Jump to content

scaevola

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About scaevola

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Skoda
  • Model
    Octavia
  • An
    2005
  1. Puncte tari care le vad acum: - bordul foarte reusit ca design; - transmisia automata noua cu 6 trepte; - motoarele au VVT; - designul exterior foarte reusit.
  2. Salut ! Esti sigur ? Chiar acum ma interesez de un Lacetti SW. Daca dieselul are 5 viteze pe automata pare mai interesant. ... A ! Gata ! Ai dreptate. Am gasit fisa tehnica oficiala de pe site-ul oficial al GM europe: http://media.gm.com/eur/chevrolet/en/downl...ra_wagon_en.pdf
  3. Poze faine oficiale la: http://www.netcarshow.com/chevrolet/2008-aveo/
  4. Deci pe scurt: - o planetara 15 mil ROL - un amortizor aproape 6 mil - radiator aproape 6 mil - radiator pt A/C aproape 17 mil - bara spate 6.6 mil no coment
  5. Merci ! Merci si pt link ! Spor la invatatura ! >-
  6. Multumesc foarte mult ! De ce totusi ati renuntat la el !? Ati facut upgrade ? M-ar ajuta sa spui si ce nu ti-a/v-a placut la el !
  7. Am fost la GTT, dar nu au Aveo 5u cu cutia automata disponibil la drive test. Mi-au spus ca ar avea doar aveo 4u cu MT dar care nu era pe-acolo la ora cand am fost. In schimb am re-vazut "pe viu" in showroom modelul 5u cu cutie manuala. Am facut ceva teste pe loc cu schimbatorul manual si mi s-a parut destul de imprecis si cu o cursa destul de mare, o potentiala dificultate pt o soferita incepatoare si nu prea pasionata de condus masina.
  8. @hawkeye: multumesc pt experienta impartasita; @geof: am facut un drive test cu o honda accord cu benzina si cutie automata, pe care am condus-o in modul automat evident. Modelul asta avea si un mod secvential manual de schimbat vitezele; Multumesc tuturor pt pareri ! Scopul unui forum este sa impartasim informatii si impresii, nu-i asa !? Sunt si eu in cazul lui dany_s, masina ar fi folosita mai mult de sotie prin trafic in Bucuresti, putini km pe an, drumuri scurte. Si in plus ma gandesc ca ar fi mai potrivita pt un incepator, care nu are o mare dorinta de a conduce o masina deoarece i se pare cam dificil (deocamdata nu are carnet dar sper ca va avea). Macar de grija schimbatului de viteze sa scape, ma gandesc eu. De asemenea as vrea sa ma incadrez intr-un buget cat mai mic pt ca ar fi o a doua masina in familie si care are o importanta secundara, drumurile lungi cu toata familia urmand a fi facute in continuare cu masina actuala. Din ce am vazut, presupun ca automata de pe Kalos este una clasica, cu 4 trepte si convertizor de cuplu, fara posibilitatea de a schimba manual secvential viteza. Astept in continuare opinii mai ales de la cei care au folosit sau folosesc o cutie de acest tip, chiar daca nu pe Kalos/Aveo. De exemplu m-ar interesa foarte mult cum se comporta si cum trebuie sa conduci in conditii de iarna ... cum sunt cele din Canada de exemplu ... O informatie buna, nu stiam ca GTT au la drive test Kalos cu cutie automata, voi suna sa ma interesez.
  9. As dori sa stiu daca exista pe forum cineva care a condus un Kalos 1.4 16v cu cutia automata ! Am dat un search dar nu am gasit nimic pe tema asta. De la dealerul Radacini am aflat (ceea ce era de banuit) ca nu s-au vandut prea multe, ei au vandut doar vreo 3-4, probabil a sunt foarte putine in toata tara, probabil vreo 20. Eu am vazut insa in oras, parcate, vre-o doua sau trei (numai sa nu fi fost acelasi :-) ). M-ar interesa bineinteles impresii de condus, de consum si de fiabilitate !
 

×
×
  • Create New...