Jump to content

drishca

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About drishca

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Location
    constanta
  • Din
    constanta
  1. Bai fratilor.Treaba e asa, si am vazut-o la mai multe espero si la cielo: Cand opresti motorul si pui cheia la 0 te innebuneste "ping ping"-ul cum ii spuneti voi.Asa stiam si eu ca in momentul in care deschizi usa incepe sa faca ping ping, dar nu, asta cum ai intors cheia ping ping ping ping ping ping ping in ping-ul meu de te neneoroceste. daca intorc cheia la penultima pozitie unde se aprind toate beculetele atunci abia se linisteste, dar electromotorul, eeh? In concluzie faza cu avariile e singura solutie sa nu te dilesti de creer. Hai ca mai vorbim ca a intrat o bunaciune in birou care cauta de vorba. Bafta
  2. Ai dreptate sunetul nu e de la alarma ci e un martor al masinii, si intr-adevar ideea cu avariile e ok merci.Problema e ca nu e suficient sa fie cheia in contact ci sa fie contactul pus ceea ce nu-mi mai convine.Daca facea ca martorul de centura era ok dar asta face la fel ca si sunet dar cu o cadenta mai mare.Ma omoara. Oricum avand in vedere ca e standard la machina n-am ce-i face si nu mai umblu la el. N-as vrea sa se bage nici un meserias la ceva care merge.Stii cum se spune : " daca nu e stricat atunci nu-l repara ".
  3. Innebunesc cand opresc pe undeva seara si doar cobor sa iau ceva si trebuie sa stau cu pozitiile stinse pt ca altfel imi rupe capul alarma aceea de avertizare lumini. E ceva de facut in afara de a tine contactul pus sau motorul oprit. De exemplu : vreau sa cobor din masina sa iau cheile din contact dar sa las pozitiile aprinse. Ce e de facut
  4. merci. am mai scotocit pe forum si am gasit un topic bogat in probleme de aer conditionat. e clar ca trebuie sa pun pe cineva sa-mi curete tot ce tine de aerisire sau caldura , operatie care nu a fost facuta niciodata.Cine stie ce dracovenii mai sunt pe acolo, gen frunze si alte alea.Si vorba aia toata vara cu aerul pornit poate mai iau draq si vreo boala. Am sa incerc cu spray-ul de curele si fulii. E ok uleiul aral 10W40 pentru motor sau e vreunul mai bun? Cineva spune ca iarna pentru dohc 1,5 doua axe e mai bun 5w40. Iar altcineva spunea ca aralul e cam teapa ca face depunere si ca ar fi mai bun Castrol. Dar nu a spus de care.
  5. mai e una: Asta vara am completat freon la aerul conditionat, pt ca nu fusese completat de noua, si l-am intrebat pe meserias daca a/c-ul are vreun filtru de polen care trebuie schimbat cum stiam ca ar trebui sa fie.Mi-a spus ca nici vorba de asa ceva.Cica are doar tulumba aia care daca se imbacseste trebuie schimbata si reintrodus freon in instalatie. voi stiti altceva?
  6. Mercik mult bajetii. Treaba cu apa e interesanta.Multumesc frumos. Insa ideea e ca nu scartaie ci toarce.E mai mult un harait.Iar cureaua e noua de daewoo de fabrica din coreea. Mutlumesc oricum. Oricum salupa merge bine. Si interesant e ca nu papa mult.Cam ca dacia pe care am avut-o , putin mai mult in oras.
  7. Salut Am un espero 1,5 dohc din 97.In vara am schimbat toate curelele si de ceva vreme am un zgomot la motor la relanti in zona curelelor .Mecanicul meu spune ca ar exista la tamburul de la A/C un rulment care poate sa faca zgomotul asta infundat din pricina faptului ca am umblat mai toata vara cu aerul la maxim. In acelasi timp am si o mica bataie in tacheti. si de aia nu pot sa-mi dau sema bine ce se aude. (cineva mi-a spus ca bataia in tacheti e de la ulei - aral 10 w 40 sau 5 w 40 iarna) voi ce parere aveti?
 

×
×
  • Create New...