Jump to content

Andrei Silvasanu

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Andrei Silvasanu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/27/1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    andreisilvasanu

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    FNT - TAP
  1. Aduc stelele..:)

    La mulţi ani!

  2. Andrei Silvasanu

    Atentie !

    Poate n-am fost explicit,nu vorbesc de vre-un tremurici sau balbaiala la motor ci de mers GROAZNIC!!! Dimineata pina nu se incalzea motorul putin nu puteam urni masina din loc!!! Fum negru si puterea scazuta cred pe undeva la 15%!!! Nu stiu inca daca nu mi-a bulit si injectoarele !!!
  3. Andrei Silvasanu

    Atentie !

    EVITATI ROMPETROL !!!! Simbata 8 martie 2008,seara am alimentat cu benzina de la statia rompetrol din comuna voluntari,linga complexul "europa" si am plecat spre casa.Dupa un timp a scazut puterea motorului,au aparut rateuri in esapament si mers neregulat. Duminica a pornit greu si mergea groaznic.Pina azi (joi) a fost desfacuta,verificata,controlata,testata ca in final dupa 5 zile de timp pierdut,bani si nervi sa constat ca benzina a fost cauza!!! Prin urmare in viata mea nu voi mai calca intr-o statie rompetrol! ROMPETROL BENZINA CARE PROTEJAZA MOTORU' !!! :finger:
  4. Am 45000 km si e fabricata 2004 (Matiz). Am schimbat doar consumabile,ulei,filtre,placute si bujii. Intradevar etrierii protesteaza putin dar insesizabil. Super masina! Adevarul este ca nu stiu cu ce as putea sa inlocuiesc masina asta,sint foarte multumit de ea!
  5. A,si inca ceva,stiti cit dureaza conform facturii sa demontezi ornamentul de plastic de sub far si sa-l montezi la loc??? O JUMATATE DE ORA!!! Pentru cine nu stie precizez ca e vorba de un singur kipling (holsurub). Pina si ultimul aurolac de pe strada cu o surubelnita poate sa faca asta in maxim 5 minute. Capota nu mai spun,a costat montatul si demontatul o ora de manopera...
  6. Salut! Avem si noi (eu sotia si copilul)un Matizel care e practic al 4-lea membru al familiei.Acum 3 saptamini din neatentie am tamponat-o. Capota un colt infundat,distantierul de sub far,armatura la bara strimba si traversa dintre faruri foarte putin. Nu va spun ce suparat am fost... Prietenii mi-au recomandat tot felul de meseriasi dar eu nu si nu! Categoric merg sa o repar profesional la service Daewoo. Vorbesc la Arian Motors pe calea plevnei,fac programare,duc masina... Evaluarea 1000 Ron... Nu am Casco asa ca ramine sa platesc eu! A doua zi vin sa iau facturile sa le pot platii din timp si profit de ocazie sa vad ce face gindacelul. Zacea demontat si cu geamul larg deschis in curte.Afara batea vintul si cara tone de praf inauntru.Ma uit mai bine si vad o mica infundatura in usa.Dar mica cit un bob de piper.Istantaneu ma umplu de nervi.Precizez ca am insistat sa predau masina cu proces verbal in care sa se spacifice ca nu am alte lovituri decit cele pt care am venit,ca am roata de rezerva,cric,coarba,toate ornamentele,capacele,etc. Bineinteles ca am facut "tambalau" inutil! Asa a fost dar nu ati vazut dumneavoastra mi sa spus.Eu spal masina si o ceruiesc fregvent si bineinteles ca o cunosc si nu era asa sigur cind am adus-o.Asta e...doar nu era sa vopsesc usa pt o mica infundatura cind nici voseaua nu era sarita...Ma rog plec plin de nervi... Revin in citeva zile sa ridic masina. Cind ma uit la ea ce sa vad vopseaua de pe capota avea in ea vreo 6 scame,capota era numai valuri cind te uitai perpendicular pe ea,cureaua de la alternator si propteaua la capota gazate cu vopsea...Astea in conditiile in care am platit 1000 Ron pt manopera,12m