Jump to content

laurentiu972

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About laurentiu972

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    laurentiu0972

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo executiv
  • An
    nov 2003
  1. Multumesc Viktor pentru raspuns. Detaliez un pic. Am schimbat termostatul acum o luna (s-a spart suportul in care era prins)- dar problema cu incalzirea e mai veche, se manifesta si inainte de schimbarea termostatului. Acum a venit frigul si citind postarile anterioare as fi vrut sa incerc sa curat caloriferul, poate , poate... Acul indicator se ridica la jumatate, dupa cca 5-10 min de functionare si acolo ramane Initial am crezut ca e o problema de la circuitul de racire - s-a spart rezervorul si am ramas fara lichid de racire. Am schimbat rezervorul +capacul si pare ca nu mai pierde - verific saptamanal si nu am mai ramas fara lichid in vasul de expansiune.... cu toate ca mai trebuie sa completez periodic Aerul cald care ajunge inauntru nu este niciodata fierbinte, cu toate ca lichidul din vasul de expansiune este fff fierbinte - am scos capacul dupa o deplasare si pielea de pe maini a putut "masura" temperatura lichidului Momentan s-a ivit o alta problema (probabil pompa de benzina ) si nu mai pot pleca cu masina deloc... Cred ca are nevoie de o vizita la service...
  2. Salut, Va rog, am nevoie de 2 sfaturi: 1. Nu am caldura in masina (la drum lung, dupa cca 2 ore de mers incepe sa incalzeasca), as vrea sa curat si eu caloriferul la un Cielo Executive din 2003. Are cineva o schita de montaj? Sau niste fotografii cu furnunele si pozitionarea lor? Termostatul e ok, acul se ridica cam pana la jumatate... As incerca sa desfac furtunele si sa il spal nedemontat... 2. In plus nu mai pot dirija aerul spre dezaburire. Pe orice pozitie pun rotita din consola centrala, aerul este dirijat doar catre cele 4 grile din bord (niciodata spre parbriz sau picioare) Multumesc
  3. Multumesc, nu ma gandeam ca se gasesc.. o sa caut Cred ca o sa fie problema la montaj- cum sa scot niturile de prindere si apoi sa le pun la loc
  4. cumpar mecanism geam dreapta fata cielo executive partea electrica e ok, a iesit de pe ghidaje cablul care face antrenarea... acum nu se mai ridica geamul..
  5. Felicitari, nu-mi vine sa cred cat de bine arata masina. E tinuta in garaj? Am si eu o "sora" dar mult mai "jerpelita" din cauza ca nu prea am avut grija de ea... Vad ca este un topic destul de accesat asa ca pun si eu o intrebare... Nu imi mai "baga" aer pe la fantele din dreptul parbrizului - in orice pozitie este comutatorul, aerul este dirijat catre toate fantele si o cantitate f mica ajunge la fantele de dezaburire. Are cineva idee unde sa "sap"?
  6. Salut, Mi-am luat inima in dinti si am desfacut capacul. (in afara de schimbat roti si bujii e prima interventie mai ""importanta" la un motor, asa ca nu radeti de cei mai mici ca voi ...) Au fost 15 suruburi de 10, pe care le-am scos destul de greu - pareau destul de bine stranse Au ramas ceva urme (de mastic?!) verde-albastrui, care par sa se indeparteze usor... Ce nu imi place, e ca pot pica gunoaie inauntru. 1. Trebuie curatate piesele de sub capac? Uleiul de pe ele trebuie sa il sterg, sau ar fi bine sa nu ma ating de el? 2. Cand pun noua garnitura e nevoie sa mai "adaug" si ceva mastic pentru etansare mai buna? Ce produs imi recomandati? 3. sub motor e totul plin de ulei, as vrea sa curat. Cu ce ar fi cel mai bine? Benzina, motorina? sau ii fac o baie generala motorului cu detergent? Exista vre-o solutie speciala? Ms
  7. Salut, Am un Cileo ex 2004, cca 130.000km Ieri am facut schimbul de ulei (Daewoo 5w30) si mecanicul a gasit doar 1-2 l de ulei in motor. Mi-a aratat sub masina, era plin motorul de ulei. Am folosit ultima oara tot ulei Daewoo 5w30 si l-am utilizat 15.000km Am verificat nivelul de ulei si cu max 2 saptamani in urma se apropia de nivelul minim, pe joja. Inainte am folosit ulei Total 10w40 sau Castrol 10w40 si nu am avut probleme de genul asta... Ce imi recomandati? Cum sa procedez? 1.E normal ca sa mai fie max 2L de ulei in motor atunci cand pe joja nivelul este deasupra semnului de min? 2. Sa folosesc alt ulei? 3. Il mai las pe asta care l-am pus acum (Daewoo 5w30)? (deja cumparasem uleiul - n-am mai avut cum sa il schimb pe loc) Multumesc anticipat!
