Jump to content

goguboeru

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About goguboeru

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • MSN
    esperogri
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    esperogri

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero CD 1.8 AT /ABS
  • An
    1999
  1. Sper sa ajung la timp sa fac ceva poze la distributie (zona curelei si a fuliilor) luni cand se apuca de masina sa o verifice sper io si sa o repare, in caz ca nu e si altceva nasolit. Am sa il rog sa ma anunte din timp sa pot ajunge. Daca e defect mai grav , abandonez reparatia motorului si schimb personal, la primavara cand se incalzeste vremea, motorul cu totul. Mai am un Espero identic al carui motor are doar 3500 Km dupa RK.(camasuit , pistoane noi cota 0,cuzineti cota 0, culbutori, semeringuri supape ,intinzatoare, totul nou). Daca nu era asa frig puteam sa ma ocup io de ea in curte.
  2. Absolut sigur ,am desfacut tubul 'gofrat' care face legatura intre teava de plastic si galeria de AL.si am pus mana. Se simte foarte bine cum pompeaza cilindrii aerul afara nici nu e nevoie sa apropii palma de gura tevii si simti cum sufla. Desfaceam eu si puneam la punct distributia(curea noua bineinteles) dar masina e parcata pe strada si mai e si frig nasol afara. Asa ca mergem la service cu ea.De la vara sper sa am si eu garajul propriu disponibil si incalzit ca acum e pe post de depozit/magazie. PS Nu a sarit singura. Cred sunt aproape sigur ca daca intr-adevar a sarit si nu este alta problema ,a sarit datorita faptului ca a inghetat apa in pompa de apa, care e antrenata de aceeasi curea. Sper ca a scapat pompa...
  3. Parcat seara , peste noapte un pic de ger cam minus 2-3 grade ,a doua zi cheie si electromotorul invarte dar cu alt sunet decat eram eu obisnut motorul. Nu porneste. Soseste mecanicul : Are scanteie corecta ,benzina ii vine cureaua de distributie misca culbutorii dar in loc sa aspire aer pe galeria de admisie el scoate aer Efectiv se simte cum "pompeaza" pistoanele aerul. Nivelul de ulei nu a crescut in baie datorita apei ce ar fi putut sa intre in caz ca s-a spart ceva din cauza inghetului si nici balta sub masina nu am vazut Intrebare : a "sarit de la punct " distributia datorita inghetarii apei in pompa de apa sau e altceva . PS. Da, sunt de vina am uitat sa pun antigel are doar apa deoarece am schimbat radiatorul in vara.
  4. Nu mai porneste .Espero 1.8 AT Am verificat daca are scinteie ,are, benzina ajunge, nu stiu daca si presiunea e buna. Cureaua de distributie nu e rupta se misca culbutorii,nu stiu daca nu e sarita de la "punct" As avea nevoie pt inceput de o deplasare a unui mecanic pt verificare cu testerul ca sa stiu ce fac .Nu vreau sa o duc pe platforma la service si daca nu o fac sa o iau cu platforma inapoi. Stie cineva vreun service in zona care sa aibe tester si sa trimita mecanic sa testeze, contra cost bineinteles ? PS.Am cautat pe Google si nu m-am lamurit Multumesc pt timpul Dvs.
  5. Multumesc de raspuns ,o sa astept o zi doua si daca nu ,o sa incerc cum ai recomandat pt IE 7
  6. Tot cu Google am dat si io...
  7. Va salut1! Am cautat un forum despre Daewoo (Espero ,am 4 patru )si in citeva zile am citit info cit nu am aflat in 4 ani ca propietar trecut prin "serviceuri"(ghilimelele sunt puse intentionat ca erau varza). Daca viitoarea denumire a forumului NU contine Daewoo nu mai avem cum sa nimerim aici cei ce tastam ca mine ,Daewoo forum, in Google.Si cu toate ca VISUL meu e o masina MARE americana,de ce nu GM ,eu nu vreau sa schimb sigla Daewoo cu Chevrolet deoarece sunt super multumit de ce au reusit sa faca din piese GM coreenii de la Daewoo,si daca sunt multumit consider ca este cinstit si vreau sa folosesc mai departe aceeiasi denumire DAEWOO ! P.S. De ce nu a venit Chevrolet sa vinda masini in RO ,cind noi am cumparat Daewoo...Erau prea mîndrii ?
  8. Dau "Click" pe un link care ar trebui sa deschida un JPG si zice ca e schimbat serverul si ma duce aiurea .Cum pot (si de ce nu ),cum putem, sa vedem acel jpg care este de exemplu o schema electrica ? Multumesc de anticipat pentru raspuns !
  9. Cam tirziu dar oricum e bine de stiut. Da se poate deschide de pe dedesubt capota motor la ESPERO prin partea dreapta cum privesti la masina cu o surubelnita plata mai lunga (20 cmm)strecori greu mina pe linga motorul de la ventilator si se poate actiona o tija.Cel mai bine faceti o reperare a sistemului INAINTE de a avea belele pt ca nu se poate vedea de jos cind lucrezi(in fata casei nu la atelier) ci doar pe pipaite.
  10. Sub maneta de schimbator exista cele 2 fire (alb si albastru parca)care merg de la comutatorul de POWER in instalatia masinii .E un defect clasic ca sa se duca izolatia acestor fire prin frecare de fiarele ce sunt pe acolo .
  11. In afara de acoperit delco-ul pt ESPERO mai trebuie si sters sau suflat cu aer locul unde se cupleaza fisa centrala in bobina de inductie mai precis SUB mufa unde intra fisa .Acolo ramine apa si nu mai porneste sa o pici cu ceara .Eu am si GPL si o data nu a pornit pina nu am desfacut izolatia(banda de plastic tip Izolirband) cu care fusese fixate cele 7-8 spire pe fisa centrala,era plin de apa sub izolatie.In rest eu spal mai des motorul decit caroseria...
  12. Se poate schimba DOAR rulmentul .Se desfac cu masina de gaurit cele 3 nituri ,se schimba rulmentul cu un rulment de roata fata de Dacia parca 6002,si se inlocuesc niturile cu suruburi de M5 cu piulite.La mine merge de 113.000 Km ,facuta operatia de mine nu de "Domn mecanic".
  13. Te rog sa ma crezi ca NU are sonda Lambda .E motor fara catalizator si nu are nici catalizator si nici sonda Lambda ,are potentiometru de CO. Si stiu ce e aia si unde ar trebui sa fie ( din motive de Teu de plastic si neatentie a trebuit sa schimb garnitura de chiulasa si am facut-o singur in fata blocului : )As fi vrut eu sa aiba sonda... Si scuza ma te rog ca raspund atit de tirziu , am piciorul in ghips si stau tare greu la PC ,da las ca miine il da don Doctor jos !!!
  14. Va salut ! Am instalat pe ,un Espero 1,8 CD cu 8 supape ,fara sonda Lambda si catalizator cu .cutie de viteze automata , o instalatie marca Tartarini cu emulator injectoare Pitagora . De cind am instalat-o acum 3 ani am fost de nenumarate ori la reglaj de consum cu ea (peste 16 -18 in oras pe gpl fata de 10-11pe benz ) Bineinteles si cu inerentele probleme cu T urile de plastic( am confectionat singur pina la urma 2 teuri din teu de cupru de instalatii ,prelungite cu putina teava de cupru si am rezolvat ) Intrebare - daca achizitionez o electronica STAG si montez o sonda Lambda pe galerie de evacuare si fac reglajele ce trebuiesc facute la RM Vilcea... mai scade consumul in asa fel incit sa merite oboseala?
 

×
×
  • Create New...