Jump to content

Morpheusst

Membru
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

About Morpheusst

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza CDX
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    B 34 YUV
  1. Asa este, ai avut noroc...a mea are mult peste a ta(km)... ...foarte mult peste. Sunt mulumit de masina se comporta foarte bine, foarte spatioasa, tocmai de asta nici nu am vandut-o, cu toate ca as fi putut sa imi iau o masina nou nouta. Mi-a placut, ce sa mai... ideea este ca sunt perfectionist si vreau sa mearga foarte bine. Astazi am rezolvat problema cu trancanitul, cei care au umbat la masina ( inaintea celor de la service-ul pe care il frecvantez) nu au pus toate suruburile inapoi, nici la evacuare si nici la scut...si de la asta cand treceam prin "gropite" se auzea troncanitul, sunt multumit ca am rezolvat problema asta...in rest masina este super ok...am bagat ceva bani in ea si se simte diferenta. Singura nemultumire este ca nu mai merge cu peste 200 cum mergea inainte, nu ca as merge cu asemenea viteza, dar imi place sentimentul ca poate mai mult cand am nevoie iar eu nu pot spune asta...viteza maxima 185 km/h (viteza demna de motor 1.4-1.6), le-am zis celor de la service si mi-au zis ca nici nu cred ca merge cu mai mult Leganza, dar eu stiu adevarul...am mai vorbit cu o cunostinta tot cu Leganza si am mers cu a lui si am ajuns cu usurinta la 200, se mai ducea inca putin, probabil 210-215...deci masina poate, dar are o problema mai mult sau mai putin grava...sper sa o pot rezolva pana la urma. Bafta!
  2. Sa stii ca ai multa dreptate, in legatura cu masinile SH...chiar prea multa! Am sa fac ce mi-ai spus si o sa vad ce si cum...multumesc mult pentru ajutor!
  3. Unele le stiu fara sa pun tester-ul...le-am retinut...tu ai cumva service de te pricepi asa bine? Daca ai lasa-mi si mie numarul tau de tel si adresa sa vin si poate rezolv problema la tine! -bujiile sigur nu sunt bosch, sunt champion, -durata injectiei 2.2-2.3 (injectoare noi, originale daewoo), -valoarea sondei 0.1-0.9 (sonda noua, originala daewoo), -senzor clapeta acceleratie 0.57 mV (senzor nou, original daewoo). Cam atat...lasa-mi adresa (daca ai service sau ma poti ajuta altfel) pe PM. Multumesc mult!!!
  4. In fine...am pus-o pe tester la vre-o 3 service-uri si tot timpul a iesit foarte bine pe tester...astazi am verificat bujiile si de cand am schimbat injectoarele lucreaza bine(erau putin negre la baza, dar electrodul era ok)....bujiile nu stiu ce clasa sunt, am cerut de leganza si pe alea mi le-a dat, mai mult nu am avut ce face Filtru este foarte bun, m-am gandit la asta si am mers vre-o 5 km fara el, sa vad daca este vre-o diferenta si merge exact la fel( in plus, e nou) , sonda lamba este noua...nu cred ca am facut cu ea mai mult de 1500 km(si la asta m-am gandit). " depresiune galeria admisie incorecta sau furnizata incorect " - imi poti spune unde gasesc un service care sa se priceapa bine la daewoo, poate o fi de la asta...ce sa mai zic... Ce bujii se folosesc la leganza si se gasesc la magazine?(cu astea ultimele am facut cam 2500 km, cu bosch-urile din inainte tot asa) Pe tester mi-a iesit ca alternatorul nu scoate tensiune corecta...13.2-13.7v, poate influenta asta cu ceva? Multumesc!
  5. Am incercat azi dimineata...si dupa ce am plecat de pe loc am pus mana pe schimbator...cand am incercat sa il misc a inceput bataia si imi juca in mana urat de tot, am zis ca ii fac ceva si m-am lasat de meserie...imi vibra urat daca am incercat sa il misc, dupa ce l-am lasat in pozitia in care care sta el de obicei, nu mai vibra vizibil cum facea daca ma apucam eu sa il misc si nici nu se mai auzea bataia aia( era alta fata de vibratia care o face de la 2500 rpm). Nu stiu ce sa zic...tampoanele le-am schimat de curand nu am 2000 km cu ele. Asa am crezut si eu ca de la ele o fi vibratia...pe sub masina s-a uitat un mecanic si mi-a zis ca totul e ok...nu e nimic in neregula. Ideea este ca ai mei au o nubira II si merge ca unsa...cu 190 la motor de 1.6, nu vibreaza, nu troncane...la mine se tin lant cu prapadita asta de masina. Spre exp. daca trec peste linia de tramvai troncane ca naiba, defapt la orice denivelari mici si dese(piatra cubica)..am schimbat amortizoare, flanse, bascula cu tot cu bucse(astea la recomandarea unui mecanic) si nimic...la fel de urat face, care crezi ca ar fi problema cu masina asta?