  8. OFF, nu stiu cum de am noroc doar de "meseriasi" la roti. Aveam deja un prezon retezat in dreapta fata si azi cand am reglat directia mecanicul mi-a atras atentia. Mi-a spus ca ar fi din cauza utilizarii cheilor pneumatice... Apoi am schimbat anvelopele cu cele de vara si au reusit sa mai rupa unul si pe stanga spate .. In spate e mai usor de scos? Sau tot prin inlocuire se rezolva? De nervi nici n-am mai vazut ini ce piesa a ramas bucata rupta... Ce trebuie inlocuit pe spate? Inteleg ca in fata trebuie sa inlocuiesc neaparat butucul (sa nu ma complic cu suduri sau gauriri ale bucatii ramase intepenite si refacerea filetului).
  9. Multumesc de sfat, o sa incerc sa schimb eu garnitura la capac si sa cumpar un capac nou de vas de expansiune, mi se pare destul de simplu si pentru un novice ca mine Totusi...- Strangerea corecta a capacului inseamna ca am nevoie de o cheie dinamometrica?- Si nu inteleg de ce sunt fisele de la bujii pline de ulei... nu sunt stranse bine bujiile?!- Fisele le degresez si le pun la loc sau cumpar un set nou? Le-am schimbat acum 2-3 ani..Merci inca odata!
  10. Salut, Vreau sa fac distributia la un Cielo Executive - 2004 GPL si cred ca am probleme garnitura de chiulasa. enumar repede simptomele: - aveam rateuri cand acceleram (de cateva ori au sarit fisele de pe bujii)- am schimbat filtrul de aer si au disparut. Apoi am schimbat bujiile si fisele, erau murdare de ulei. Am presupus ca din cauza rateurilor s-au murdarit de ulei. - acum am observat ca vasul de expansiune a ramas gol si in el era o spuma maronie. Era o pata de aceiasi culoare pe capota, si capacul era sarit?! Am completat lichidul si o perioada a functionat corect, dar apoi s-a golit din nou. - acum vad ca fisele de la bujii sunt din nou murdare de ulei...iar uleiul este f murdar... o sa le schimb, dar as vrea sa elimin si cauza... - in baia de ulei nu vad spuma sau picaturi de apa... Are cineva vre-o idee? Cred ca sunt 2 probleme independente - pierderea de lichid de racire si cea de ulei. Sau este din cauza garniturii de chiulasa si trebuie sa o schimb? de ce pierde ulei pe la capacul de la deasupra baii de ulei? Am atasat cateva poze, poate nu am fost suficient de clar... Multumesc anticipat
  11. Salut, Vreau sa fac distributia la un Cielo Executive - 2004 GPL si am probleme si cu pierderi de ulei. enumar repede simptomele: - aveam rateuri cand acceleram (de cateva ori au sarit fisele de pe bujii)- am schimbat filtrul de aer si au disparut. Apoi am schimbat bujiile si fisele, erau murdare de ulei. Am presupus ca din cauza rateurilor s-au murdarit de ulei. - acum am observat ca vasul de expansiune a ramas gol si in el era o spuma maronie. Era o pata de aceiasi culoare pe capota, si capacul era sarit?! Am completat lichidul si o perioada a functionat corect, dar apoi s-a golit din nou. - acum vad ca fisele de la bujii sunt din nou murdare de ulei...iar uleiul este f murdar... o sa le schimb, dar as vrea sa elimin si cauza... - in baia de ulei nu vad spuma sau picaturi de apa... Are cineva vre-o idee? Cred ca sunt 2 probleme independente - pierderea de lichid de racire si cea de ulei. Sau trebuie sa schimb si garnitura de chiulasa? de ce pierde ulei pe la capacul de la deasupra baii de ulei? Am atasat cateva poze, poate nu am fost suficient de clar... Un service pentru Cielo, ca sa am garantie pentru distributie, imi poate recomanda cineva? Multumesc anticipat
  12. Salut, Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele probleme: 1. In zona vasului cu lichid de frana, mai exista un vas , pe capacul caruia scrie "power steering - fluid only" Am observat ca nivelul lichidului din el este sub linia de minim. La ce foloseste ? Cu ce trebuie completat? 2. AC nu mai porneste ( apas butonul din interior dar nu se mai simte socul mecanic care marca intrarea in functiune a AC). Electric este totul ok. Ce si cum ar trebui sa verific? Are legatura cu nivelul de lichid de la punctul 1? Multumesc anticipat, Laurentiu
  13. da, e al doilea. Primul l-am facut pe la 65.000. Masina e din 2004.
  14. Ce piese (producatori) trebuiesc inlocuite la 130.000 km si unde imi recomandati sa efectuez manopera? (in Bucuresti sau Ploiesti)
  15. salut,multumesc de sfat, o sa mai verific strangerea la toate bujiile. nu merg foarte putin pe gaz... motorul porneste pe benzina si de-abia dupa ce se incalzeste imi apar simptomele. probabil ca din cauza ca e prea mult gaz si sa inece motorul, dar sper sa se poata regla, pana acum 10000km nu facea asa, nu am avut probleme cu pornirea ---- daca ma poti lamuri cu "plamanul" asta? unde e localizat? pot sa verific eu ceva la el? ajung destul de greu la service Apa in borcan? are instalatia de gpl unul special? in cel al motorului este lichid destul. un service in Ploiest/Bucuresti in care sa imi regleze instalatia de gaz poate sa imi recomande cineva? Merci.
 

×
×
  • Create New...