Jump to content

razvan gl

Membru
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About razvan gl

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    galati
  • Auto
    daewoo
  • Model
    nubira 2
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    gl 07 biy
  1. Seara buna. Din cauza unei manipulari gresite s-a ciupit, de fapt a dat la masa un fir de la un injector; rezultatul, masina nu mai porneste de nici un fel(invarte dar nu porneste); comutatorul de gaz nu mai licareste deloc, Ce naiba s-a ars................nubira 2/2004 pe gaz(aprindere noua). multumesc
  2. Salutare.Cred ca am facut o gogomanie.Mi-am zis sa fac un lucru bun dar cred ca am dat-o in bara.Am facut schimbul de ulei ,acum la 102000km cu 5w40,am spus sa bag si eu un ulei sintetic.Pina acum i-am bagat numai 10w40.Ambele uleiuri OMV,numai ca acum la 5w40 motorul este mai galagios;cred ca nu-i priieste ceva mai bun .Sa-l schimb sau sa bag un aditiv(dura lube,2+2....)????????????
  3. Anul trecut am fost la un service si am verificat toata masina printre care si compresia ;nu stiu valorile dar mecanicii am spus ca nu este nici o problema ,totul este ok.Racordul l-am schimbat tot atunci impreuna cu o spalare a epuratorului.Totul s-a intamplat acum vreo 6000km.Mulumesc .
  4. Bun gasit.Am o problema legata de uleiul de motor ,de aceea am postat-o aici.Uleiul pe care-l folosesc este omv 10w40 si are in jur de 4000km de la ultimul schimb.Astazi fara sa vreau am observat putin ulei pe alternator,fapt care m-a determinat sa dau tot racordul care uneste epuratorul,filtru de aer si rezonatorul.In acest racord am gasit ulei sub forma de condens,spuma,oricum arata ca ceva laptos.Mentionez ca merg zilnic cu masina(cielo) doar pe distante scurte (max.5km drumul la munca).Aveti idee ce se intampla cu uleiul(posibil condens din cauza vremii f.reci?)
  5. Salut pentru mai multe detalii da un pm.,daca nu vezi ca in I.C.FRIMU este un super specialist care se ocupa de AC. .Cei de la Ena mi l-au recomandat cu toate ca-l stiam mai de mult
  6. Am nevoie de pareri mai avizate,deoarece mecanicii patriei nu prea stiu ce sa-mi spuna.Acum ceva luni in urma am tractat o masina(cielo) vreo 60km.Dupa fapta de bine a inceput sa se auda mai tare rulmentul de presiune decat de obicei.Zgomotele nu sau oprit doar la rulment ,ci a aparut si un fasait enervant care se accentueaza mai ales cand cuplez ac.-ul Un singur mecanic de la un service obscur mi-a spus ca e posibil ca atunci cand am tractat masina cu pricina arcurile de la discul de ambreiaj sa se fii incins si posibil sa se fi decalit(mai ales ca la oprire se aude un mic zdranganit in dreptul cutiei).Ce spuneti e posibil?
  7. ... Depinde cat ceri.Eu sunt din Galati,dar poti sa-mi dai un pm
  8. Cumpar radio-cd de pe logan modelul mai ,,vechi'',acela care echipa dacia pina in 2007.Multumesc
  9. Intrebare. Cielo are parbriz atermic?
  10. Deci il mai spal,sau nu.Sa nu afecteze cu ceva daca il spal asa des.Pina la urma care fabricant de ulei a ramas mai serios(care ulei este mai bun?)
  11. Salutare.nu vreau sa mai deschid un nou subiect de aceea aplic aici fiindca are legatura cu uleiul.La cate schimburi de ulei se poate spala motorul?Stiu ca nu este o regula dar din cate am auzit flush-ul cam ataca garnituri si semeringuri.Masina mea (cielo 97-84K km ) a mers 50k km numai cu aral,eu cand am luat-o am spalat motorul si am bagat castrol 10w40.Dupa vreo 8k km m-am uitat in capacul culbutorilor si m-am minunat cate coji au mai ramas in sita epuratorului de gaze si in furtunul care se duce in baia de ulei .M-am hotarit sa dau si baia jos ca sigur voi fi ,,bucuros" de ce o sa gasesc acolo,dar vroiam sa mai spal odata motorul ;asta inseamna flush motor de 2 ori in 10 k km .Dauneaza sau mai bine nu-l mai spal.
  12. Nu ma refeream strict la aceasta operatiune,doar in general ,pentru o verificare profesionista a motorului si a celorlate parti componente
  13. Multumesc,gata am inteles.Un mecanic bun in galati unde gasesc(referitor la cielo)
  14. Ma poti lamuri cu un desen,ceva sau fi te rog mai explicit.Merci
  15. Salutare;am dat jos ce mi s-a sugerat (tubulatura si capacul de la axul cu came) ,dar am gasit in sita capacului destul de multe coji.De fapt inainte sa bag Castrol magnatec 10 w40(rectific nu 5w40) am avut Aral 10w40 si mi-a facut coji.Am spalat motorul cu Flush si am bagat Castrol dar n-am verificat daca era ulei in filtru de aer si mizerie pe unde s-a mai strans.Oare o fi de atunci.Am stat cu motorul pornit si fara furtun in capacul axei cu came dar nu pot spune cam cate gaze ies pe acolo.Intrebarea mea este se mai infunda si altceva.Cum trebuie sa arate fumul scos pe teava de esapament(tocmai am trecut de R.A.R fara spaga si nu au fost probleme).Multumesc pentru sfaturi
 

×
×
  • Create New...