Jump to content

BuNu'

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About BuNu'

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/24/1984

Contact Methods

  • AIM
    112
  • MSN
    leonxxl0@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.auto-motive.ro
  • ICQ
    90210
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    bunu@ymail.com

Profile Information

  • Interests
    Fete si ultraviolete
  • Din
    Capitala
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B-87-cas
  1. BuNu'

    Stomatolog

    Doresc sa imi fac simtita prezenta pe acest forum si sa incerc sa ii scap de dureri sau de alte neplaceri de natura dentara pe cei curajosi sau dispusi sa imi calce pragul cabinetului, care se afla in Ilfov la doar 3km de cartierul militari. Dr. D u m i t r e s c u L e o n 0 7 2 1 2 4 7 6 8 1 pt programari si alte relatii pot raspunde aici pe topic, la telefon sau pe pm. Uneori lucrez si in weekend si de multe ori la ore stranii cum ar fi dimineata foarte devreme sau seara extrem de tarziu in functie de programul pacientului. Imi cer scuze moderatorilor daca am postat intr-un loc nepotrivit si ii rog sa il puna unde cred. Tin sa precizez ca userii forumului si cei trimisi de acestia vor fi tratati exact cum mi-ar placea mie sa fiu tratat, eu merg mai mult pe principiul calitatii si corectitudinii decat pe cel al carpelii. Va multumesc si astept un feed-back.
  2. Imi pare rau sa va anunt dar eu am fost ieri in vitan si nu am mai gasit nicio anvelopa de iarna de tico. Nici la o gramada de site-uri care ziceau ca au cauciucuri de iarna pe stoc, atunci cand am sunat au zis ca nu au, asa ca am luat doua Kumho noi all seazon si sunt multumit, cu toate astea daca aflati ceva noutati as vrea sa iau 2 gume de iarna asa ca postati aici daca ati mai gasit pe undeva. Apropo, nici la site-ul de mai sus pe care l-a pus colegul b52jgp nu raspunde nimeni decat numai casuta vocala si pe site n-au nicio guma de 12" Asa ca trebuie sa fim rabdatori, eu unul astept, chiar dar lanturi compatibile cu cauciucurile pe 12" gasim pe undeva? Sau deja cerem prea multe..
  3. mersi mult, raman dator!
  4. Frati co-forumisti am citit ultimele 2 pagini dar nu prea am gasit deloc gume de iarna de tico, mi-ar trebui si mie doua, daca nu puteti pune link pe main pt ca se considera reclama, puteti sa imi dati si mie un link pe privat sau sa imi ziceti macar fix unde pot sa merg sa iau un set de incaltari de iarna. Daca tot nu se gasesc pe 12 atunci ma gandesc si eu la un set de jante pe 13 de matiz, spuneti-mi daca se potrivesc prezoanele astea de la jantele normale de tico sau trebuie sa iau special de matiz si as mai vrea sa imi ziceti de unde as putea sa iau jante de matiz la un pret acceptabil si cam care ar fi acela, hai ca v-am stresat nitel dar va rog frumos pt ca eu fac tare multi km cu masina si sunt oarecum dependent de ea. Sanatate si multa pace suftelteasca.
  5. drum bun dar sa nu o ti mult timp la viteze de 140-145 asa cum am tinut-o eu... o viteza de croaziera maxima ar fi pe undeva pe la 130-135 daca te grabesti, daca nu merge lejer si cat vrei tu cu 125. chiar, colegi forumisti voi ce viteza de croaziera medie pe autostrada aveti?
  6. De abia astept sa vad daca o sa aibe sasiul si trenul de rulare imbunatatit ori au dat toti banii in fundul designerilor. In rest se anunta tare promitator!
  7. Am si eu cu ticoul 102341km pe bord la momentul acesta si pana la 50000km a mers cu ulei 0w40 dupa aia pana la 80000km a mers cu 5w40 iar de atunci merge cu 10w40 astea date la indicatiile unui mecanic... nu comentez dar acuma vad ca imi papa ulei cam 500g la mia de km. Sa trec la un 15w40 sau sa ii torn un dura lube/metabond? ori sa nu ma complic sa ii ofer o segmentare? Va mai spun ca iarna asta cand era frig rau de tot scotea nitel fum albastru cam 1 min pana se incalzea putin. Mai precizez ca eu merg sportiv rau de tot cu el si nu prea menajez atelajul si ca 99,99% din km sunt facuti prin oras si nu am fost eu primul propietar dar nu are sigur mai multi km decat cu maxim 20000. multumiri si urari de bine!
  8. eu am un fuji s1000fd si sincer pana acum nu I-am descoperit setarea de diafragma si obturator... in rest poti face cam orice cu el, cu toate ca se zice ca nu are stabilizator optic de imagine stabilizeaza bine cam 95% din poze. acuma daca vrei sa iti scoti pozele pe un plotter a0 atunci ia dslr, daca nu merge si un ultra zoom din asta care e chiar fun! apropo stii cati bani trebuie sa dea un posesor de dslr pe un obiectiv care sa fie cam egal la capitolul apropiere cu astia 12x a lui fuji? sa spuna cei care sunt in tema. nu neg calitatea mult mai mare a unui astfel de obiectiv dar nu e musai sa inveti sa mergi pe bicicleta din prima fara roti ajutatoare! peace si voua.
  9. pai asta am zis si eu ca nu fug mai tare ca una stock pt ca le e afectat cx-ul. adica tot pe acolo sunt. poate doar la demaraj sa fie mai tari acum cu puterea marita. acum ma intreb daca i-au tras soft si la seat... aici chiar ar fi o crestere mare de performante
  10. mare diferenta nu e intre passaturile benzinare si tdi cu soft pe care le au militienii... ambele au in jur de 210-215 cai si prind pe undeva in jur de 230-235km/h real. de ce prind doar atat? pt ca au girofarul care isi spune cuvantul. de ce au soft? pt ca au girofar care le incetineste mult! astea mi-au fost spuse de un politai.
  11. epica pe o distanta de 1000km mers in majoritate prin Bucuresti la ore de varf cu cox la greu si clima pornita in permanenta cu o medie de 12km/h a iesit pe comp de bord un consum de 12.2 la suta ceea ce mi se pare extrem de putin
  12. cea mai rapida si ieftina treaba este sa iti dai jos roata de rezerva si o sa ai jumatate de cm cel putin si pe urma poti sa iti pui cauciucuri de damas sau roti de matiz si alea au talonul mai mare cam cu jumatate de cm minim si daca alea sunt si de iarna atunci o sa aibe mai multa carne pe ele deci cam un cm... si uite asa ceva low cost
  13. Deja extrem de cunoscuta treaba asta, practicandu-se mai mult si mai cu spor la modelele supraalimentate am cautat sa vad ce oferte sunt pt un micut Mazil si iata ce am gasit in tot Bucurestiul, sau poate n-am cautat bine... Multi se feresc sa resofteze Matiz-ul poate pt ca 5 cai sunt putini dupa parerea lor si e mult de munca, ideea este ca pt calutii astia trebuie sa scot cam 200 de iepuroi din portofel. Daca mai sunt doritori fac public numarul de telefon al tipului care realizeaza acest lucru, daca mai aveti idee si de alte oferte v-as ramane profund indatorat! Cine si-a mai facut sa ne impartaseasca si noua din trairile lor alaturi de bestia ce a devenit Matizul dupa aceea. Ar mai fi o varianta cu un piggy-back care se pune inaintea calc si se regleaza pe dyno dar pretul e prohibitiv de mare, sare bine de 300E si tot cam pe acolo castigi la performante.
 

×
×
  • Create New...