Jump to content

hanjin

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About hanjin

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    roman
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1996
  1. Voi observa zilele urmatoare daca am scurgeri de ulei. Am spalat ieri motorul si se va observa usor. Pacat ca peste tot se face treaba romaneasca si astia nu mi-au spalat si blocul de mi-a ramas jegul de un deget. Hai ue!
  2. Si axul meu a cedat la 170 k. Tocmai l-am schimbat. M-a ajuns 250 ron axul plus 40ron 2 culbutori. Erau uzati la pistoanele 3 si 4. Cand m-am dus cu ea in service mi-au spus ca trebuie sa-i fac segmentarea. Le-am zis alora ca dupa informatiile mele zgomotul e produs de axul cu came. Ei mi-au raspuns ca nici nu ruleaza rontund motorul. Aveau dreptate, nu mergea rotund. Am schimbat axul in curtea unui prieten manopera fiind cateva beri... si surpriza.. nu zgomot, motorul merge perfect, nivelul la ulei ramane constant.Din punctul meu de vedere cred ca nu mai e nevoie de segmentare. Dar problema nu am facut lucrarea pe la delco, ci in modul clasic, demontand tot motorul aproximativ . E necesara schimbarea garniturei de chiuloasa? Pot aparea alte probleme? Si apropo, mecanicul binevoitor mi-a zis ca nu merita sa bag prea multi bani in ea... ca moare motorul curand. Dupa ultimele reparatii mie nu prea mi se pare ca e pe moarte, chiar se comporta perfect... porneste la sfert, nu papa ulei. Mai are masinuta mea niste lipsuri, dar mi-e prea draga ca s-o dau...
  3. Chiar acum ma duc. S-ar putea sa fie asa, ca mecanicul ala la care am fost nu stia unde sa mai bage cablurile dupa ce am schimbat rulmentul de la ambreiaj.Numai meseriasi... ce sa zic?! Ma fac mecanic Tocmai am verificat. Cunostintele mele in materie de mecanica sunt foarte reduse, asa ca am cautat toti senzorii de pe cutia de viteze. Unul e cel de la marsarier, care nu are treaba in cazul de fata, si al 2-lea e pe undeva pe sub sistemul de actionare al ambreiajului, sau pe langa. Acolo sunt unite un furtun si 3 fire. Sper ca acolo trebuia sa verific. Oricum acolo am gasit un fir iesit, cel negru (albastru si portocaliu erau la locul lor). L-am bagat la locul lui, atat cat am putut, si am scos bibiul la plimbare. Din nefericire tot se aprinde indicatorul din bord. O sa incerc sa curat bine firul si contactul si daca nici atunci nu merge... nu stiu ce sa mai fac...
  4. Da.Merg toate functiile. Si motorul merge bine, fara intreruperi, fara nimic...
  5. in mers. si daca opresc motorul si apoi il repornesc nu mai apare decat dupa ce parcurg iar o anumita distanta. Nu mai cita mesajul anterior. Foloseste butonul Raspunde din josul paginii. Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie.
  6. multumesc pentru indicatii.da! sunt nou pe forum dar ma adaptez din mers. problema e ca am fost cu ea la tester, ce e drept nu la service daewoo ca nu am asa ceva in oras. in fine... mi-a indicat testerul ala o eroare dar astia mi-au zis ca nu se conecteaza, ca de aia da eroare. cred ca habar nu au sa foloseasca testerul. pe langa asta, axul cu came trebuia schimbat pentru ca era evidenta uzura si zgomotul era infernal, facea ca un diesel. plus ca mi-am mai schimbat in urma cu 2 saptamani si rulmentul de presiune la ambreiaj si imediat dupa aia mi-a dat eroarea. e cam greu sa gasesc un service cu tester, pentru ca nu este decat unul in oras, care evident il are degeaba, deci trebuie sa caut in alt oras. sper totusi sa gasesc niste sfaturi pe aici, pentru ca am observat ca ori mi-o repar eu, ori o repara aia, aceeasi branza. mai raman si cu banutii de manopera
  7. am o mica defectiune: mi se aprinde un indicator in bord(din cate am inteles e cel de la motor) si am fost la service si mi s-a zis sa schimb axul cu came si mai apoi 2 culbutori. ce e drept aveam un zgomot care a disparut dar indicatorul a ramas. motorul se comporta bine... dar parca in momentul cand se aprinde indicatorul turatia la ralanti e mai ridicata. am un cielo din '96 gl.ce poate avea?
 

×
×
  • Create New...