Jump to content

_spong_

Membru
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About _spong_

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/18/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Honda
  • Model
    Civic 4D ES A/T
  • An
    2008
  1. _spong_

    Chrysler 300m

    Daca frunza a intrat din cauza vantului, nu o poti scoate cumva cu aspiratorul?
  2. Aduc stelele..:)

  3. _spong_

    My Bug..

    Intr-adevar, cu niste anvelope de iarna raspunde masina foarte repede (pe Cielo am de iarna, pe Tico all-season), insa nu am ramas niciodata impotmolit pe undeva cu Tico, ba chiar am urcat niste rampe destul de abrupte (sa zicem) cu zapada necuratata pe ele, cine e din Iasi stie ca nu ducem lipsa (de rampe e vorba, ca slava divinitatii, anul acesta chiar au curatat baietii destul de acceptabil). Cat despre urcatul cu spatele, pe propria piele (sau propriul cauciuc, cum vreti) am experimentat pe niste dealuri si a functionat, nu am facut off-road, insa nici blocat n-am ramas. Oricum, fiecare cu parerea lui, si acum mai vin eu cu una, sper sa nu va suparati pe mine, insa cauciucurile SH / reesapate mi se par un joc periculos, care nu merita; niciodata nu stii prin ce a trecut anvelopa respectiva inainte; un lucru nou, e lucru nou, stii pe ce dai banii, nu te trezesti ca te arunca in sant de la o explozie sau altceva de genul asta (aici iarasi vorbesc din experienta, ba chiar una tragica, de unde am invatat ca nu e de glumit cu anvelopele). Sper sa nu supar pe nimeni cu parerile mele, dar na, atat timp cat nu mi s-a dat ban sau altceva inseamna ca am dreptul sa mi le expun . Drum bun la toata lumea! PS: Duminica plec la Suceava cu un Fiesta cu all-season-uri, sper sa nu-mi puneti gand rau .
  4. _spong_

    My Bug..

    Atat timp cat mergi cu grija, fara excese de viteza si alte prostioare nu are ce sa ti se intample. Cat despre faptul ca all-season-urile ar fi "cele mai proaste"... astept argumente. Nu zic, nu se compara cu anvelopele de iarna, insa sunt suficiente pentru clima de la noi.
  5. _spong_

    My Bug..

    Mergi fara nici o problema, cu cauciucuri sau fara tot acolo ajungi, doar ca daca nu ai macar all-season-uri trebuie sa mergi cu foarte mare grija. Atentie la "petele" de gheata / apa / polei, fara frana . La urcat iarasi nu e absolut nici o problema, daca vezi ca te impotmolesti undeva, intorci si urci cu spatele fara grija. Drum bun!
  6. 1931 km, din care 90% in oras, in afara viteze de 100 - 130 km/h AC de curand doar. 5.35 %
  7. Daca nu sunt matuite foarte tare, poti incerca un "polish" cu pasla, apoi cu ceva mai fin.
  8. 1148 km in oras, cu incalzit motorul in diminetile putin mai racoroase... 5.88 l/100km Benzina - Efix Mentionez ca au fost si vreo 15 - 20 km in care am tractat un Matiz fara ITP (adica mergea si el cu motorul, insa mergeam foarte incet, ma rog, mers anormal).
  9. Nu vreau sa repet ce s-a zis deja, dar nah... Nu-i lasa sa scape fara 2500 EUR si masina sa-ti ramana tie. Daca nu, macar aia 2000 si masina. Oricum, nu incerca sa o repari pentru ca nu va iesi cum a fost, asta e clar. O pastrezi pe piese si iti iei alta "intreaga". Eventual pui de pe asta schimbatorul de viteze sau ceva, un fel de transpolant de suflet In orice caz, aia nu trebuie sa scape!
  10. _spong_

    Frumoasa Mea

    Foarte frumoasa! Ceva detalii despre ea (descriere)? Eventual pareri la drum lung, despre oras... Cat despre CD-Player, nu este problema, se gasesc modele sa se potriveasca in bord si sunt si capace pentru a putea monta unul "normal". Multi kilometri si putine gropi!
  11. Sper sa nu vorbesc prostii. Nu este decat un motoras si stergatoarele sunt "legate" intre ele printr-o tija. Vezi poate s-a rupt aia, sau poate a sarit. Bafta la reparatii!
  12. @ Gizmo: Da! Ai perfecta dreptate, greseala mea.
  13. Pentru fata: deschizi capota si dai jos plasticele de sub faruri, fiecare are cate un surub; apoi farurile mai au niste suruburi, unul sus si doua in partea de jos daca nu ma insel; pentru a scoate spoilerul desfaci suruburile din zona radiatorului (se vad foarte usor care-s de la spoiler), apoi desfaci si aparatorile de sub aripi, si de acolo mai desfaci cateva suruburi, e evidenta operatiunea; nu am mentionat ca desfaci si semnalizatoarele, operatiune simpla, doar cateva suruburi; nu mai tin minte daca mai sunt suruburi si sub spoiler, in niste urechi ale acestuia. In spate: desfaci aparatorile de sub aripi, desfaci de acolo suruburile, apoi te bagi dedesubt si desfaci inca doua suporturi, treaba simpla; dupa asta, in portbagaj, localizezi doua suruburi sub lampi si desfaci alea, totul iese usor, nu uita insa sa decuplezi lampa de la numar; pentru a scoate lampile desfaci doua suruburi (parca atatea erau) si tragi lampa afara, spre exteriorul caroseriei sunt niste "braduti", asa ca tragi cu o forta moderata si ies lampile... Sper sa te ajute ce am scris, nu am fost prea exact pentru ca ultima operatiune de genul asta am facut-o vara trecuta, si nu imi aduc aminte prea bine. Spor la treaba!
  14. Ultimul consum a fost de 5.43 litri/100 km, pe 380 km, din care 100 afara. Sunt foarte multumit.
 

×
×
  • Create New...