Jump to content

johnny72

Membru
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by johnny72

  1. Du-te in service si rezolva-o pe garantie.Eu am schimbat-o in garantie fiindca avea un zgomot de frecare. Nu era pe stoc si au comandat-o la reprezentanta in Ungaria.A durat o saptamana pana a venit.
  2. As merge tot pe Mobil adica Mobil 1 5W30 SuperSyn dar imi este frica ca dau o gramada de bani si ma aleg tot cu ulei turcesc in motor, din ce am mai citit eu si am mai intrebat si alti colegi de pe forum as merge si pe varianta Valvoline SynPower 5W30, dar pe asta nu stiu de unde sa il achizitionez din Craiova,in cateva supermarketuri pe unde am fost eu nu il aveau.Am mai citit pe un configurator pe un site dedicat uleiurilor ca recomandarea Castrol pentru motorul de Kalos 1.2 8v este Castrol Edge 0W30, nu stiu cum sa comentez asta.Iar uleiul mid-range recomandat castrol este Castrol Magnatec 5W30.Acum ramane si varianta mai ieftina ulei GM 5W30 la 1 milion si ceva pe care l-am gasit la un magazin din Craiova ( nu stiu daca am voie sa ii dau numele ).Eu in ultimul an am facut numai vreo 7 mii de km si nu stiu daca se merita o investitie mai consistenta intr-un ulei de firma.De actualul nu prea sunt multumit Mobil 5W40 probabil turcesc, pentru ca mi se pare ca motorul nu prea merge rotund la rece cand il pornesc.Mi-a placut mai mult cum toarce motorul unui coleg de serviciu care avea Castrol 5W40, apropo de 5W40 politica din service ca "e mai bun asta domne'".Oricum motorul mergea mai rotund si nu era asa baritonal ca al meu, poate alta calitate.Oricum, poate baieti de la service Rucom, care sunt sigur ca citesc acest forum dau dovada de fair-play si ne spun si noua muritorilor de ce se pune ulei 5W40 cand producatorul recomanda 5W30 sau 10W30 iar masina a avut primul ulei 5W30. Nu vreau sa fiu rautacios la adresa baietilor de la Rucom, sunt chiar si niste oameni de isprava pe acolo care isi fac treaba, am insa acesta nelamurire si ei ar fi cei mai in masura sa raspunda. Poate au vreo adresa interna de la GM care a ajuns la concluzia ca pentru RO e mai bun uleiul 5W40 sau au o alta explicatie tehnica, nu stiu.
  3. taxa vama la aveo 1.2 luat in leasing in 2006 pe cinci ani, a fost calculata in septembrie 2009 si a reprezentat 7% din valoarea masinii adica 712 euro.Nu stiu cum au calculat-o masina a fost in contratul de leasing 9800 euro.
  4. Am incheiat eu leasingul anticipat, intreba-ma ce vrei sa stii.
  5. Mie mi-au pus in service la Aveo de 1.2 atat la prima cat si la a doua revizie Mobil 5W40 si vereau sa ma lamureasca si pe mine cineva cunoscator ce consecinte poate avea acest lucru si care este diferenta fata de 5W30 cat recomanda manualul.Acum se apropie revizia treia si vreau sa fiu sigur ca iau o hotarare buna sa schimb uleiul cu 5W30. Ce marca anume imi recomandati ?
  6. E greseala mea intr-adevar.Iti multumesc Salex.Am discutat cu un coleg la serviciu si mi-a explicat ca acele gauri de sub luneta au alt scop si anume de a egaliza presiunea din habitaclu.Insa eu traiam cu impresia ca pe acolo se prelinge fluxul de aer cald sau rece pe luneta si da mi-ar f i placut ca Aveo sa fie bmw seria 7.Mentionez ca pana acum nu mi s-a intamplat sa se abureasca luneta in asa hal ca dupa 10-15 minute de functionare a aerului cald pe dejivrare sa nu se rezolve problema fara sa fie nevoie de actionarea rezistentei.
  7. Salut baieti.Am si eu o problema cu dezaburirea lunetei.Pe ploaia torentiala de alalteieri am observat in timpul mersului ca la directionarea fluxului de aer pe pozitia dejivrare luneta ramane aburita.Am verificat si pe aeratoarele spate nu se simte fluxul de aer. E normal ? In manual scrie ca la actionarea vetilatorului pe modul dejivrare fluxul de aer e directionat pe parbriz si pe geamurile din fata si nu e pomenit nimic despre luneta.Nu bag mana in foc dar eu stiam ca fluxul de aer e directionat si spre luneta, spun asta deoarece eu obisnuiesc sa directionez fluxul de aer conditionat vara pe geamuri.
  8. Si eu la fel ma gandeam. Deci nu stie nimeni nimic ?
  9. Din pacate da, acum o sa le verific toate becurile cum se aprind si o sa revin cu amanunte.
  10. Nop, au intervenit meseriasii de la celebrul service din Craiova si au schimbat acum doi ani una din triplele spate.
  11. Nu vreau sa mai deschid alt topic, am si eu o intrebare pentru posesorii de Aveo sedan, e normal sa se aprinda lampile de reverse atunci cand tragi frana de mana ?
  12. Salut, Baileti am un procesor Intel PIV la 2.4GHz si acum vara lucreaza in mod normal la 55 de grade iar in jocuri temperatura creste pana la 65 de grade.E normal, adica nu e cam mult ? Si daca functioneaza un timp mai indelungat la 65 de grade de exemplu nu este daunator pentru procesor ? Ar ajuta un ventilator de carcasa sau altceva ?
