Jump to content

dadu1976

Membru
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About dadu1976

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/20/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    craiova
  • Auto
    ex chevrolet
  • Model
    aveo 1.2
  • An
    2006
  1. Am reusit numai dupa ce cei de la chevrolet mi-au spus ca il schimba ei pt 150 lei!!!! M-au apucat nervii si am impins de la luat mama dacu si l-am scos. Era becul ars. Din pacate nu am avut timp sa pun led insa am cositorit un bec de logan. So, imi pare rau ca nu am facut poze si pt altii dar dupa discutia cu cei de la service ma luasera transpiratiile. Deci am economisit 150 - 1(becul)= 149 lei
  2. OK. Vreau sa spun ca am bagat mana pe sub bord si am tras, impins, apasat, etc. si nu am reusit sa-l scot. Ai cumva, din intamplare, vreo poza(schema, schita) ca sa vad cam pe unde vin clemele? Oricum...merci.
  3. Ok. Problema e cum ajung sa schimb becul? Cum scot afara ansamblul?
  4. Asa cum suna si titlul, ansamblul de reglaj inaltime faruri nu se mai aprinde cand aprind pozitiile. Intrebarea este cum scot ansamblul afara din bord ca sa il schimb cu totul pt ca presupun ca nu se poate inlocui doar becul.
  5. Am si eu un zgomot la pornire cand este ger(-10 - -20). In momentul in care porneste motorul si dau drumul la cheie in fractiunea de secunda cand el incepe sa se tureze se aude ca un vajait pentru o fractiune de secunda. O fi de la motor, electromotor sau curele? Mentionez ca la pornirile ulterioare nu mai face.
  6. Mufa am pus-o bine insa am cam tras de ea ca sa o scot. Problema e strict pe farul dreapta. Ex. 1: comutator pozitie 0 - faza scurta ok - la comutarea pe faza lunga far dreapta incepe sa coboare - la revenirea pe scurta far dreapta urca pana la poz setata Ex. 2: comutator pozitie 3 - nu se intampla nimic Ex. 3:comutator pozitie 1-2 - aceleasi manifestari ca la ex 1 dar mult mai atenuate Asta numai la ralanti - in mers functioneaza perfect.(cred - am facut o singua proba) PS: am schimbat de proba si becurile si le-am pus pe cele de fabrica inapoi si tot asa face Am vorbit la service si prob se manifesta doar la Aveo sedan nu si la kalos (se pare ca schema electrica e diferita)
  7. se pare ca asa face toate si a mea face la fel dupa un set de philips nightguide (farul din dreapta)
  8. Din punctul meu de vedere, sincer, accesorii precum senzorii de ploaie sunt niste chestii inutile, ba chiar in unele cazuri periculoase. Dar de aici si pana la a afirma ca suma ... este contanta, chiar si cu sintagma "la limita", este cel putin ironic-rautacioasa. Nu am foarte multe postari aici si nu sunt un membru "consacrat" insa as vrea sa ne respectam intre noi chiar daca unora ne place sa ne umplem parbrizul cu cruci pana la limita a nu mai vedea nimic afara.
  9. dadu1976

    Caut o melodie

    E urgent. Melodia e ceva de genul asta: ow ow ow gonna make it slow ow ow + versuri latino (ceva cu mi casa si della boca) Melodia am auzit-o la fetita mea la dans si imi cere sa i-o gasesc sa se antreneze acasa. Multumesc.
  10. Nu. Cand am taiat folia de bord am taiat-o prost si stramb. In aceste conditii, singura solutia a fost sa ma prezint la un atelier din ala de face bannere si pe dimensiuni am confectionat acel chenar pe un cutter ploter laser folosind o folie autoadeziva speciala pentru cadrane auto.Restul e simplu, introdus dimensiuni in Autocad si dat comanda la laser. PS. Daca nu reusiti repozitionarea limbilor de la ceasuri se poate apela la un scan100 si in instrument cluster modul service se vor pozitiona asa: turomentru la 4 vitezometru la 100 apa si benzina la jumatate.
  11. 1. procedura idle learn nu se face numai pt pornirea la rece 2. valorile de pozitionare nu sunt deloc constante ci variaza in functie de o multime de date primte de la senzori 3. valorile nu sunt determinabile prin procedura I.L. ci sunt reinitializate. E mare diferenta. 4. pe Siemens EMS(Sirius D42 ECM)valorile mtia sunt pe flash.
  12. 1. confirmarea o ai in fata tolin pt ca citatul este CHIAR din manualul de service. 2. procedura are MARE legatura cu cea de reset si asta se poate observa chir din ceea ce am citat PS Parerea mea este sa stergeti expresia FALSA "procedura n-are legatura cu cea de Reset".
  13. Power disconnection (battery cable, ECM fuse, etc.) (Delphi ECM only) -............. Reset the adaptation values using the scan tool. (MTIA, ETC only) De aici. Valorie invatate la cei cu ecm siemens nu se sterg prin deconectarea ecm de la curent. Pt ei trebuie ca resetarea sa se faca cu scan tool. Multumiri pe aceasta cale userului johnny72 care mi-a pus "materialul" la dispozitie.
 

×
×
  • Create New...