Jump to content

daw

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About daw

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    lacetti
  • An
    2005
  1. ... am aceeasi problema decrisa...motorul ramane pornit, se aprind becurile din bord, trebuie se deschid usa ca sa opresc motorul...si nici lichid nu curge pe luneta. o sa verific in seara asta daca am vreun scurt la stopurile spate. merci mult de info
  2. vrei sa zici WTCC. Mai are un pic pana la WRC Tot acolo la delta-motors pe site e si o nubira (5 usi) de 225 cp. Este motorul opel de 147 cp (2.2 L) cu un kompressor. Cum ar fi un lacetti de 2.2 cu 225 cp...de vis. Au si un kalos 1.4 16v dus in vreo 136 cp (nu stiu exact puterea)
  3. Ce doream sa zic este ca nu ma impresioneaza cand sunt depasit de o masina ce stiu ca are 200 cp standard...ci mai degraba apreciez una despre care stiu ca are mai putini cai decat lacetti-ul meu si ma lasa in urma...asta inseamna tuning. De asemenea, intrecerile (legale) se fac pe clase de putere si castiga cel mai 'tunat' din acea clasa. Comparatia lacetti/porsche mi se pare 'un pic' exagerata...si ca pret si ca performate
  4. ' PS> cel mai ieftin tuning este sa treci la clasa urmatoare (citat din OVI_JER) '......nu sunt de acord...cred ca tuningul consta in a scoate cat mai mult dintr-o masina...nu a avea cea mai puternica masina. nu am avut timp sa mentionez ca pt frane gasesti un Brembo GT kitt pt lacetti sau la OMP Racing. Un alt aspect nediscutat este racirea unui motor tunat care se rezolva cu un radiator de ulei. (radiatorul de ulei ar trebui sa fie al doilea lucru ce tre' pus pe o masina cand te apuci sa o modifici). despre partea cu fiabilitatea...nu stiu ce sa zic...depide de la caz la caz. potzi sa faci praf ambreiajul si planetarele...etc si fara sa tunezi masina. parerea mea e ca daca te apuci sa modifici serios masina, acea masina nu mai e de mers zi de zi prin oras, mall, shopping. o folosesti seara cu prietenii si eventual in w.e. uzura mare la un motor e mersul incet (ex: romana-universitate)...
  5. cate un pic din fiecare... nu am intrat sa imi descriu masina. cautam ceva legat de injectoare si am vazut ca cineva e interesat sa isi modifice lacetti-ul...si asa am ajuns membru. partea cu kompressorul e inca vis si oricum la banii astia potzi sa gasesti un kit turbo cu tot cu montaj. (vezi www.dbilas.de) din pacate acesti din urma ´oficial´ nu modifica nimic din ce ne intereseaza pe noi (lacetti). tot pe la 4500 gasesti s.h. un motor opel (Z20LET) 192cp care s-ar putea monta fara probleme pe lacetti...dar asta e alta poveste...mult mai scumpa...pt ca 192 cp se fac usor 260...apoi ajungi la 300cp si uite asa ajungi la 400 (stiu ca era un astra coupe turbo in bucuresti dus in 400cp...) asta da proiect > Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie si renunta la limbajul IRC te rog.
  6. sal´ am gasit ceva la postert.de sau http://www.cse-essen.de arata super ok. e cam 700 euro kit-ul (buza fatza si spate + praguri) arcuri sport gasesti la amb-tuning.de (30mm mai joase)...dar pica supe pe jentzile de 17 cu gume de 205-45 apoi trecem la performatza: filtru kn (cam 80 euroi) bujii ngk...cam 50 euroi inca nu am gasit injectoare dar ma interesez daca cele de calibra turbo (4 gauri de pulverizare/ injector ) se potrivesc. daca iti mai raman bani...cam 4500 euroi un kompressor de la delta-motor.ch de rest...axa cu came...evacuarea...poate niste scaune mai sport...si partea audio... nu ma intreba catzi cai am in total si nici sa nu aud de chip-tuning...
 

×
×
  • Create New...