Jump to content

Alter_Ego

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Alter_Ego

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Alfa Romeo
  • Model
    Brera
  • An
    2008
  1. Am ajuns si eu la 62000km cu Matiz-ul si asta inseamna revizie cu schimbat distributie. Am fost la Radacini-GM, cei cu reclama aici pe forum, si mi s-a parut destul de piperata revizia. Cam 1200 RON cu tot cu piese si cu toata oferta lor (30 EUR schimbat ulei si filtru ulei). 67RON ora de manopera. Am fost si m-am interesat cat m-ar costa piesele daca le-as lua separat si costa cam 5200 RON (filtre, ulei motor si ulei cutie, curele distributie, bujii), insa cei de la Radacini nu accepta sa aduc eu piesele. Sa o duc la alt service? Si la care m-ati sfatui? Masina nu mai este in garantie, insa mai are mici probleme, in afara de revizia propriu zisa. Multumesc pentru orice sugestie
  2. Am cautat o jumatate de zi acumulatori pt Matiz. Nu cautati in Metro ca nu mai au. Nici in Praktiker, si nici in Cora. Cel putin in Metro, Praktiker si Cora Militari nu mai au acumulatori de Matiz de nici un fel. Am gasit si am pus un acumulator Zap, polonez. E capsulat si are indicator (led) pt cand e incarcat. Sper sa fie ok. PS: Tot Roket am avut si eu, nu recomand.
  3. am incercat cu reglajul respectiv, dar nu a fost suficient, tot am depasit la noxe.
  4. benzina fara plumb am folosit si pana acum, inainte sa-i pun catalizator, e grav? prioritatea nr. 1 acum e sa trec RAR-ul, sonda nu i-as pune decat daca altfel nu ies noxele. o sa merg maine undeva sa-i masoare noxele, sper sa iasa bine doar cu catalizator. mersi de sfaturi
  5. motorul de la masina a fost schimbat cu unul de tico normal fara euro II. i-am pus deja un catalizator universal, fara sonda lambda, insa nu stiu daca va fi suficient. am vrut sa-i pun si sonda, insa m-am lovit problema cu modulul respectiv (calculator ii ziceau baietii de la service) pe care se pare ca nu-l am. Nu mai cita integral si inutil postul anterior si foloseste majusculele acolo unde limba romana o cere.
  6. Salut Am cumparat anul trecut un Tico si am avut o surpriza la RAR: masina are motorul schimbat si nu are catalizator si sonda Lambda. Ca atare nu corespunde normelor EURO II si nu pot obtine certificatul de la RAR. Ce ma sfatuiti in aceasta situatie. M-am interesat la service la Radacini si piesele noi costa 850 RON catalizatorul si vreo 500 RON sonda Lambda. Cu tot cu manopera ies la vreo 15 mil. ceea ce mi se pare foarte scump. Am auzit de niste catalizatoare universale. As vrea sa stiu daca un catalizator universal imi rezolva problema, adica reduce noxele, si daca imi mai trebuie si sonda Lambda la el. Am gasit si sonda Lambda second-hand, la doar 20 RON, oare merita sa iau? Nu prea ma pricep, mi-e teama ca am cam luat teapa, orice sfat/incurajare e binevenita. Mersi, Lucian
 

×
×
  • Create New...