si are culoarea primului , de ulei de bucatarie transparent . Stiu ca de fapt conteaza compozitia chimica ... dar si culoarea poate spune ceva despre calitate . Parerea mea . La o schimbare de tripla lovita la G&P Galati mi-am pus "cadou" toate lichidele pana la gura capacelor .
 

×
×
  • Create New...