Jump to content

grigoras

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About grigoras

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Barlad
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveoooo
  • An
    2006
  1. grigoras

    "Franele Care Ucid"

    Fiecare se tine "cu dintii" de pct lui de vedere si de felul cum vede personal lucrurile . Eu unul nu cred ca un lichid care merge bine intr-un moment poate sa nu mai mearga deloc in al doilea moment incat sa apesi disperat frana si sa n-o mai ai deloc - practic - ca teoria o spune prin cercetari fel de fel , da , . Am schimbat placutele , am pornit la Baia Mare si am franat de frigeam si eu nu numai franele , cum sa ma bag eu sa schimb bunatate de lichid desi aveam 250000 cu masina . Faptul ca am mers atat timp cu lichidul s-a datorat bunei functionari a franei in conditii extra . Nu spun ca nu trebuie schimbat niciodata dar si exemplul meu arata ca masina poate merge in parametri maximi fara sa fie inlocuit la fiecare 20-30000 km .Teoria este buna , dar practica de multe ori arata altceva . Si la fel cred ca orice ati spune se simte la franare faptul ca s-a slabit la un moment dat frana , nu instantaneu ca si cum ai avea pana sau lipsa de benzina , ci progresiv creste forta de apasare , se mareste distanta in care se opreste masina ... Si-apoi normal ca iei masuri , chiar sa si schimbi lichidul , bata-l vina ! Aaaa ... pai fratemiu are vreo 16 taxiuri Matiz si Clio , au o medie de cca 125000 km si n-a desfacut macar busoanele de la lichid vreodata ! Si au franele ca noi , fara exceptie . Si are grija de ele mai ceva ca mine de a mea , nu cum se zice ca-s taxi ... Ultimul lucru poate care or sa-l obiecteze soferii vreodata - frana slabita ( inafara ca-s duse placutele ... ) . Pai lotul de Tico dinaintea astora aveau 40-500000 km si nu umblase nimeni la pompa, lichid sau aerisitoare . Giony are dreptate privind practica reala a intretinerii masinii , total diferita insa de cea stiintifica ( fantastica uneori ) , chiar cu termenii de garantie si si nr de km , etc . Si testul din automarket poate fi interpretat si altfel in funtie de varsta masinilor , de alte probleme ( pierderi de lichid , serva defecta , defecte incalzire roti ... care accentueaza uzura ) , care dau aceste procente de rezistenta la temperaturi . Si care de multe ori nu se rezolva doar cu schimbarea lichidului . Nu se arata in procente si varsta masinilor incluse in sondaj , insa sigur are legatura varsta mare de 8-12-15 ani cu fierberea sub 200 grade . Poti sa ai lichid nou si frane hoha ! daca masina are multi ani si alte multe probleme venite cu aceastia. Este ultimul din sistem care are vreo vina .
  2. Nu ca nu cred,dar chiar platesti pe 5 ani 55 euro/luna?Este putin tare,dar cat ai dat avans?Casco cat platesti?peste acesti 55?Si cu AC! Versiunea mai de varf,totusi!La 90% oras este ideala! Dar nu este mai prejos nici in afara,intradevar.Pana la urma conteaza pentru ce o iei,nevasta-mea n-ar vrea nici o masina cat de mare si de scumpa,inafara de Matiz sau Spark! Nu poate sa o conduca in siguranta si buna dispozitie( nu inseamna ca as avea cum sa iau un BMW nou vreodata ! ) dar comparativ cu Aveo in care nu se urca la volan nici daca dispar atat eu cat si taxiurile.
  3. Daca ai patit la diferite temperaturi,si mai ridicate,e de rau,daca ai patit numai la minus multe grade e de bine.Nu umbla la nimic,inca!
  4. grigoras

    "Franele Care Ucid"

    Va salut, Nu cred ca Giony se refera numai la bani in acest topic.Mai mult cred ca vrea sa scoata in evidenta faptul ca soferul evalueaza masina dpdv tehnic si ia masuri.Multi se dau mari in general dar n-au schimbat niciodata lichidul,fiindca au frane perfecte schimband celelalte componente.Ceea ce nu aminteste nimeni este suportul psihologic de a avea masina la zi cu toate reviziile,cat si valoarea soferului la volan atat pe o masina noua cat si pe una mai uzata.
  5. Buna baieti ! Eu in decembrie 2006 mi-am luat Aveo full option - imi place , desi la o masina chiar full option de cca 10000 euro fie ea si noua tot ai si ceva care sa nu-ti fie 100% pe plac . Ce vreau eu sa zic : am jante de 15 de Al cu cauciucuri de 185/55 . Sant frumoase , nu luxoase dar vreau sa pun cauciucuri de iarna si intrebarea mea ar fi daca pot sa pun cauciucuri de 185/60 sau chiar 185/65 mai balonate ? Stie cineva ? Am masurat alte roti de la VW de 185/65 si comparativ cu ale mele sant cu cca 4,5-5 cm mai mari pe diametru , iar loc prea mult nu am vazut sa am deasupra rotii , mai mult ca nu aparatoarea de noroi este limita ci capatul telescopului care vine deasupra rotii . Eu cred ca cel putin teoretic nu are cum sa mearga alte cauciucuri mai mari , dar astept ceva de la voi , poate practic a pus cineva si stie mai multe . Sa pot pune cauciucuri mai balonate singura solutie , stiu ! sigura , este sa pun alte jenti mai mici ! Va salut !
 

×
×
  • Create New...