  13. Scuza-ma puchi ca raspund asa greu am avut probleme cu netul.Pai am vazut singur ca e ceva in neregula la trecerea peste bumpere avea un scartait scurt indiferent de viteza.Pe urma scartaitul s-a accentuat se auzea si la alte denivelari si m-am dus in service.Baietii au fost foarte amabili si dupa numeroase ture in trafic si dupa mult spray cu vaselina au hotarat sa le schimbe. Din cate am inteles eu e o problema generala si nu s-au mirat prea tare, probabil ca e un defect de fabricatie la pisele respectine.Acum pot sa iti mai spun ca mi-a mai confirmat o persoana pe care nu o cunosteam si cu care am vorbit intamplator ca a schimbat bieletele antiruliu exact la 9k de km.Nu e ceva grav daca sesizezi la timp, dar mergand asa cu masina am inteles ca poate avea efecte grave.Si am descoperit scartaitul asta care la inceput mi s-a parut ca vine din spate datorita faptului ca Aveo e o masina foarte silentioasa si nu are greierasi
  14. OK, Myg bine ai venit printre noi. Si fiind primul meu post pe anul 2009, urez tuturor membrilor forumului La multi ani cu sanatate si km cati mai multi multumiti de masinile lor si fara evenimente ! On topic, acum dupa doi ani de la achizitia masinii ma declar foarte multumit de masina si nu regret alegerea facuta.Am facut numai 12k de km si am alimentat preponderent cu efix 95, ocazional cu carerra 95 insa nu am constatat nici o diferenta. Singura problema tehnica pe care am avut-o a fost schimbarea bieletelor antiruliu la 9 k km. Cred ca e o alegere buna tinand cont ca are un pret foarte, foarte bun, cel putin acum cu reducerea de 19% e un adevarat chilipir.
  15. @Shiro, pai atunci de ce nu imbraci toata masina cu folie, ca cele de taxi ? Si atunci nu se mai zgarie nimic.
  16. esti sigur, adica astia merg asa de capul lor ?
  17. puchi,vorbeam de prima mea revizie facuta la 01.11.2007 cand exista ulei original de cutie in Craiova. l.e. adica mie nu mi-au pus ce trebuia in cutie ?
  18. puchi, imi pare rau uleiul de cutie la aveo de 1.2 se schimba la 15.000 km sau la prima revizie idiferent care survine prima.Nu inteleg la voi se schimba doar daca vrei, pai daca patesti ceva adio garantie, producatorul specifica clar ca se schimba uleiul de cutie in conditiile de mai sus.La Craiova nici nu au discutat mi l-au schimbat pentru ca asa aveau in fisa primei revizii.Si in acest sens am revazut postul meu http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=305443, facut dupa revizie iar la momentul respectiv aveam ambalajul uleiului in fata si da se simtea si la schimbarea vitezelor.Nu stiu de ce generalizezi, aici in Craiova, aveau ulei de cutie original.
  19. Am o intrebare pentru puchi si vladawd, voua nu v-a schimbat uleiul din cutia de viteze ? Valabil numai pentru aveo 1.2.Si daca nu au motivat de ce ?
  20. Perfidus nu ma pricep la amanunte tehice, au schimbat bieletele antiruliu asta stiu sigur iar zgomotul era scartait si nu poc-poc.Oricum la cata vaselina au bagat nu cred sa mai scartaie ceva curand.Emil nu am obiceiul sa solicit aiurea directia am incercat sa vad cum se misca nu am fortat nimic si da am servo, s-ar putea sa fie numai o parere faptul ca merge mai greu. De asemenea au reglat putin si cursa ambreiajului.Per ansamblu zic eu ca au facut o treaba buna acum ramane de vazul in timp cum se va comporta.
  21. Sa ne impartasesti si noua metoda ta de condus.Din ce spui reiese un consum de 6.22l/100km cu Ac moderat folosit, pai asta il scot eu in afara tot cu motor de 1.2.Consumul meu in oras este de ~10l/100km cu aer folosit la discretie.Nu ai cum sa scoti 8l/100km in oras hai sa fim rezonabili indiferent cum ai conduce tu, poate numai daca o loganesti schimbi la 2000rpm nu accelerezi niciodata nu folosesti aerul etc.Tu la cat schimbi vitezele in oras ? Eu unul nu schimb niciodata sub 3000-3200rpm.De dragul unui consum mic sa nu ai probleme mai tarziu.
  22. Puchi, e o parere, mai studiez fenomenul si iti spun, oricum mi s-a parut ca rotile sunt puternic umflate, nu stiu daca are vreo legatura.Am virat cu motorul oprit pe pamant nisipos si e aproape imposibil de virat, pe ciment si vireaza greu si cu motorul pornit in mers mi se pare ca se vireaza mai greu decat inainte.Revin cu amanunte.Oricum baietii nu erau prea mirati, li se mai intamplase chestia cu bieletele antiruliu, dar nu la 9k de km.
  23. Am fost astazi in service la Rucom si surpriza, perfidus ai dreptate, au fost inlocuite pe garantie bieletele antiruliu. Care bielete am inteles ca se schimba pe la 50k km.Mie mi le-au schimbat la 9k km. Sa fie oare de vina numai gropile in 9k de km ? Mentionez ca am mers foarte grijuliu cu masina, am ferit toate gropile pe care le puteam feri si totusi...Au strans ceva si la coloana de directie si mi se pare ca se vireaza prea greu acum, pe loc iti trebuie muschi sa virezi rotile, sa le mai fac o vizita ? Nu dauneaza daca e prea stransa caseta de directie sau cuplajul ca nu ma pricep, nu se uzeaza nimic prematur ?
 

×
×
  • Create New...