Jump to content

jake

Cont inchis
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About jake

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    BC-07-M>>
  1. jake

    CATERINCA

    Na uite ca am mai dat pe aici sa vad daca mi-a fost sters contul. Si daca tot n-a fost sters am pus o intrebare nevinovata ... Merit warn pentru asta, nu-i asa ? 80 % ?
  2. jake

    CATERINCA

    Se poate contribui cu 300 RON la fondul forumului lunar timp de 1 an in urmatoarele conditii: 1. Mi se sterge warnul cu scuze ; 2. Post de moderator sa impart si eu warn-uri si ban-uri in stinga si in dreapt dupa pofta inimii .
  3. jake

    Warn 20%

    Daca am jignit pe cineva imi cer scuze. Nu-l cunosc pe D-nul respectiv ( asa cum nici el nu ma cunoaste pe mine ) si nu aveam dreptul sa fac asemenea aprecieri la adresa lui. Nu intru in dispute nici de nici o parte in conflict. Oricum hotarirea de retragere ramine definitiva.
  4. jake

    Warn 20%

    Am observat cu surprindere azi ca am warn 20 %, fara nici o averrtizare MP, nimic, pe hoteste si pe ascuns. Nici o problema, fiecare cu obiceiurile lui, dar de ce numai 20 % stau eu si ma intreb ? Eu as fi propus minim 90 %. Sau mai bine ban pe 99 ani . Sa mi se spuna deschis ca nu sint binevenit pe acest forum, ca nu am ce cauta aici, si nu era nici o problema. Mare lucru tot nu aveam de aflat, tot respectul pentru o singura persoana, stie el cine, care intr-adevar a demonstrat ca e om si ca stie meserie. Oricum declar in mod public si oficial ca nu mai postez nimic pe acest forum, imi autosuspend contul, care poate fi sters din acest moment IMPREUNA CU TOATE MESAJELE POSTATE DE MINE PINA ACUM care sint proprietatea mea. Si cu aceasta v-am salutat Domnilor, mi-a parut bine de cunostinta si va urez succes in continuare !
  5. Nu va speriati cu spalatul motorului. E apa, se usuca dupa ce se incalzeste. Nu-i dauneaza in nici un fel, dar nici nu-l ajuta, scurgerile de ulei se pot depista de un ochi experimentat si cu motorul nespalat. Personal spal intotdeauna un motor inainte sa-l dau jos sa-l desfac, ajuta extraordinar de mult sa fie curat inainte sa-l desfaci, usureaza mult de tot munca si riscul sa ajunga mizerie unde nu trebuie dupa ce l-ai desfacut scade aproape la zero.
  6. Greu sa mai intelegi ceva din treaba asta cu uleiurile ! Mie la garantie ( revizia 1000 km ) mi-au pus Castrol 15W40 . La Cielo puneau 5W40, tot Castrol. Cind i-am intrebat ce-i cu mizeria asta de 15W40 de foloseam la olcit " Nu dom'ne, asta e pt. Matiz ! " ?? 15W40 iarna, in luna ianuarie ei pun 15 W40 ! Macar de ziceau dracului ca le aduceam eu sa-mi puna macar 10W40 - dar pe urma parca vad ca ziceau ca pierd garantia. Pun ulei gros iarna la motor de 1000Km. Oricum de acum incolo voi folosi 10W40 pe riscul meu, mai rau decit 15W40 nici intr-un caz nu poate dauna motorului, daca nu cumva deja s-au " raschetat " camele si culbutorii , sa am sa le dau cu axul cu came in cap, nu in capul cilindrilor ci in capul mamii lor de ?@%#*&!@% .
  7. Din ce am citit eu in niste manuale de reparatie ( in speta supernova E2 si solenza E3 ) am constatat ca diferentele majore intre E2 la SN si E3 la SLZ ar fi ca la E3 pompa de benzina are filtrul capsulat in ea si nu poate fi schimbat si regulatorul de presiune in rezervor iar la E2 filtrul e in exterior si de asemeni regulatorul de presiune e la intrarea in rampa de injectie. La E2 pres de alimentare e de 3 bar si la E3 de 3,5 bar. Injectoarele au acelasi cod de piesa de schimb la toate motoarele E7J de pe modelele mai sus amintite. Se subintelege nr, diferit de sonde lambda in cele doua cazuri . De-asta ma mira putin discutia despre nr, de orificii ale unui injector de benzina, ca injectoare de benzina cu mai multe orificii eu personal nu am auzit - dar poate gresesc.
  8. Adica noi ce sa intelegem de aici ? Cum ca euro2 este injectie monopunct si euro3 este multipunct ?
 

×
×
  • Create New...