de folie de protectie,250g de chit,servetele,site,mixuri,pahare,capace si toate kkturile!!! A venit si seful si mi-a zis ca nu poa sa iasa ca noua!!! Shit!!! Ma intreba ce are??? Lui i se parea foarte bine! Plimba si dumneata palma pe ea zic si o sa vezi ce zgrumturi se simt! Eeeeeeeee zice lasa ca o scoatem la polish! Pai dumneata crezi ca o mai las vreo secunda la voi??? Deja plec cu usa lovita si cu o capota de parca a fost indreptata de tiganii cazangii si vopsita la nea Florica sub prun. Asta e element de vopsit pe care am platit 5 mil??? Asta a fost patania mea si in viata mea nu mai calc pe acolo!
  7. ...pare sa fie bendix-ul de vina...nu stiu exact ca nu am demontat nici unul pina acum.
  8. Marius are dreptate,e singura metoda de a creste performantele fara sa afectezi durata de viata a motorului.O admisie si o evacuare mai rapida duc la scaderea consumului de combustibil si la cistigarea citorva cai in plus. In rest,eu personal nu as umbla la ECM,consider ca riscul este prea mare.
  9. In Bucuresti pe Bd Timisoara cum mergi spre Valea Cascadelor,dupa ce treci de Mall pe dreapta este un magazin cu consumabile.De la ei mi-am luat uleiurile(elf,specificatiile daewoo),filtrele,bujiile,lichid de frina,stergatoare(Valeo) si un flacon cu vopsea de retus.Multumit deplin de rezultat.CV merge mai bine decit noua,cind agata in toate treptele iar motorul abia daca il mai aud.Am ales conf. manual Daewoo dar primele valori (ex 5W-15W,am luat 5,iar pt cutie la fel valoarea cea mai mica,am observat ca uleiul cit mai fluid face cutia sa mearga mai bine). Nu vreau sa le fac reclama dar oamenii chiar se pricep iar produsele sint de calitate.De ex m-au intrebat citi km are motorul,se stie,sau ar trebui,ca la motoare "lasate" trebuie pus un ulei cu o viscozitate mai mare.Te ajuta sa alegi produsul care iti trebuie astfel incit sa nu faci cheltuieli inutile.Merita trecut pe acolo si vazut pt. a va face o idee.
  10. Cred ca ar trebui sa scoti fata de la hayon(are niste nituri de plastic,trebuie sa apesi in centru si apoi sa le tragi). Te uiti la furtunelel acela transparent si vezi unde e problema,eventual sa ai pe cineva care sa-ti dea drumul la apa.
  11. Daca vrei sa aflii intradevar consumul,umplii rezervorul full,dar nu pina face spume,astepti si tot dai incet incet si cu rabdare.Mergi o bucata de drum (50 km de ex) si repeti operatiunea cu umplerea. Sau la prima licarire a becului de benzina -alimentezi,resetezi jurnalierul,tii cont cit ai pus in rezervor si la urmatoarea licarire faci calculul. Dupa metoda cu acul indicatorului la jumate,la 3 sferturi,la prima linie mie imi consuma 3/100 ! Hai sa fim seriosi,indicatorul este pur orientativ,nu e instrument de masura si control. Numai bine!
  12. In privinta zgirieturilor de pe plasticele de la Matiz am gasit o solutie:frecat tare si apasat cu material de blugi.Nu face minuni dar macar nu mai sar in ochi dungile acelea albicioase.Eu am fost multumit de rezultat.
  13. Tot asa consuma si al meu,in Bucuresti in cele mai mari aglomeratii mi-a consumat 8,5. Problema mare este praful,schimb filtrul de aer la 4000 km altfel creste dramatic consumul.Pentru 20 ron nici nu renteaza sa merg cu el murdar.
  14. Din cite stiu eu,corectati-ma daca gresesc,e foarte daunator sa fie sistemul fara freon.Moartea lor am inteles ca este apa si impuritatile.Apa ajunge prin condens si tehnologia de lucru la instalatia de AC e foarte stricta in privinta asta! O instalatie compromisa teoretic trebuie schimbata complet.
  15. fftopic: Egzista o explicatie! M-am trezit tarziu,merge? Bun gasit tuturor!!! >-
 

×
×
  • Create New...