  6. Salut! Am si eu o problema(banuiesc) legata tot de timonerie. La mine apare o problema in orice viteza(R,I,II,III,IV,V) dupa ce trec de 2500 rpm si persista pana la 3000-3200, dupa ce trec de 2500 rpm masina incepe se vibreze, se simte si in podea. Daca o las la frana de motor pe la 2500 ture incepe sa bata ceva in Caroseria, parca are fi ceva legat de evacuare...de la toba...nu stiu cum sa explic exact fenomenul, se aude ca o bataie venita de dedesupt-ul masinii, ca un barait de frecventa mare. Citind posturile am vazut ca problemele cu timoneria se aseamana cu ale mele...iar cand am motorul rece ma chinuiesc sa o bag in treapta a doua, sa intre intre I trebuie sa ma opresc complet...dupa ce parcurg 10-15 km merge normal si usor, mentionez ca am o Leganza '99. Crede-ti ca am tot o problema legata de timonerie?Trebuie schimbata?..... Va multumesc!
  7. Salut! Multumesc pentru raspunsuri . Regulator presiune mi-au zis la magazinul de unde am si cumparat piesa acum ceva timp, debitmetru de benzina mi-au zis cei de la service, mi-au zis ca e corect "debitmetru".....de aceea asa am scris si eu...ok...deci piesa o am de ceva timp, cam o luna.Nu am avut timp sa ma duc la service...cred ca am sa merg luni. Mie mi s-a zis ca este infundat, are o sita la partea care intra in rampa de injectie iar la mine sita aceea era foarte murdara cu "mazga", ceva foarte negru, sper ca de la el sa fie consumul mare, demaraj prost si viteza maxima mica. Apropo si bujiile le am foarte negre, semn ca arderea nu e completa. Va multumesc inca odata!
  8. Salut...revin cu aceeasi problema. ...din pacate...mai mult de 180 nu mai merge iar, demarajul iar s-a modificat, in sens negativ)....am o intrebare, daca ma poate ajuta cineva: E posibil sa se fi stricat debitmetru de banzina, atasat pe rampa de benzina?(sa se fi infundat)? - 1 La ce foloseste surubul din imaginea pe care am pus-o? - 2 Data trecuta cand am fost la service mi-au gasit debitmetru infundat si l-au curatat ei cat de cat, dar ma gandesc ca s-o fi infundat iar...nici nu mai stiu ce sa mai zic...vreau parerea unuia care se pricepe la piesele astea doua...sa nu mai cumpar si altele degeaba, cum am facut pana acum... 1- debitmetru benzina 2- surub? ( nu stiu la ce foloseste) 3- rampa de benzina Va multumesc!
  9. Gata...am rezolvat problema intr-un sfarsit glorios...injectoarele erau...si mai am o problema cu un debitmetru murdar(partial rezolvata, l-a curatat mecanicul cat a putut)...banuiesc ca nu e mai mult de cateva zeci de RON. A scazut consumul, a crescut demarajul si viteza maxima .Multumesc tuturor celor care mi-au dat sfaturi. Buni astia de la AUTO MEC, nu e reclama.
  10. Se poate se fie vre-o problema la aprindere,oricum am cumparat injectoare(toate 4).Daca nici asa nu merge verific aprinderea, daca nici de la aprindere nu este...o vand si gata cu toate ca ma doare inima, am bagat la bani in ea sa o vand...
  11. Sa mai explic odata cele intamplate...mergem cu masina(acum vre-o 2 luni).....cu aproximaiv 120 km/h, la un momenta dat s-a aprins "check"...a stat cateva secunde si s-a stins,nici nu am bagat de seama.A doua zi de diminieata cand am pornit motorul s-a stins greu, dar a facut-o...si tot asa vre-o 3-4 zile...la un moment dat nu s-a mai stins deloc...si de aici incepe toata povestea.Am observat pe urma ca nu mai trage, a inceput consumul mare si m-am dus la service...acolo au facut aia ce au facut...s-a stins dar consumul tot mare a ramas si nici problema cu "trasul" nu s-a rezolvat( azi un logan de 1.5 dci tragea mai bine ca leganza mea cu motor de doua ori mai puternic).....si dupa urmeaza toata povestea, deci totul s-a petrecut foarte repede, si nu imi dau seama, injectorul ala nu trebuia sa dea semne ca e pe duca, nu mai merge bine...dintr-o data a facut probleme TPS-ul si gata...s-a dus tot...cu tot cu injectoare... ...a mai avut cineva probleme similare? s-au rezolvat cu schimbarea injectoarelor? Deci masina a inceput sa nu mai traga si in 4 zile a fost gata...consum mare, putere mica...probabil baga prea multa benzina si ineaca motorul...nu stiu...
  12. Sunt curatate, am facut operatia de vre-o 2 saptamani, cred ca ar trebuii schimbate.Dar daca le schimb si nu se rezolva nimic, ce naiba fac cu epava?...ca ma costa si alea vre-o 1000 ron...
  13. Salut! Am fost la baietii de la Auto-mec, mi-au reglat TPS-ul, este ok, nu se mai aprinde nici un "check" in bord. Ceea ce au observat este ca bujiile erau arse si un timp prost al injectoarelor( ceva degenu), uneori fara sa apesi acceleratia bagau mai multa banzina( o perioada foarte scurta de timp, nici nu se observa la turatia motorului, defapt nici nu se simtea), mi-au zis ca trebuiesc curatate sau schimbate, e posibil sa fie prea uzate. Mi-am adus aminte ca niste mecanici care mi-au spus ca bujiile Bosch pe care le-am bagat eu nu sunt bune, se strica usor, m-am dus la magazin sa cumpar altele ca nu aveam chef de injectoare( am zis sa incep cu ce este mai ieftin), le-am luat, le-am schimbat si am zis, cu TPS reglat si bujii schimbate gata trebuie sa mearga...Incep sa ii dau in goarna si observ ca mai mult de 185 Km/h nu ia oricat de tare as apasa acceleratia si mi-am zis ca e cazul sa o vand. Mai este cazul sa incerc sa ii fac ceva, sau motorul e pe duca de face asa?( Nu scoate fum, nu mananca ulei) Consum la 120 km/h 9.8 % - extra urban pe sutostrada si 14.2% - consum in oras dar tafic minim, mi-ar fi frica sa ii fac un consum la orele de varf... Crede-ti ca ar putea fi ceva legat de cutia de viteze?...nici nu stiu ce sa mai cred...
  14. Ok...thx! Acum revenind la problema mea, faptul ca are consum mare si nu are demaraj cum as putea sa o rezolv? Crezi ca este din senzorul de acceleratie sau este alta cauza?M-am uitat pe schemele cu senzorul clapetei si pare a fi un potentiometru, nu vad ce legaturi are cu faptul ca imi consuma mult si nu are demaraj, sau poate ma insel?... Cum schimb sonda lambda, ce cheie imi trebuie? ca tot am cumparat-o...
  15. Salut, revin cu aceeasi problema.Astazi m-am dus la auto-mec, baietii de acolo au spus ca nu ar fi nici o problema cu senzorul de acceleratie, problema ar fi ca sonda lambda uneori se blocheaza, niste timpi nasoli la injectie sau ceva de genu(injectoarele tocmai le-am curatat, ei m-au sfatuit sa le mai curat odata la ei si le-am zis ca nu doresc asta) si benzina care este foarte prosta in Romania.Benzina nu are cum sa fie problema deoarece tot cu benzina romaneasca am mers si pana sa inceapa masina sa imi faca figuri. In fine, m-am dus si am cumparat sonda lambda si senzorul clapetei de acceleratie. Acesta din urma l-am montat si iar a inceput sa se aprinda in bord "check", nu este nici o diferenta la acceleratie, in schimb au aparut urmatoarele prboleme: - "check" aprins, ramane aprins pana calc acceleratia, se stinge apoi...cand iau piciorul de pe acceleratie iar se aprinde...si tot asa, - cand schimb din viteza I in II sau II in III se simt smucituri parca da sa se opreasca motorul, cum calc ambreiajul, - cand iau piciorul de pe acceleratie si o calc iar foarte putin, normal sau tare, iar se smuceste masina ca naiba, - consumul este acelasi, foarte mare - cei de la service mi-au zis ca e prea mica tensiunea in senzorul clapete de acceleratie. Eu cred ca problema este legata de amestec(benzina + oxigen) ceva de genu, nu este citita o valoare bine, ramane blocat ceva.Ar mai putea fi probleme cu alimentare senzorului clapetei de acceleratie(deorece cica nu ar fi tensiune suficienta in el)? Nu stiu cum sa schimb sonda lambda, teoretic stiu defapt dar nu am cheia necesara, aveti idee cum se face operatia si unde as putea gasii cheie care sa potriveste pe senzor? Astept idei si pareri si nu in ultimul rand, daca ati schimbat sonda cum ati facut-o?(poate pune-ti si o poza ceva ce explicatii)
 

×
×
  • Create New...